Data: 2012-07-02 12:19:16 | |
Autor: | |
zmiana taryfy w Plusie - czy oni sie kiedys naucz±? | |
Witajcie,
W okresie ważno¶ci konta zmieniłem sobie taryfę na Plus na Kartę kodem *147*11# z opłata 3 PLN (złodziejstwo, ale niech im będzie). Po otrzymaniu SMS potwierdzajacego zmiane taryfy uruchomilem sobie kodem *136*11*04# usługę Rok Ważno¶ci Konta i następnie doładowalem sobie konto kwot± 5 PLN. Kwota doładowania zwiekszyla srodki, waznosc konta na polaczenia wychodzace wydluzyla sie do lipca 2013. To ostatnie teoretycznie. Od tego czasu jakakolwiek próba poł±czenia się z dowolnym numerem generuje komunikat 'numer jest w tym momencie nieosi±galny', działaj± mi tylko polaczenia na nry 800... .... Próbowalem skontaktować się na czacie online. bylem 3-ci w kolejce. Czekałem...2....1.. i pojawiło się 'w tej chwili nie ma wolnych agentów'/ Czy kto¶ z Was wie jak sobie poradzić z jak zwykle proklienck± polityk± molocha (pdo kierunkiem solorza w szczegolnosci)? Poza oczywiscie zmian± operatora ;) Swoj± drog± gratuluję ekipie Solorza. Pojecie o biznesie może i maj±, ale pojecia o Klientach i ich obsludze maj± marne - i dotyczy to roznych spoleczek w ktorych ci ludzie występuj±. Moja rada dla nich otwieraj± rzeĽnie i masarnie albo plantacje orzecha włoskiego a nie zajmuj± się biznesami z czynnikiem ludzkim. -- |
|
Data: 2012-07-02 12:37:35 | |
Autor: | |
Awaria w prepaidach w Plusie | |
<newsroomy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): "W tej chwili występuje problem z wykonywaniem poł±czeń z numerów na kartę.
Dział techniczny już zajmuje się jego rozwi±zywaniem. Proszę o cierpliwo¶ć." dotyczy to "Ogólnie numerów prepaid (na doładowania) Informacja z BOK Plusa. Stara taryfa Simplus na innym numerze u mnie działa, zdaje się więc że sypneł± się nowa platforma dla Plusa na Kartę. Proponuję wstrzymać się ze zmian± taryfy ;) Chyba, że kto¶ lubi być betatesterem (outsourcing usług popularny ;) -- |
|
Data: 2012-07-02 15:09:24 | |
Autor: dizel | |
zmiana taryfy w Plusie - czy oni sie kiedys nauczÄ…? | |
Plus i ta ich cudowna platforma , która to już 4 czy 5 ? Że się jeszcze ludziom to nie znudziło
|
|
Data: 2012-07-03 09:09:35 | |
Autor: to | |
zmiana taryfy w Plusie - czy oni sie kiedys naucz±? | |
begin
Swoją drogą gratuluję ekipie Solorza. Pojecie o biznesie może i mają, Podstawa w biznesie to kulturalnie pozbyć się klientów, którzy przynoszą straty, np. takich, co płacą 5 zł rocznie i zawracają głowę na infolinii. -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-07-03 22:46:31 | |
Autor: | |
zmiana taryfy w Plusie - czy oni sie kiedys naucz±? | |
to <to_usenet@interia.pl> napisał(a):
Podstawa w biznesie to kulturalnie pozbyć siÄ™ klientĂłw, ktĂłrzy przynoszÄ… straty, np. takich, co pĹ‚acÄ… 5 zĹ‚ rocznie i zawracajÄ… gĹ‚owÄ™ na infolinii. Jak przynosz± straty, skoro korzystaj± z przygotowanej oferty operatora? ;) Poza tym osoby prowadz±ce biznes powinny być bardziej zorientowane w tym czym kręc±. To że ja wydam 5 złotych rocznie nie oznacza, że to jest cały dochód Plusa z aktywacji mojego nr prepaid. -- |
|
Data: 2012-07-05 10:32:28 | |
Autor: to | |
zmiana taryfy w Plusie - czy oni sie kiedys naucz±? | |
begin
Jak przynoszą straty, skoro korzystają z przygotowanej oferty operatora? No właśnie tak. Dorośniesz, to zrozumiesz... -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-07-04 16:58:59 | |
Autor: TGor | |
zmiana taryfy w Plusie - czy oni sie kiedys nauczÄ…? | |
On 2012-07-03 11:09, to wrote:
Podstawa w biznesie to kulturalnie pozbyć się klientów, którzy przynoszą Żaden klient nie "przynosi strat" w firmie, która ciężką kasę wkłada w infrastrukturę, którą musi czyms potem napełnić. -- Pozdr., TG _________________________________________ "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu." |
|
Data: 2012-07-05 10:32:48 | |
Autor: to | |
zmiana taryfy w Plusie - czy oni sie kiedys naucz±? | |
begin TGor
Żaden klient nie "przynosi strat" w firmie, która ciężką kasę wkłada w Bzdura. -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-07-04 17:55:37 | |
Autor: John Kołalsky | |
zmiana taryfy w Plusie - czy oni sie kiedys naucz±? | |
Użytkownik <newsroomy@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Wymusili na mnie zapłatę 5zł by zaakceptować przeniesienie numeru do innej sieci. Pozdrawiam |