Data: 2014-10-27 20:31:34 | |
Autor: JS | |
zlecenie rycza³t | |
Sprawa ma siê tak:
1. Umowa zlecenie na kwotê 160 z³ brutto (kwota dok³adnie okre¶lona w umowie). 2. Rachunek wed³ug narzuconego przez zleceniodawcê formatu - tylko kwota brutto. 3. Rozliczenie (czyli te¿ wyp³ata) tak jak by to by³a "normalna" umowa - czy kup 20%. 4. Zleceniodawca to urz±d gminy czyli sprzeciwy niemile widziane. Pytanie: Skoro wszelkie znaki na niebie wskazuj±, ¿e jednak to powinno byæ rozliczone jako rycza³t to jakie mog± byæ ewentualne konsekwencje dla zleceniobiorcy z zwi±zku z takim a nie innym rozliczeniem umowy? Jakby nie by³o skarb pañstwa straci³ parê z³otych... JS |
|