[Polbank] zmiana TOiP KK

Data: 2012-05-10 19:50:08
Autor: MK
[Polbank] zmiana TOiP KK
W dniu 10.05.2012 o 18:09 Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> pisze:

Dziś dostałem przesyłkę z Polbanku. Piszą że (w przypadku T-Mobile, a
może i innych) wprowadzą 2 nowe ubezpieczenia. Nie jest dla mnie jasne
czy obligatoryjne.

Zmienia się też regulamin, ale jeszcze się nie wczytywałem.

A jak zrozumiales zapis, ze dotyczy kart od dnia .... 2011 ? Ja mam swoja  juz kilka lat i nie wiemcz czy mnie dotyczy, czy nie. Z istotnych zmian to  2 krotny wzrosl liczby transakcji, ktore zwalniaja z oplaty bylo 36, a  bedzie 72. wydaje mi sie, ze 72 juz dawno przekroczylem, a szkoda, bo  chcialmym zobaczyc jak potraktuja klientow, ktorzy zrobili limit stary  limit, a nie udalo im sie nowego...

MK

Data: 2012-05-11 11:23:08
Autor: yoss
[Polbank] zmiana TOiP KK

Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:op.wd3s5umv28x4t2saturn...
[...]

Ja będę w takiej sytuacji, dam znać jak dostanę nowy wyciąg.

yossarian

[Polbank] zmiana TOiP KK