zakup motoru

Data: 2010-04-01 15:06:40
Autor: Marcin N
zakup motoru

Użytkownik "adi" <adbud7@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hp041j$d7g$1@news.vectranet.pl...
witam kolegów czy ktoś mógłby mi polecić jakiś motor dla początkującego w rozsądnych pieniądzach powiedzmy max 5000 zł, założenia są takie że ma być wygodny nie za szybki aczkolwiek będę jeździł z kolegą który ma ścigacza dlatego nie mogę za bardzo pozostawać w tyle , ma byc w miarę bezawaryjne i wygodne w jeździe możecie coś polecić??

Czasem jeżdżę z kolegami o wyższych od moich umiejętnościach.
Ustalenie zawsze jest takie samo: albo oni trzymają moje tempo, ale jadą swoim i spotykamy się co jakiś czas na postoju.
Nigdy nie próbuję jechać szybciej niż chcę/umiem.

zakup motoru