Data: 2016-02-29 13:20:09 | |
Autor: sirapacz | |
uturbione benzynowe jednolitrowe | |
Jak to w końcu jest z tymi benzyniakami z turbo. wszedzie slysze ze mocno wysilone i padają szybko.
czy ktoś ma taki silnik z duzym przebiegiem lub widział taki silnik? naprawdę mają taką słabą żywotność czy to kolejne mądrości niezbyt mądrych niosące się echem? |
|
Data: 2016-02-29 17:25:48 | |
Autor: Lewis | |
uturbione benzynowe jednolitrowe | |
W dniu 2016-02-29 o 13:20, sirapacz pisze:
Jak to w końcu jest z tymi benzyniakami z turbo. wszedzie slysze ze Mają mniejszą żywotność niż wolnossące 2+ ale jak masz ochotę kupić takie nowe to przez pierwsze 150kkm raczej nie masz się czym przejmować, później to już nie Twój problem ;) -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2016-02-29 17:46:00 | |
Autor: RadoslawF | |
uturbione benzynowe jednolitrowe | |
W dniu 2016-02-29 o 17:25, Lewis pisze:
Jak kupi za 60k, przejedzie to 150k i będzie sprzedawał, tyle żeJak to w końcu jest z tymi benzyniakami z turbo. wszedzie slysze ze nikt nie będzie chciał dać 30k a tylko będą proponować mu 20k lub mniej. To dalej będzie nie jego problem ? Pozdrawiam |
|
Data: 2016-02-29 09:21:53 | |
Autor: Bolko | |
uturbione benzynowe jednolitrowe | |
Jak kupi za 60k, przejedzie to 150k i bêdzie sprzedawa³, tyle ¿e Ale na tej grupie ca³y czas panuje przekonanie ¿e producenta ju¿ nie interesuje drugi w³a¶ciciel samochodu. A tak na logike tak jak napisa³e¶ mo¿e producenta to nie interesuje. A;e jak kupi³em auto za 100 tys a potem mam problem ze sprzeda¿±. To czy kupie drugi raz takie auto? |
|
Data: 2016-02-29 19:42:09 | |
Autor: RadoslawF | |
uturbione benzynowe jednolitrowe | |
W dniu 2016-02-29 o 18:21, Bolko pisze:
Na tej grupie nie dyskutują producenci tylko nabywcy.Jak kupi za 60k, przejedzie to 150k i będzie sprzedawał, tyle że I jak dotąd tylko jeden dyskutant był na tyle głupi że dał się zapędzić w sytuację gdzie napisał że nie ważna cena a ważne to co on sobie wybierze i ogłosi za jedynie słuszne. :-) Tyle że mowa była nie o nówce z salonu a o używce ze sporym przebiegiem. Skoro coś nie interesuje producenta nie oznacza że nie powinno interesować nabywcę. Tu szczególne pozdrowienia dla szczęśliwych nabywców pojazdów z tym nowym składnikiem klimatyzacji. :-) Pozdrawiam |
|
Data: 2016-03-01 09:59:08 | |
Autor: szerszen | |
uturbione benzynowe jednolitrowe | |
On Mon, 29 Feb 2016 09:21:53 -0800 (PST)
Bolko <suryga@gmail.com> wrote: Ale na tej grupie ca³y czas panuje przekonanie ¿e producenta ju¿ nie interesuje drugi w³a¶ciciel samochodu. Ale¿ interesuje ;) bo to zapewne on bêdzie wk³ada³ niema³± furmankê pieniêdzy w naprawy auta ;) Ostatnio co¶ mnie siê o uszy obi³o, ¿e Emil ³owca radarów, bêdzie teraz ³±wc± ró¿nych absurów i co¶ tam o automatach w Audi wspomnia³, ¿e siê sypi±, a sypi± siê dla tego ¿e producent ¶wiadomie ³aduje w³o¿yska co drug± kólkê, czy jako¶ tak, urywek w radiu s³ysza³em. Generalnie nikomu nie op³±ca siê robiæ trwa³ych aut, a ten ca³y downsizeing jest tego najlepszym przyk³adem. Pali to to samo co wiêksze jednostki o podobnej mocy, a trwa³o¶æ bêdzie po³owê krótsza. W koñcu s³upki rzecz ¶wiêta. -- pozdrawiam szerszeñ |
|
Data: 2016-03-01 14:46:33 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
uturbione benzynowe jednolitrowe | |
Mon, 29 Feb 2016 09:21:53 -0800 (PST), w
