Data: 2013-10-15 20:49:18 | |
Autor: Krzysztof 'kw1618' (W-wa) | |
weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych | |
Dnia Tue, 15 Oct 2013 20:39:53 +0200, Karol Misiukiewicz napisał(a):
Banki weryfikuja klienta przez odpytywanie z danych osobowych, a nasze dane tak. powinni zadawać np. minimum 3 pytania, w przypadku jednej błędnej odpowiedzi dodatkowe... 2 błędne odpowiedzi powinny wynik weryfikacji określać jako NEGATYWNY aby taki ktoś nie przejął kontroli nad kontem i nie dzwonił co chwilę licząc że trafi na innego konsultanta, to taka weryfikacja powinna być możliwa nie częściej niż co 24 godziny -- Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia Krzysztof 'kw1618' z Warszawy http://foto.3mam.net/album4/Mokotow/index.php |
|