Data: 2009-10-20 09:18:14 | |
Autor: Paula | |
wada fabryczna Nikon D5000 | |
prawie 2 miesiace temu oddalam aparat do serwisu, gdyz przestal dzialac (wada fabryczna).
moze wie ktos z was, jak dlugo moga go jeszcze trzymac ? |
|
Data: 2009-10-20 09:28:57 | |
Autor: Tomek L | |
wada fabryczna Nikon D5000 | |
Paula pisze:
prawie 2 miesiace temu oddalam aparat do serwisu, gdyz przestal dzialac (wada fabryczna). Nie mam dla Ciebie dobrych wiadomo¶ci: http://www.polishnikonservice.com/strona-glowna.html pozdr Tomek |
|
Data: 2009-10-20 09:44:53 | |
Autor: bofh@nano.pl | |
wada fabryczna Nikon D5000 | |
Paula wrote:
prawie 2 miesiace temu oddalam aparat do serwisu, gdyz przestal dzialac (wada fabryczna). Na Postępu są uwstecznieni. Ogólnie to powinni wywiesić książkę życzeń i zażaleń, do tego wypisany długopis na sznurku. Aha, to serwis fotograficzny, więc im łatwiej robić zdjęcia "tych klientów nie obsługujemy". Sprzęt leży tam miesiącami, a oni mają to w głębokim poważaniu. wer |
|
Data: 2009-10-20 12:15:56 | |
Autor: Rob | |
wada fabryczna Nikon D5000 | |
bofh@nano.pl pisze:
Na Postępu są uwstecznieni. Ogólnie to powinni wywiesić książkę życzeń i Czasem tak się zastanawiam czy nie ma sposobu aby zdobyć tę "aparaturę serwisową" nikona i zrobić im konkurencję? |
|
Data: 2009-10-20 16:54:45 | |
Autor: m0w | |
wada fabryczna Nikon D5000 | |
Może wynaj±ć kogo¶ po japonistyce i napisać piękny listo do władz nikona.
Polecieć im po honorze, zagaić co¶ o sepuku, to może co¶ się z tym serwisem ruszy. Na razie to maj± klientów w głębokim poważaniu, zwłaszcza tych spoza Warszawy. © |
|
Data: 2009-10-20 17:05:58 | |
Autor: PeKlesyk | |
wada fabryczna Nikon D5000 | |
Może wynaj±ć kogo¶ po japonistyce i napisać piękny listo do władz nikona i wysłać poleconym ? zgodnie z http://www.nikon.com/about/info/structure/index.htm to ta firma nawet customer services nie ma - sprzedaż i marketing rulezz więc nastepny wybór jest prostszy :D PMK |
|
Data: 2009-10-20 18:19:51 | |
Autor: m0w | |
wada fabryczna Nikon D5000 | |
Pewnie to wada większo¶ci japońskich firm, że chc± sprzedawać ale już nie naprawiać. Jaka w takim razie firma, licz±ca się na fotograficznym rynku, ma dobry serwis Polsce? |
|
Data: 2009-10-20 18:21:25 | |
Autor: Andrzej Libiszewski | |
wada fabryczna Nikon D5000 | |
m0w pisze:
Jaka w takim razie firma, licz±ca się na fotograficznym rynku, ma dobry serwis Polsce? Olympus? -- Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 "It is a proud and lonely thing to be a prince of Amber, incapable of trust. I wasn't real fond of it just then, but there I was". |
|
Data: 2009-10-20 18:42:58 | |
Autor: PeKlesyk | |
wada fabryczna Nikon D5000 | |
Jaka w takim razie firma, licz±ca się na fotograficznym rynku, ma dobry serwis Polsce? ten sam co Canon ;) naprawiałem nawet kiedy¶ Olympusa na Żytniej - skasowali aż klękn±łem ale aparat chodzi do dzisiaj :) PMK |
|
Data: 2009-10-20 18:52:52 | |
Autor: JA | |
wada fabryczna Nikon D5000 | |
On 2009-10-20 17:05:58 +0200, "PeKlesyk" <gruszka@wierzbie.pl> said:
Może wynaj±ć kogo¶ po japonistyce i napisać piękny listo do władz nikona Ale to jest w zasadzie norma. Tylko, że taki serwis działa w polskiej rzeczywisto¶ci i polskich realiach prawnych. Zasada jest do¶ć prosta. Jeżeli ma się pewno¶ć, że moja mojszo¶ć jest mojsza, to w zasadzie wystarczy jeden list, wła¶nie polecony z kilkoma artykułami i paragrafami. Tak było z moim LS-4000. Na wzmiankowanej stronie, jest moja historia o tym skanerze. Nie umie¶ciłem tam tylko informacji, o tym, że po prostu podam sprawę do s±du. -- 200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czuło¶ć jak 100. Nie odpowiadam na tre¶ci nad cytatem. Pozdrawiam JA www.skanowanie-35mm.pl |
|
Data: 2009-10-21 19:39:03 | |
Autor: Valwit | |
wada fabryczna Nikon D5000 | |
PeKlesyk wrote:
CS jest w gestii Nikon Europe B.V. z siedziba w Amsterdamie. -- Łukasz "Valwit" Grupa http://valwit.net ICQ:40117364 GG:1591997 ........................................................................ |