Data: 2013-10-15 15:26:11 | |
Autor: witek | |
weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych | |
Karol Misiukiewicz wrote:
Banki weryfikuja klienta przez odpytywanie z danych osobowych, a nasze dane Sadzimy, ze jak bank ma do mnie interes to od tego jest poczta wewnetrzna albo trąbka. Zadnego odpytywania przez telefon, bo nie wiem z kim rozmawiam. Chyba, że pani zostanie odpytana najpierw. |
|
Data: 2013-10-15 13:35:22 | |
Autor: Piotr Hołda | |
weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych | |
W dniu wtorek, 15 października 2013 22:26:11 UTC+2 użytkownik witek napisał:
Zadnego odpytywania przez telefon, bo nie wiem z kim rozmawiam. Dokładnie tak. Jeżeli to oni do mnie dzwonią, grzecznie informuję, że nie będę podawał żadnych danych bo nie mogę mieć pewności, z kim rozmawiam. Prezentacja cudzego numeru jest technicznie wykonalna. Chyba, że pani zostanie odpytana najpierw. A można wiedzieć, o co pytasz? |
|
Data: 2013-10-15 16:19:24 | |
Autor: witek | |
weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych | |
Piotr Hołda wrote:
W dniu wtorek, 15 października 2013 22:26:11 UTC+2 użytkownik witek napisał: cztery ostatnie cyfry karty kredytowej, saldo ostatniego wyciągu ilosc operacji w ostatnim miesiącu Ale jeszcze mi sie nie zdazylo, zeby jakaś pani odpowiedziała :) wiec lądują ze swoją ofertą na drzewie. zawsze mówię, że jak coś pilnego, to mogę im podać adres najblizszej poczty. |
|
Data: 2013-10-15 23:03:57 | |
Autor: Zbynek Ltd. | |
weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych | |
Piotr Hołda napisał(a) :
W dniu wtorek, 15 października 2013 22:26:11 UTC+2 użytkownik witek napisał: "W celu weryfikacji danych osobowych proszę o podanie Pani/Pana PESEL-u". Dziwne, że dłużej na ogół nie kontynuują rozmowy ;-) -- Pozdrawiam Zbyszek PGP key: 0x36A0E600 |
|
Data: 2013-10-15 14:16:15 | |
Autor: Piotr Hołda | |
weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych | |
W dniu wtorek, 15 października 2013 23:03:57 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
Piotr Hołda napisał(a) : :) |
|
Data: 2013-10-15 16:20:00 | |
Autor: witek | |
weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych | |
Zbynek Ltd. wrote:
Piotr Hołda napisał(a) : fakt, mało rozmowni są. |
|
Data: 2013-10-16 22:16:52 | |
Autor: vvvvvv | |
weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych | |
Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:l3kaju$sto$1node2.news.atman.pl...
Piotr Hołda napisał(a) : tez mialem takei nastawienie do dzwoniacych bankow, dopoki szef, po kilku probach spuszczania na drzewo i pokazywaniu co to nie on, ugial sie po dosc mocnym namawianiu (co mu sie wydalo tez dziwne), zautoryzowal sie i uslyszal, ze sa proby przelewow z jego konta (czy tam wyplat w bankomacie za granica, nie pamietam) i czy on to potwiedza? eeeee, nooo nie. czy zablokować? eee, noo tak. takze hgw z czym dzwonia. jak dzwonia to autoryzuje sie, upewniam ze rozmowa jest nagrywana i skladam dyspozycje zeby nie dzwonili z tego typu ofertami na telefon a jedynie pisemnie na adres korespondencyjny. alo cofam zgode na marketing. |
|
Data: 2013-10-16 18:59:27 | |
Autor: witek | |
weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych | |
vvvvvv wrote:
to on ma decydowac czy zablokowac czy to ma byc decyzja banku? Mnie co najwyzej bank moze poinformowac, ze zablokowal konto i wyslac nową kartę. |
|
Data: 2013-10-17 13:32:45 | |
Autor: Tomasz Chmielewski | |
weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych | |
On Wed, 16 Oct 2013 18:59:27 -0500
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote: vvvvvv wrote: Opisales genialne rozwiazanie, stosowane m.in. przez Alior. Choc w ich przypadku nawet nie poinformowali, ze zablokowali karte. Bardzo przyjemnie i tanio dzwoni sie np. z Japonii, zeby to wszystko odkrecic (bo przez system transakcyjny sie nie da, bo nie) - bo najwyrazniej klient banku nie ma prawa wyjechac za granice. -- Tomasz Chmielewski http://www.ptraveler.com |
|
Data: 2013-10-20 21:03:55 | |
Autor: vvvvvv | |
weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych | |
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:l3n98v$o29$4dont-email.me...
