Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   wytrzymałość sprężyn

wytrzymałość sprężyn

Data: 2010-06-07 12:44:45
Autor: M1SLQ
wytrzymałość sprężyn
Po 2 tygodniach od wymiany wszystkich sprężyn w Clio II (były popękane po zimie), sworzni wahaczy i końcówki drążka kierownicy  daje się zauważyć na pochyłym zjeździe do garażu, że strona pasażera (przód) znów wisi niżej od strony kierowcy. Na prostym jest równo. Od wymiany auto zrobiło 1kkm po krzywych polskich, aczkolwiek połatanych drogach i na początku na tym pochyłym zjeździe wisiało równo. Czy można to kolokwialnie mówiąc olać? W zawieszeniu nic nie stuka, autko prowadzi się ok.



Pozdrawiam

Data: 2010-06-07 12:56:14
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
wytrzymałość sprężyn
W dniu 2010-06-07 12:44, M1SLQ pisze:
Po 2 tygodniach od wymiany wszystkich sprężyn w Clio II (były popękane
po zimie), sworzni wahaczy i końcówki drążka kierownicy daje się
zauważyć na pochyłym zjeździe do garażu, że strona pasażera (przód) znów
wisi niżej od strony kierowcy. Na prostym jest równo. Od wymiany auto
zrobiło 1kkm po krzywych polskich, aczkolwiek połatanych drogach i na
początku na tym pochyłym zjeździe wisiało równo. Czy można to
kolokwialnie mówiąc olać? W zawieszeniu nic nie stuka, autko prowadzi
się ok.

A jakie te sprężyny założyłeś?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2010-06-07 13:01:55
Autor: M1SLQ
wytrzymałość sprężyn
Data: 2010-06-07 22:52:14
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
wytrzymałość sprężyn
W dniu 2010-06-07 13:01, M1SLQ pisze:
A jakie te sprężyny założyłeś?


http://www.automotofrance.pl/pl/Products/1804/sprezyna_zawieszenia_przod_do_clio_ii/Show/

No to może być to, czyli dziadowski zamiennik. Z tego co twierdzi grupa, na sprężynach oszczędzać nie warto, bo dopłata do Lesjoforsa jest z reguły znikoma.


--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2010-06-07 13:02:11
Autor: krzysiek82
wytrzymałość sprężyn
M1SLQ pisze:
Po 2 tygodniach od wymiany wszystkich sprężyn w Clio II (były popękane po zimie), sworzni wahaczy i końcówki drążka kierownicy  daje się zauważyć na pochyłym zjeździe do garażu, że strona pasażera (przód) znów wisi niżej od strony kierowcy.

Może sprężyny jest źle ułożona na łożysku? Coś mi się nie wydaje, żeby sprężyna tak szybko pękła.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-07 16:22:38
Autor: Pszemol
wytrzymałość sprężyn
"krzysiek82" <saab@user.pl> wrote in message news:4c0cd1d0$0$17086$65785112news.neostrada.pl...
M1SLQ pisze:
Po 2 tygodniach od wymiany wszystkich sprężyn w Clio II (były popękane po zimie), sworzni wahaczy i końcówki drążka kierownicy  daje się zauważyć na pochyłym zjeździe do garażu, że strona pasażera (przód) znów wisi niżej od strony kierowcy.

Może sprężyny jest źle ułożona na łożysku? Coś mi się nie wydaje, żeby sprężyna tak szybko pękła.

To czy pękła czy nie chyba łatwo wizualnie zauważyć po zdjęciu koła?

Data: 2010-06-08 09:35:37
Autor: krzysiek82
wytrzymałość sprężyn
Pszemol pisze:
To czy pękła czy nie chyba łatwo wizualnie zauważyć po zdjęciu koła?

Różnie bywa, czasami kolumna jest głęboko wprowadzona i jeszcze osłona czasami przeszkadza żeby coś więcej zobaczyć, nie wiem jak jest w aucie autora tego wątku. Odnośnie sprężyn to także polecam sprężyny lesjoforsa   (nie wiem czy się nie pomyliłem w pisowni nazwy)

--
krzysiek82

wytrzymałość sprężyn

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona