wpłatomaty Euronetu dla Citi

Data: 2011-06-04 20:28:45
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
wpłatomaty Euronetu dla Citi
Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

Melduję, że dziś zauważyłem na wpłatomacie Euronetu (który do tej pory
obsługiwał jedynie wpłaty do Aliora) logo Citi. Wygląda na to, że
klienci Citi zyskują właśnie dużą i dogodnie położoną sieć wpłatomatów
do dyspozycji. Na stronie Citi nie znalazłem jednak ani słowa o tym. Nie
sprawdziłem czy działa...

Przetestowałem. 50 zł przyjął, wydal potwierdzenie, na rachunku po 8h się jeszcze nie pojawiły... :-(

--
MiCHA

Data: 2011-06-06 15:07:39
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
[...]

Wpłata pojawiła się dopiero w poniedziałek, a operacja nazywa się "PRZELEW ZEWNęTRZNY - WPłATA" - czyli wygląda, jakby wpłatomat wysyłał wpłatę po prostu eliksirem. :-)

--
MiCHA

Data: 2011-06-06 08:40:17
Autor: MK
wp³atomaty Euronetu dla Citi
On 6 Cze, 15:07, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:

Wp³ata pojawi³a siê dopiero w poniedzia³ek, a operacja nazywa siê
"PRZELEW ZEWNêTRZNY - WP³ATA" - czyli wygl±da, jakby wp³atomat wysy³a³
wp³atê po prostu eliksirem. :-)

A z jakiego numeru rachunku? ;)

MK

Data: 2011-06-06 20:07:20
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
MK pisze:

Wpłata pojawiła się dopiero w poniedziałek, a operacja nazywa się
"PRZELEW ZEWNęTRZNY - WPłATA" - czyli wygląda, jakby wpłatomat wysyłał
wpłatę po prostu eliksirem. :-)

A z jakiego numeru rachunku? ;)

No... Nie ma numeru... :-)

--
MiCHA

Data: 2011-06-06 12:30:53
Autor: MK
wp³atomaty Euronetu dla Citi
On 6 Cze, 20:07, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:

No... Nie ma numeru... :-)

Mi sie udalo ustalic, ze jest 6 sesji wymiany danych w ciagu dnia,
niestety ksiegowania sa w dni powszednie...

MK

wpłatomaty Euronetu dla Citi