zlecenie odrzucone przez GPW

Data: 2009-03-23 10:35:17
Autor: zielak
zlecenie odrzucone przez GPW
On 23 Mar, 18:33, mwojc <mw...@NOSPAMp.lodz.pl> wrote:
Witam!

Jakie mogą być przyczyny odrzucenia zlecenia przez GPW w sytuacji kiedy chcę
kupować na fixingu i  jednocześnie po stronie sprzedaży czeka odpowiednie
zlecenie po cenie zamknięciak. Powinno to chyba wejść...?

Generalnie miałem ten przypadek, który mi się zdarzył w piątek, zignorować,
ale chodziło o HUTMEN, który dzisiaj na otwarciu skoczył o 20%. I to mnie
trochę zabolało...

Pozdrawiam,
--
Marek

o ktorej godzinie ? Jesli okolice 16.20 (+/- kilka sekund) wowczas
trafiles w zamkniecie, tak to biura tlumacza. WARSET odrzuca takie
zlecenia

Data: 2009-03-23 18:39:14
Autor: mwojc
zielak wrote:

[...]

Raczej 16:25, 16:28, próbowałem ze 3 razy...

--
Marek

Data: 2009-03-23 10:45:08
Autor: zielak
On 23 Mar, 18:39, mwojc <mw...@NOSPAMp.lodz.pl> wrote:
zielak wrote:

> [...]
> zlecenia

Raczej 16:25, 16:28, próbowałem ze 3 razy...

To wal do biura o rekompensate

Data: 2009-03-23 19:23:52
Autor: skippy
zlecenie odrzucone przez GPW
A jaką cenę dałeś?
Z fixa czy np PKC?

Data: 2009-03-23 19:50:49
Autor: mwojc
zlecenie odrzucone przez GPW
skippy wrote:

A jaką cenę dałeś?
Z fixa czy np PKC?

Z fixa.

--
Marek

Data: 2009-03-23 21:53:20
Autor: Loser
zlecenie odrzucone przez GPW
Ciao

Podobnie sie dzieje pare sekund po 9-tej

Pare razy mi sie ta zdarzylo

:-(

Pozdrowko

Loser