Data: 2009-12-21 16:51:27 | |
Autor: pearljb | |
uszkodzona krawędź - zdjęcie | |
Użytkownik "Wojciech Sulewski" <a@a.a> napisał w wiadomości news:hgo58v$9u1$1news.onet.pl...
Wszystkie zdjęcia pokazują ten sam fragment krawędzi w różnych ujęciach - Pilniczkiem przejedz, wypij piedziesiatke i jezdzij dalej. Tak bywa, a ze nowe to musi bolec :P Pozdrawiam |
|
Data: 2009-12-21 18:09:49 | |
Autor: Wojciech Sulewski | |
uszkodzona krawędź - zdjęcie | |
pearljb wrote:
Pilniczkiem przejedz, wypij piedziesiatke i jezdzij dalej. Jeździć dalej już niestety nie mogę, bo wróciłem z gór. :) Chodzi mi teraz o to, żeby dobrze naprawić tę krawędź. Tam jest tak jakby zdrapany fragment krawędzi - dziura po prostu. Jeśli to spiłuję, to jedynie to wyrównam a dziura nadal pozostanie - chyba, że jakoś źle to sobie wyobrażam. Może na tym zdjęciu lepiej widać problem: http://sulewski.pl/tmp/snb/5.JPG -- pozdr., Wojciech Sulewski email: public małpa sulewski kropka pl |
|
Data: 2009-12-21 20:53:51 | |
Autor: J.F. | |
uszkodzona krawędź - zdjęcie | |
Użytkownik "Wojciech Sulewski" <a@a.a> napisał w wiadomości news:hgoa4t$mo7$1news.onet.pl...
pearljb wrote: Z pustego i Salomon nie naleje - dziura zostanie :-) Po prostu sie tym nie przejmuj, wygladz w miare na rowno z reszta. A na przyszlosc: -nie jezdzic po kamieniach, -nie ogladac dechy od spodu przez rok, po co sie denerwowac ? :-) J. |
|
Data: 2009-12-22 04:00:03 | |
Autor: marcopolo | |
uszkodzona krawędź - zdjęcie | |
Wojciech Sulewski napisał(a): Jeďż˝dziďż˝ dalej juďż˝ niestety nie mogďż˝, bo wrďż˝ciďż˝em z gďż˝r. :) i co zle się jeździło? jesli deska jezdzi i nie odczuwasz zadnego dyskomfortu to nie ma potrzeby sie przejmowac jakims odpryskiem krawedzi. |
|
Data: 2009-12-22 23:36:22 | |
Autor: Wojciech Sulewski | |
uszkodzona krawędź - zdjęcie | |
marcopolo wrote:
i co zle się jeździło? jesli deska jezdzi i nie odczuwasz zadnego W ostatni dzień kilka razy mi ta krawędź "puściła". Postaram się to delikatnie wyrównać. -- pozdr., Wojciech Sulewski email: public małpa sulewski kropka pl |
|