zestaw TPMS do samochodu

Data: 2018-12-06 03:41:08
Autor: Pablo Eldiablo
zestaw TPMS do samochodu
W dniu czwartek, 6 grudnia 2018 01:48:23 UTC+1 użytkownik kk napisał:
Tak se szukałem czegoś i natrafiłem na zestaw TPMS:
- 4 czujniki ciśnienia
- wyświetlacz

http://niusy.pl/@allegro.pl/a58

Czyż nie fajne?

Moim zdaniem fajne i dobra cena, za same 4 zamienniki czujników zapłaciłem ponad 400.

pablo

Data: 2018-12-06 06:13:02
Autor: Pszemol
zestaw TPMS do samochodu
"Pablo Eldiablo" <pabloeldiablo333@gmail.com> wrote in message news:c39e1040-197c-48b0-bba7-f8701bb504d0googlegroups.com...
[...]

Potwierdzam - tanie jak barszcz.

Data: 2018-12-06 18:42:12
Autor: Irokez
zestaw TPMS do samochodu
W dniu 2018-12-06 o 13:13, Pszemol pisze:
[...]

A ktoś potwierdzi, czy to w ogóle działa?
Laguna miała takie wentyle, ale odbiornik był pod płytą podłogową.
Tutaj odbiornik jest wbudowany w wyświetlacz i pomiędzy nadajnikiem a odbiornikiem jest co najmniej jedna blacha do pokonania.
Obstawiam że więcej nie działa niż działa.

--
Irokez

Data: 2018-12-06 19:35:09
Autor: Pszemol
zestaw TPMS do samochodu
Irokez <no.email@wp.pl> wrote:
[...]

To jest jedna sprawa.

A inna jest żywotnosc baterii - w oryginalnych bateria starcza na 10 lat
choc nie jest wymienialna.
Ciekawe jak bedzie tutaj.

Data: 2018-12-06 21:29:02
Autor: kk
zestaw TPMS do samochodu
On 2018-12-06 20:35, Pszemol wrote:
Irokez <no.email@wp.pl> wrote:
[...]

Więc pytanie nie jest o baterie tylko wymienność czujników.

Data: 2018-12-06 20:34:39
Autor: Pszemol
zestaw TPMS do samochodu
kk <kk@op.pl> wrote:
On 2018-12-06 20:35, Pszemol wrote:
Irokez <no.email@wp.pl> wrote:
[...]

Wymienność definiowana jak?

Że te z allego wsadzisz do Forda czy Acury zamiast oryginalnych i komputer
pokładowy Ci wyswietli poprawnie cisnienie opon na desce rozdzielczej?

Wątpię.

Data: 2018-12-07 09:38:30
Autor: Chris
zestaw TPMS do samochodu
W dniu 2018-12-06 o 21:34, Pszemol pisze:
Że te z allego wsadzisz do Forda czy Acury zamiast oryginalnych i komputer
pokładowy Ci wyswietli poprawnie cisnienie opon na desce rozdzielczej?

Oryginalny system w samochodzie nie znajdzie Chińskich podróbek.
Często trzeba nawet patrzeć czy auto i czujniki są z wersji EU czy USA bo są inne częstotliwości nadawania.

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2018-12-07 03:36:54
Autor: Pablo Eldiablo
zestaw TPMS do samochodu
W dniu piątek, 7 grudnia 2018 09:38:22 UTC+1 użytkownik Chris napisał:
> [...]

Często trzeba nawet patrzeć czy auto i czujniki są z wersji EU czy USA bo są inne częstotliwości nadawania.

Oryginalne systemy łączą się oczywiście z zamiennikami czujników w kołach, tylko te ostatnie muszą działać na odpowiedniej częstotliwości i być odpowiednio zaprogramowane.
Dużo większy problem miałem po zakupie nowych oryginalnych czujników PSA (chyba prod. Conti) - bo Lexia nie chciała współpracować z komputerem auta i zmienić starych numerów czujników na nowe - więc oddałem oryginalne czujniki i kupiłem chińczyki zaprogramowane numerami zapisanymi już wcześniej w komputerze samochodu. Od prawie 2 lat działają bez zarzutu.

pablo

Data: 2018-12-07 15:16:42
Autor: Chris
zestaw TPMS do samochodu
W dniu 2018-12-07 o 12:36, Pablo Eldiablo pisze:
[...]

A podaj jakie kupiłeś do lexa ... bo wiem że są dwie wersje właśnie na EU i na USA jedne są miedziane a drugie aluminiowe i łatwo się pomylić z zakupem. Ja szukałem do lexa z Kanady i widziałem tylko oryginalne.
Nawet znalazłem ruską stronę pokazującą jak wymienić bateryjkę po 10 latach ale to full grzebania i brzydko to wygląda :)

Data: 2018-12-07 08:24:09
Autor: Pablo Eldiablo
zestaw TPMS do samochodu
W dniu piątek, 7 grudnia 2018 15:16:36 UTC+1 użytkownik Chris napisał:

> [...]

Nawet znalazłem ruską stronę pokazującą jak wymienić bateryjkę po 10 latach ale to full grzebania i brzydko to wygląda :)

Autel MX-sensor 433MHz

pablo

Data: 2018-12-07 03:28:09
Autor: Pablo Eldiablo
zestaw TPMS do samochodu
W dniu czwartek, 6 grudnia 2018 20:35:11 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
Irokez <no.email@wp.pl> wrote:
> [...]

To jest jedna sprawa.

A inna jest żywotnosc baterii - w oryginalnych bateria starcza na 10 lat

Wątpię, czy jakieś oryginalne wytrzymują dłużej niż 4-6 lat. Zamienniki podobnie..

Data: 2018-12-06 19:05:58
Autor: kk
zestaw TPMS do samochodu
On 2018-12-06 12:41, Pablo Eldiablo wrote:
[...]

Z tego co pamiętam, jak rozważałem dokupienie czujników i znalazłem je to jeden kosztował 400. Nadal mniej więcej tyle kosztują. A rozbiło się o to, że trzebaby jeszcze kupić sprzęt do programowania auta za kilka stówek, albo to komuś zlecić.

Jak widać da się to zrobić po rozsądnej cenie.

zestaw TPMS do samochodu