Data: 2018-04-26 22:39:30 | |
Autor: RobertS | |
znowu opłata w citku! | |
już kiedyś wyłączyłem citiphone dla KK, ale teraz patrzę na rachunek i obciążenie 6 zł za citiphone dla konta osobistego (ponoć wprowadzili od marca)
trzeba robić wypowiedzenie obsługi telefonicznej dla każdego rodzaju rachunku? sorry, ale to kpina jakaś... miałem tam konta (kilka) od wielu lat, czara goryczy się przelała, dyspozycja zamknięcia wszystkiego w toku...jeszcze mi KK została, z której korzystam, bo mi punkty PayBack się naliczają...ciekawe jak długo jeszcze? -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2018-04-27 10:36:22 | |
Autor: Zyga | |
znowu opłata w citku! | |
W dniu 2018-04-26 o 22:39, RobertS pisze:
już kiedyś wyłączyłem citiphone dla KK, ale teraz patrzę na rachunek i obciążenie 6 zł za citiphone dla konta osobistego (ponoć wprowadzili od marca) Miałem tak samo. Zadzwoniłem, sami zaproponowali anulowanie opłaty. KK trzymam bo bezpłatna dożywotnio. Konto trzymam bo zwrot 5% jeszcze przez kilka miesięcy Zyga |
|
Data: 2018-04-27 12:14:05 | |
Autor: Piotr Gałka | |
znowu opłata w citku! | |
W dniu 2018-04-26 o 22:39, RobertS pisze:
już kiedyś wyłączyłem citiphone dla KK, ale teraz patrzę na rachunek i obciążenie 6 zł za citiphone dla konta osobistego (ponoć wprowadzili od marca) Uwspólniliśmy konto, przyszła do żony karta i próbowała aktywować dostęp do konta. System - nie da się spróbuj kiedy indziej, a jak się będzie powtarzało zadzwoń. Było to w nocy zmiany czasu, były info w necie, że banki mają jakieś przerwy więc uznaliśmy, że widocznie to to. Następnego dnia to samo to zadzwoniła. Jak konsultant miał problemy z odesłaniem do automatu to powiedział, że to dlatego, że trwa przetwarzanie i wtedy sobie skojarzyłem, że być może pechowo obie próby były w czasie przetwarzania. Według mnie jak odsyła do 'kiedy indziej' to mógłby coś na temat, żeby nie w godzinach ..., a jak odsyła do dzwonienia to mógłby uprzedzić, że skutkiem ubocznym próby uzyskania _tylko_ dostępu do konta będzie aktywowanie płatnej usługi. Na reklamację i pytanie jak to wyłączyć (bo nie znalazłem w systemie) dostałem odpowiedź: Sorry, że tak długo, od marca partyline kosztuje 6zł, zgodnie z dyspozycją wyłączyliśmy i od następnego miesiąca nie będzie pobierana. Ale ani słowa o skasowaniu tamtych 6zł. Nie przeglądałem historii - czy skasowali, ale nie wynika mi to z treści. Z konta nie rezygnuję - każdego miesiąca oddają mi 50zł (jeszcze chyba z 10 razy). Też podlega właśnie próbie bo na pytanie, czy wydatki 1k muszą być moją kartą, czy mogą być karą żony po uwspólnieniu odpowiedzieli, że mogą być kartą żony więc w kwietniu moją 800, żony 200 i zobaczymy czy system wie jaką dostałem odpowiedź :) P.G. |
|
Data: 2018-04-27 13:52:54 | |
Autor: RobertS | |
znowu opłata w citku! | |
W dniu 2018-04-27 o 12:14, Piotr Gałka pisze:
Z konta nie rezygnuję - każdego miesiąca oddają mi 50zł (jeszcze chyba z 10 razy). nie miałem żadnych bonusów z korzystania z ichniejszego konta, ale przy skłądaniu dyspozycji poprosiłem, aby się już NIE kontaktowali w tej sprawie i....oczywiście musieli zadzwonić (akurat nie mogłem odebrać) ciekawe czy jeszcze będą próbować? -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2018-04-27 16:32:05 | |
Autor: J.F. | |
znowu opłata w citku! | |
Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pbtde0$k6u$2@sunflower.man.poznan.pl...
już kiedyś wyłączyłem citiphone dla KK, ale teraz patrzę na rachunek i obciążenie 6 zł za citiphone dla konta osobistego (ponoć wprowadzili od marca) Czemu ... a jak wypowiadales dla KK to nie bylo opcji "i dla innych", czy zostawiles dla konta, bo za darmo bylo ? :-) niestety - trzeba sledzic te zmiany cennikow :-( J. |
|
Data: 2018-04-27 22:33:47 | |
Autor: RobertS | |
znowu opłata w citku! | |
W dniu 2018-04-27 o 16:32, J.F. pisze:
Czemu ... a jak wypowiadales dla KK to nie bylo opcji "i dla innych", czy zostawiles dla konta, bo za darmo bylo ? :-)dla mnie infolinia była jedna i ta sama (i tak nadal jest, bo dzwoni się na ten sam numer), ale najpierw wprowadzili opłatę za citilinię dla KK - wypowiedziałem, nie wpadłbym na pomysl, że muszę wypowiadać jeszcze raz a może kolejna opłata dla infolinia np. konta oszczędnościowego albo limitu w koncie lub innego kredytu? i za każdym razem kliencie wypowiedz, bo inaczej kosimy opłatę -- pozdrawiam RobertS |
|