<e675d603-320d-4c56-85f9-fb92a34cf086@googlegroups.com>, Bolko <suryga@gmail.com> napisa³(-a): A;e jak kupi³em auto za 100 tys a potem mam problem ze sprzeda¿±. Ale za kilka lat bêdzie producent g³osi³ w sponsorowanych artyku³ach, ¿e wszystko poprawi³ i jego auta/silniki to teraz miód-malina :) Ale z drugiej strony Cavalino kupowa³ kiedy¶ Alfy, a teraz nie chce ;) |
|
Data: 2016-03-01 09:19:13 | |
Autor: twistedme | |
uturbione benzynowe jednolitrowe | |
W dniu 2016-02-29 o 17:25, Lewis pisze:
W dniu 2016-02-29 o 13:20, sirapacz pisze:Szwagier ostatnio kupił Fabię i spytałem się go czy nie bał się tego silnika (1.2 tsi). Powiedział, że sprzedawca w salonie zapewniał go, że będzie ok :)) Nie miałem więcej pytań. Fakt, że przy jego przebiegach rzędu 200-300km/mc to pewnie mu posłuży. |
|
Data: 2016-03-01 10:29:27 | |
Autor: Czesław Wiśniak | |
uturbione benzynowe jednolitrowe | |
Szwagier ostatnio kupił Fabię i spytałem się go czy nie bał się tegoJak to w końcu jest z tymi benzyniakami z turbo. wszedzie slysze ze Na pewno te silniki we wczesnej fazie produkcji miały problem z rozciągającym się łańcuchem, dalej nie wiem. Swego czasu interesowałem się C5 1.6 T(THP), ale mi przeszło jak zacząłem czytać fora i szukać info w sieci: http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/wszystko-o-silniku-1-6-thp-sprawdzamy-co-sie-psuje-we-wspolnym-produkcie-bmw-oraz/m04ew A potem cytat z forum:) "Ja mam 1.6thp z 2012. Przejechane 75000km, salonowe polskie, jestem pierwszym wlascicielem. Przy 17000 zaliczylem pierwsza wizyte w serwisie. Ustawiali mi rozrząd bo się przesunął. Nastpnie przy około 30000 wymnienili mi rozrzad bo się wyciągnął. Przy 54 000 wymieniono mi silnik na nowy, bo poprzedni stracił szczelność na którymś cylindrze. Dostałem gratis przedłuzenie gwarancji na kolejny rok. Pod koniec tehj przedłuzonej gwarancji zaczely sie podobne jak poprzednio problemy. Szarpanie i wyskakiwanie zapłonu, spalanie detonacyjne. Zdążyłem przed końcem gwarancji podjechać na serwis. Auto stoi tam od tygodnia. Naprawiają zgodnie z procedurami Citroen Polska, czyszczenie zaworow jakimis granulkami, dodatek do paliwa plus wymiana oleju, swiec, uszczelek itp. Po wykonaniu tego stwierdzili, że jest wszystko ok. Chcieli mi wydac auto. Przejchalem się trzysta metrow znów szarpanie, wyskakiwanie zapłonu. Uznali ze został jeszcze jakiś syf i trzeba pojezdzic. auta nie odebralem oni jezdzili. Przejechali 300km nic rzekomo sie nie działo. Zaprosili po odbiór. Wsiadłem z pracownikiem serwisu, po dwóch kilometrach znowu szarapnie i wypadanie zapłonu. Najprawdopodobniej silnik jest doi wymiany. Ludzie nie dajcie sie nabijac w butelke. Ten silnik to złom mimo, że od BMW. Jest za słaby do tak cięzkiego auta. Jak nie rozrząd, to turbo, jak nie turbo to zawory, jak nie zawory to dwumasa. Turbinę też mi robili po wydmuchało uszczelkę, dwumasa też była wymieniaa bo też jest za słaba. Masakra to jest" Większość tych małolitrażowych wynalazków to niedopracowane gówna, z czasem w miarę możliwości poprawiane. To samo dotyczy części nowych diesli. Takimi samochodami należy jeździć krótko, do 100tys km i potem do sprzedania:) Dlatego jak ktoś szuka starszych używanych to należy dobrze zainteresować się historią danego modelu. Nie ma to jednak jak starsza wolnossąca benzyna (ewentualnie zagazowana) albo starszy dopracowany niewyżyłowany diesel typu BMW M57D25. Niektóre silniki zrobiły po 800tys.km bez jakiejkolwiek naprawy. |
|
Data: 2016-03-01 11:21:20 | |
Autor: J.F. | |
uturbione benzynowe jednolitrowe | |
Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nb3ndq$q7m$1@node2.news.atman.pl...