vvvvvv wrote: nie pamietam / nie wnikalem w szczegoly o co dokładnie chodzilo - nie wiem czy nie byla to jakas kopia karty. z tego co zrozumialem bank zadzwonil z informacja, że zidentyfikowali podejrzane platnosci. miescily sie w limitach / ustawieniach i bank pewnie mogl to olac i nie dzwonic (albo czuli ze kase straca). zadzwonil i zapytal czy klient potwierdza te trasakcje czy nei i czy maja je zablokowac. |
|
Data: 2013-10-16 22:28:52 | |
Autor: liliputek | |
weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych | |
On 2013-10-16 22:16, vvvvvv wrote:
"W celu weryfikacji danych osobowych proszę o podanie Pani/Pana PESEL-u". Nie bardzo Ci w to wierzę. Konsultanci z banku chcą mnie weryfikować jak coś chcą mi wcisnąć. Co jakiś czas zdarza mi się wykonać transakcję kartą kredytową online na dość znaczną kwotę. Pomimo ustawionych odpowiednich limitów autoryzacyjnych na karcie transakcja jest odrzucana i w ciągu minuty dzwonią z banku. Żadna weryfikacja nie jest robiona, pada tylko pytanie czy ja to ja i bank umożliwia mi przeprowadzenie transakcji za kilka chwil a po transakcji znowu zostają przywrócone domyślne ustawienia w systemie banku. liliputek |
|
Data: 2013-10-17 00:44:51 | |
Autor: Chris94 | |
weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych | |
Dnia Wed, 16 Oct 2013 22:28:52 +0200, liliputek napisał(a):
bank umożliwia mi przeprowadzenie transakcji za kilka chwil Widzę, że zaraza "kilku chwil" już rozszerzyła się z telewizji na internet. Zawsze chciałem spytać kogoś używającego tego określenia, ile to jest jedna chwila, że potrzeba ich aż kilka. Następny wynalazek "ynteligentów" z prywatnych płatnych uczelni, to robiące karierę w TV powiedzenie "prawie go zabił". Oczekuję na pierwsze użycie zwrotu "prawie zaszła w ciążę". -- Pozdrowienia, Krzysztof (dawniej używający nicka 'Chris') |
|
Data: 2013-10-17 01:11:52 | |
Autor: m | |
weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych | |
W dniu 17.10.2013 00:44, Chris94 pisze:
Dnia Wed, 16 Oct 2013 22:28:52 +0200, liliputek napisaĹ(a): Chwila trwa troszeczkÄ. NastÄpny wynalazek "ynteligentĂłw" z prywatnych pĹatnych uczelni, to Co jest nie tak z tym powiedzeniem? p. m. |
|
Data: 2013-10-17 23:55:36 | |
Autor: Chris94 | |
weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych | |
Dnia Thu, 17 Oct 2013 01:11:52 +0200, m napisał(a):
Następny wynalazek "ynteligentów" z prywatnych płatnych uczelni, to A powiedzenie "prawie zaszła w ciążę" też według Ciebie jest poprawne? Bo to jest dokładnie ta sama konstrukcja logiczna. Natomiast jak chodzi o "zabicie", to poprawnie będzie np. "omal go nie zabił". -- Pozdrowienia, Krzysztof (dawniej używający nicka 'Chris') |
|
Data: 2013-10-18 00:20:51 | |
Autor: m | |
weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych | |
W dniu 17.10.2013 23:55, Chris94 pisze:
Dnia Thu, 17 Oct 2013 01:11:52 +0200, m napisaĹ(a): IMHO nie. Bo "omal nie zaszĹa w ciÄ ĹźÄ" nie ma sensu ... Natomiast jak chodzi o "zabicie", to poprawnie bÄdzie np. "omal go nie .... kiedy "omal go nie zabiĹ" ma. I moĹźna MSZ uĹźywaÄ tego zamiennie, chociaĹź sÄ drobne róşnice znaczeniowe. Ale oczywiĹcie ekspertem jÄzykowym nie jestem i jak ktoĹ zna dobry link ktĂłry mnie wyprowadza z bĹÄdu - niech poda. p. m. |
|
Data: 2013-10-18 07:44:38 | |
Autor: sqlwiel | |
[OT/NTG] Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych | |
W dniu 2013-10-18 00:20, m pisze:
A powiedzenie "prawie zaszĹa w ciÄ ĹźÄ" teĹź wedĹug Ciebie jest poprawne? Ma. Nie wdajÄ c siÄ w techniczno-farmaceutyczne niuanse, jeĹli np po pÄkniÄciu gumki przepĹukaĹa siÄ octem, to "omal nie zaszĹa w ciÄ ĹźÄ", ale jednak nie zaszĹa. PomyliĹo siÄ komuĹ z frazeologicznÄ zabawkÄ "jajeczko czÄĹciowo nieĹwieĹźe" albo "czÄĹciowo byÄ w ciÄ Ĺźy". GdzieĹ dzwoniÄ , ale...
