zlecenie odrzucone przez GPW

Data: 2009-03-23 18:33:28
Autor: mwojc
zlecenie odrzucone przez GPW
Witam!

Jakie mogą być przyczyny odrzucenia zlecenia przez GPW w sytuacji kiedy chcę
kupować na fixingu i  jednocześnie po stronie sprzedaży czeka odpowiednie
zlecenie po cenie zamknięcia. Powinno to chyba wejść...?

Generalnie miałem ten przypadek, który mi się zdarzył w piątek, zignorować,
ale chodziło o HUTMEN, który dzisiaj na otwarciu skoczył o 20%. I to mnie
trochę zabolało...

Pozdrawiam,
--
Marek

Data: 2009-03-23 10:35:17
Autor: zielak
On 23 Mar, 18:33, mwojc <mw...@NOSPAMp.lodz.pl> wrote:
Witam!

Jakie mogą być przyczyny odrzucenia zlecenia przez GPW w sytuacji kiedy chcę
kupować na fixingu i  jednocześnie po stronie sprzedaży czeka odpowiednie
zlecenie po cenie zamknięciak. Powinno to chyba wejść...?

[...]

o ktorej godzinie ? Jesli okolice 16.20 (+/- kilka sekund) wowczas
trafiles w zamkniecie, tak to biura tlumacza. WARSET odrzuca takie
zlecenia

Data: 2009-03-23 18:39:14
Autor: mwojc
zielak wrote:

[...]

odpowiednie zlecenie po cenie zamknięciak. Powinno to chyba wejść...?

[...]

Raczej 16:25, 16:28, próbowałem ze 3 razy...

--
Marek

Data: 2009-03-23 10:45:08
Autor: zielak
On 23 Mar, 18:39, mwojc <mw...@NOSPAMp.lodz.pl> wrote:
zielak wrote:

> [...]
> zlecenia

Raczej 16:25, 16:28, próbowałem ze 3 razy...

To wal do biura o rekompensate

Data: 2009-03-23 19:23:52
Autor: skippy
zlecenie odrzucone przez GPW
A jaką cenę dałeś?
Z fixa czy np PKC?

Data: 2009-03-23 19:50:49
Autor: mwojc
zlecenie odrzucone przez GPW
skippy wrote:

A jaką cenę dałeś?
Z fixa czy np PKC?

Z fixa.

--
Marek

Data: 2009-03-23 21:53:20
Autor: Loser
zlecenie odrzucone przez GPW
Ciao

Podobnie sie dzieje pare sekund po 9-tej

Pare razy mi sie ta zdarzylo

:-(

Pozdrowko

Loser

Data: 2009-03-23 19:56:48
Autor: Fidelio
Użytkownik "mwojc" <mwojc@NOSPAMp.lodz.pl> napisał w wiadomości news:gq8h23$fh7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Można sobie wyobrazić, że po prostu na Twoje zlecenie nie było już podaży po tej cenie, przykładowo była oferta sprzedaży 1000 akcji po Twojej cenie, któś tuż przed Tobą złożył zlecenie kupna na tę ilość, a dla Ciebie już nie starczyło z tej puli.

Data: 2009-03-23 20:06:15
Autor: mwojc
Fidelio wrote:

[...]

Do końca fixingu leżało po stronie sprzedaży więcej akcji niż chciałem
kupić. Dlatego próbowałem kilka razy, bezskutecznie.

--
Marek

Data: 2009-03-23 12:16:26
Autor: ojciec007
On 23 Mar, 20:06, mwojc <mw...@NOSPAMp.lodz.pl> wrote:
Fidelio wrote:

> [...]

Do końca fixingu leżało po stronie sprzedaży więcej akcji niż chciałem
kupić. Dlatego próbowałem kilka razy, bezskutecznie.

a który DM ?

Data: 2009-03-23 20:42:16
Autor: Anatol

Użytkownik "mwojc" <mwojc@NOSPAMp.lodz.pl> napisał w wiadomości news:gq8mg2$j2m$1inews.gazeta.pl...
Fidelio wrote:

[...]

Z plików do Metstocka wynika że w piątek po 16:10 nie było transakcji a więc nie było też fixingu i dogrywki, a wtedy GPW odrzuca zlecenia.

Anatol

Data: 2009-03-23 21:25:27
Autor: marfi

Fidelio wrote:

[...]

  Owszem, o 16:20 został zawieszony przy stanie :
1,76 100 sztuk || 1,78 4736 sztuk

Trzeba było złożyc zlecenie kupna przed 16:20.

--
marfi

Data: 2009-03-23 23:03:28
Autor: mwojc

Fidelio wrote:

[...]

Ok. Dzięki. Pierwszy raz się na to natknąłem. Do tej pory byłem przekonany,
że w przypadku braku zleceń między 16:10 a 16:20, w dogrywce obowiązuje
kurs z ostatniej transakcji (który staje się przecież ostatecznie kursem
zamknięcia). Pozdrawiam,
--
Marek

zlecenie odrzucone przez GPW