Szwagier ostatnio kupił Fabię i spytałem się go czy nie bał się tegoNa pewno te silniki we wczesnej fazie produkcji miały problem z rozciągającym się łańcuchem, dalej nie wiem. Swoja droga - jak to jest - nikt nie testuje tych silnikow ? Wydaje mi sie, ze testuja i te 200kkm ktos przejezdza/hamownia. Jesli to niemieckie auto, to polowe z pedalem w podlodze :-) Swego czasu interesowałem się C5 1.6 T(THP), ale mi przeszło jak zacząłem czytać fora i szukać info w sieci: A potem cytat z forum:) Obie usterki niekoniecznie maja jakis zwiazek z "wysileniem" .. Przy 54 000 wymieniono mi silnik na nowy, bo poprzedni stracił szczelność na którymś cylindrze. J. |
|
Data: 2016-03-01 12:10:50 | |
Autor: Czesław Wiśniak | |
uturbione benzynowe jednolitrowe | |
Szwagier ostatnio kupił Fabię i spytałem się go czy nie bał się tegoNa pewno te silniki we wczesnej fazie produkcji miały problem z Nie wiem, może nie dość długo i dokładnie. Obecnie jest presja czasu związana z eko i co chwila wchodzącymi nowymi przepisami. W dużej mierze jest to też kwestia zastosowania słabych materiałów u dostawców jak np. w słynnym 2.0 TDI BLB Kiedyś też byłem zainteresowany używanym Audi Allroad 2.5 TDI AKE 180KM bo kumpel miał do sprzedania. Kupiony w salonie, dobrze utrzymany, 180tys przebiegu, był jedynym właścicielem. Ale zacząłem się interesować: http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/2-5-tdi-v6-duza-wpadka-vw/wbyjq Trochę się przestraszyłem. Sprzedał to auto a za 2 miesiące ten który kupił, zadzwonił do niego i pytał się gdzie wałki rozrządu może kupić:) Swego czasu interesowałem się C5 1.6 T(THP), ale mi przeszło jak W to już nie wnikam :) |
|
Data: 2016-03-01 11:30:03 | |
Autor: abn140 | |
uturbione benzynowe jednolitrowe | |
uszczelkê, dwumasa te¿ by³a wymieniaa bo te¿ jest za s³aba. Masakra to jest"o ja 3,14erdole!!! nigdy bym nie pomyslal ze silnik v6 TDI z Audi, ten pierwszy, bedzie wzorem niezawodnosci wobec nowych wynalazkow.... albo starszy dopracowany niewy¿y³owany diesel typu BMW M57D25. Niektóre silniki zrobi³y po 800tys.km bez jakiejkolwiek naprawy. Pan Internet podaje ze ponad milion ktos tym zrobil. jeden tds, jeden juz 3.0 d , OIDP.... |
|
Data: 2016-03-01 12:16:44 | |
Autor: Czesław Wiśniak | |
uturbione benzynowe jednolitrowe | |
uszczelkê, dwumasa te¿ by³a wymieniaa bo te¿ jest za s³aba. Masakra too ja 3,14erdole!!! Który? :) |
|
Data: 2016-03-01 15:43:05 | |
Autor: sirapacz | |
uturbione benzynowe jednolitrowe | |
W dniu 2016-03-01 o 10:29, Czesław Wiśniak pisze:
A potem cytat z forum:)<cut> strach kupić nowy samochód ale 1.6 to raczej nie mała pchełka. bardziej mnie zastanawiają te wynalazki poniżej półtora litra a bliżej jednego |
|
Data: 2016-03-01 15:41:20 | |
Autor: sirapacz | |
uturbione benzynowe jednolitrowe | |
Szwagier ostatnio kupił Fabię i spytałem się go czy nie bał się tego lol no i wlasnie dlatego szukam jakichś w miarę potwierdzonych empirycznie historii:) |
|
Data: 2016-03-02 13:43:56 | |
Autor: Damian Skrycki | |
uturbione benzynowe jednolitrowe | |
W dniu 2016-03-01 o 15:41, sirapacz pisze:
Po 4 latach i 60 000 km mogę powiedzieć: - co roku wymiana oleju (15 000 km) i to wszystko. Średnie spalani 5,5 l na 100 km. minimum jakie miałem to 4,2 maks 10.0 l na 100 km. |
|
Data: 2016-03-02 22:20:02 | |
Autor: sirapacz | |
uturbione benzynowe jednolitrowe | |
Po 4 latach i 60 000 km mogę powiedzieć: paaaaaanie:) 60kkm to przeca nówka sztuka jeszcze:))) spalanie jak mojego diesla - nawet max sie zgadza (tyle wychla doblo na pełnym bucie na autostradzie 1.9jtd, gdzie srednio mi wychodzi 5,5-6) poza tym mnie nie o spalanie chodzi a o zywotnosc silnika |
|
Data: 2016-03-01 15:52:33 | |
Autor: sirapacz | |
uturbione benzynowe jednolitrowe | |
Mają mniejszą żywotność niż wolnossące 2+ ale jak masz ochotę kupić mnie wlasnie chodzi o opinię na wysokości osoby z problemem:) |