wiecej zdjec

Data: 2012-02-01 20:24:11
Autor: venioo@interia.pl
wiecej zdjec
tutaj wiecej zdjec:
http://www.fakt.pl/Drastyczny-wypadek-lina-sciela-dach-auta-kobieta-nie-zyje,artykuly,144444,1.html

Jak dla mnie to miala zamarzniete szyby, a tej linki po ciemku nie bylo widac, nawet jak byla oznaczona. Poza tym nie mozna holowac takich zestawow na lince, no i co za cep takim czyms nawracal w poprzek drogi?

--
venioo  -> GG:198909
Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

Data: 2012-02-01 23:23:54
Autor: to
wiecej zdjec
begin venioo@interia.pl
Jak dla mnie to miala zamarzniete szyby, a tej linki po ciemku nie bylo
widac, nawet jak byla oznaczona. Poza tym nie mozna holowac takich
zestawow na lince, no i co za cep takim czyms nawracal w poprzek drogi?

Zaraz Ci PMS-owi trolle napiszą, że to jej wina, bo na pewno zapierdalała...

wiecej zdjec