Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   wytrzymałość sprężyn

wytrzymałość sprężyn

Data: 2010-06-07 13:02:11
Autor: krzysiek82
wytrzymałość sprężyn
M1SLQ pisze:
Po 2 tygodniach od wymiany wszystkich sprężyn w Clio II (były popękane po zimie), sworzni wahaczy i końcówki drążka kierownicy  daje się zauważyć na pochyłym zjeździe do garażu, że strona pasażera (przód) znów wisi niżej od strony kierowcy.

Może sprężyny jest źle ułożona na łożysku? Coś mi się nie wydaje, żeby sprężyna tak szybko pękła.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-07 16:22:38
Autor: Pszemol
wytrzymałość sprężyn
"krzysiek82" <saab@user.pl> wrote in message news:4c0cd1d0$0$17086$65785112news.neostrada.pl...
M1SLQ pisze:
Po 2 tygodniach od wymiany wszystkich sprężyn w Clio II (były popękane po zimie), sworzni wahaczy i końcówki drążka kierownicy  daje się zauważyć na pochyłym zjeździe do garażu, że strona pasażera (przód) znów wisi niżej od strony kierowcy.

Może sprężyny jest źle ułożona na łożysku? Coś mi się nie wydaje, żeby sprężyna tak szybko pękła.

To czy pękła czy nie chyba łatwo wizualnie zauważyć po zdjęciu koła?

Data: 2010-06-08 09:35:37
Autor: krzysiek82
wytrzymałość sprężyn
Pszemol pisze:
To czy pękła czy nie chyba łatwo wizualnie zauważyć po zdjęciu koła?

Różnie bywa, czasami kolumna jest głęboko wprowadzona i jeszcze osłona czasami przeszkadza żeby coś więcej zobaczyć, nie wiem jak jest w aucie autora tego wątku. Odnośnie sprężyn to także polecam sprężyny lesjoforsa   (nie wiem czy się nie pomyliłem w pisowni nazwy)

--
krzysiek82

wytrzymałość sprężyn

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona