zakup motoru

Data: 2010-04-02 17:38:43
Autor: adi
zakup motoru
a co sądzicie o yamaha xj 600 znalazłem taką w dobrych pieniadzach i w nienagannym stanie, na co należy zwrócić uwage przy zakupie tego motorku??

Data: 2010-04-02 18:46:52
Autor: Ivam
zakup motoru
Użytkownik "adi" <adbud7@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hp5079$31h$1@news.vectranet.pl...
a co sądzicie o yamaha xj 600 znalazłem taką w dobrych pieniadzach i w nienagannym stanie, na co należy zwrócić uwage przy zakupie tego motorku??

Poza netykieta to nalezy sprawdzic FAQ'a i tam jest wyjasnione na co zwracac uwage. Nie pamietam, zeby XJ'ta miala jakies typowe usterki. Ogolnie fajna maszynka.

--
pzdr:
Ivam

zakup motoru