Data: 2010-06-07 13:02:11 | |
Autor: krzysiek82 | |
wytrzymałość sprężyn | |
M1SLQ pisze:
Po 2 tygodniach od wymiany wszystkich sprężyn w Clio II (były popękane po zimie), sworzni wahaczy i końcówki drążka kierownicy daje się zauważyć na pochyłym zjeździe do garażu, że strona pasażera (przód) znów wisi niżej od strony kierowcy. Może sprężyny jest źle ułożona na łożysku? Coś mi się nie wydaje, żeby sprężyna tak szybko pękła. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-06-07 16:22:38 | |
Autor: Pszemol | |
wytrzymałość sprężyn | |
"krzysiek82" <saab@user.pl> wrote in message news:4c0cd1d0$0$17086$65785112news.neostrada.pl...
M1SLQ pisze: To czy pękła czy nie chyba łatwo wizualnie zauważyć po zdjęciu koła? |
|
Data: 2010-06-08 09:35:37 | |
Autor: krzysiek82 | |
wytrzymałość sprężyn | |
Pszemol pisze:
To czy pękła czy nie chyba łatwo wizualnie zauważyć po zdjęciu koła? Różnie bywa, czasami kolumna jest głęboko wprowadzona i jeszcze osłona czasami przeszkadza żeby coś więcej zobaczyć, nie wiem jak jest w aucie autora tego wątku. Odnośnie sprężyn to także polecam sprężyny lesjoforsa (nie wiem czy się nie pomyliłem w pisowni nazwy) -- krzysiek82 |
|