Tak. Np. machnÄ Ĺ siekierÄ , ale go nie trafiĹ. Jednak "prawie go zabiĹ" teĹź ma sens - machnÄ Ĺ siekierÄ , trafiĹ, ale tamtego odratowali. WiÄc prawie go zabiĹ. Co jest raczej bez sensu w przypadku zajĹcia w ciÄ ĹźÄ. ZajĹcie w ciÄ ĹźÄ jest zerojedynkowe. ĹmierÄ - nie caĹkiem. WychodziĹoby, Ĺźe Ĺatwiej jest powoĹaÄ Ĺźycie, niĹź je przerwaÄ (odkrycie, nie? ;) ) Oj, broni siÄ ta natura... Ale oczywiĹcie ekspertem jÄzykowym nie jestem i jak ktoĹ zna dobry link Nie mam linku. Czasem, zamiennie, uĹźywam rozumu. -- DziÄkujÄ. Pozdrawiam. sqlwiel. |
|
Data: 2013-10-18 20:51:27 | |
Autor: Chris94 | |
[OT/NTG] Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych | |
Dnia Fri, 18 Oct 2013 07:44:38 +0200, sqlwiel napisał(a):
Natomiast jak chodzi o "zabicie", to poprawnie będzie np. "omal go nie Dokładnie! Jednak "prawie go zabił" też ma sens - machnął siekierą, trafił, ale tamtego odratowali. Więc prawie go zabił. Nie, w dalszym ciągu "omal go nie zabił" lub "niewiele brakowało by go zabił". "Zabił" to jest czasownik dokonany i nie może występować jako czasownik "prawie dokonany" :) Ale faktem jest, że ta forma - głównie dzięki wyświetlanym w TV amatorsko tłumaczonym filmom sensacyjnym - szerzy się coraz gwałtowniej, prawie tak, jak słowo "bynajmniej" w znaczeniu słowa "przynajmniej" :) -- Pozdrowienia, Krzysztof (dawniej używający nicka 'Chris') |
|
Data: 2013-10-17 08:19:53 | |
Autor: Piotr Gałka | |
weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych | |
Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:525f16e7$0$2156$65785112news.neostrada.pl... Dnia Wed, 16 Oct 2013 22:28:52 +0200, liliputek napisał(a): Wydaje mi się, że w "Tytusie Romku i Atomku" była definicja chwili. P.G. |
|
Data: 2013-10-17 10:38:46 | |
Autor: Dominik & Co | |
weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych | |
Dnia 17.10.2013 Piotr GaĹka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> napisaĹ/a:
Wydaje mi siÄ, Ĺźe w "Tytusie Romku i Atomku" byĹa definicja chwili. Zgadza siÄ. Chwila trwa trzy momenty. -- Dominik & kÄ pany (via slrn) "Wszyscy chcÄ naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabraÄ." (S.J. Lec) WyraĹźam wyĹÄ cznie prywatne poglÄ dy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu. |
|
Data: 2013-10-24 23:26:42 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych | |
"Piotr Hołda" 8f896747-9431-4e32-9526-3ff506a55fa7@googlegroups.com Zadnego odpytywania przez telefon, bo nie wiem z kim rozmawiam. : Dokładnie tak. Jeżeli to oni do mnie dzwonią, grzecznie : informuję, że nie będę podawał żadnych danych bo nie mogę : mieć pewności, z kim rozmawiam. A ja nie ukrywam się. :) [nawet teraz (wiadomość pisana 18 października) -- po prostu nie mam hasełka do nntp -- proza życia, ale i bez tego nie mam motywacji do pisania; post poślę po powrocie] -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |