Data: 2011-07-18 17:59:48 | |
Autor: Laisar | |
wysoko zawieszone kombi | |
On 18 Lip, 19:21, "Crimson" <roberts...@gazeta.pl> wrote:
Szukam i czytam i coś słabo mi idzie ... Teraz standard to podobno jakieś 12 cm - ile jest dla Ciebie "wysoko"? Dacia Logan MCV ma 16 cm, długi skok zawieszenia oraz stalową płytę pod silnikiem - nada się? (; Niby tylko 4,5 m, ale bagażnik 700 L do okien - więc kombiak porządny... (Albo 200L i 7 pełnowymiarowych miejsc). |
|
Data: 2011-07-19 07:55:10 | |
Autor: pwz | |
wysoko zawieszone kombi | |
W dniu 2011-07-19 02:59, Laisar pisze:
Teraz standard to podobno jakieś 12 cm - ile jest dla Ciebie "wysoko"? Potwierdzam. Jak dla mnie jest to auto naprawdę wysoko zawieszone. Plus płyta + dosyć twarde zawieszenie (zjeżdżanie z krawężnika niegroźne). pwz |
|
Data: 2011-07-19 20:29:47 | |
Autor: Crimson | |
wysoko zawieszone kombi | |
Użytkownik "Laisar" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:36829cb8-dd18-4c61-aada-9fd6413eea54@l18g2000vbe.googlegroups.com... On 18 Lip, 19:21, "Crimson" <roberts...@gazeta.pl> wrote: Szukam i czytam i coś słabo mi idzie ... Teraz standard to podobno jakieś 12 cm - ile jest dla Ciebie "wysoko"? Dacia Logan MCV ma 16 cm, długi skok zawieszenia oraz stalową płytę pod silnikiem - nada się? (; Niby tylko 4,5 m, ale bagażnik 700 L do okien - więc kombiak porządny... ++++++++++++++ 16 cm nad ziemią to jest już OK, chodzi mi o to aby samochód pokonywał błotniste, głębokie koleiny ale równie ważne jest wysokość siedziska kierowcy. Mam już dość sadzania tyłka na tuż przy ziemi. A jakość wykonania Dacii odpycha. |
|
Data: 2011-07-19 14:46:21 | |
Autor: Laisar | |
wysoko zawieszone kombi | |
On 19 Lip, 20:29, "Crimson" <roberts...@gazeta.pl> wrote:
W tej kategorii daćka radzi sobie "mjut-malyna" (: ale równie ważne jest wysokość siedziska kierowcy. W wersji najluksusowszej (jak na Dacię <; ) siedzenie kierowcy jest regulowane - a że do dachu daleko, to można sobie ustawić w najwyższym położeniu i siedzieć prawie jak na krześle. (Dla ustalenia uwagi - mam 187 cm wzrostu). ....Aczkolwiek ma to również pewną wadę - górna krawędź szyby wypada mi wtedy niemal na wysokości oczu... <<<: (Na szczęście coraz więcej świateł na skrzyżowaniach ma montowany drugi komplet małych sygnalizatorów całkiem nisko, więc już nie zawsze trzeba "kukać" ((((: ). Mam już dość sadzania tyłka na tuż przy ziemi. 2:0 dla Dacii! A jakość wykonania Dacii odpycha. Nieee, Ty masz pewnie na myśli wygląd - jakość jest spoko, nic nie trzeszczy, nie piszczy, wszystko solidnie zrobione. Tyle że faktycznie - z (pozornie) dość słabo wyglądających materiałów i niekoniecznie dla wszystkich estetycznie... ....Chociaż teraz i tak nie jest źle: http://www.gotbroken.com/wp-content/uploads/2009/03/2009-dacia-logan-mcv-cockpit-interior-view.jpg - ja mam to starsze, większe szkaradziarstwo: http://img.chcekupicauto.pl/dacia/logan-mcv/dacia_logan_mcv_kombi_702_2700_v1.jpg (Jeśli więc ktoś oglądał Daćki dawno, to warto sobie odświeżyć wrażenia - są zmiany, niektóre nawet na lepsze d: ). No i zawsze można za ułamek różnicy cen względem jakiegoś outbacka czy innego volvo oddać auto jakiemuś magikowi od dopieszczania wnętrza i se walnąć jakąś skórę z jesiotra grenlandzkiego cy cuś... (; Co by jednak nie mówić - strata gola: 2:1... Ja ujeżdżam MCV-kę od 4 lat i jestem bardzo zadowolony - mimo jej rzeczywiście pewnej chropowatej estetyki. |
|