Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   [piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera

[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera

Data: 2009-11-14 22:20:46
Autor: Tomasz Pyra
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera
DoQ pisze:
Witam,


http://moto.allegro.pl/item808025953_cudowny_magnes_oszczedzasz_paliwo_magnetyzer.html

A nie orientuje się ktoś, czy jak Vmax osiągam na V biegu na odcince, to po zamontowaniu magnetyzera prędkość maksymalna też mi się podniesie o te 13%?

Data: 2009-11-14 22:37:48
Autor: blachu
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera

A nie orientuje się ktoś, czy jak Vmax osiągam na V biegu na odcince, to po zamontowaniu magnetyzera prędkość maksymalna też mi się podniesie o te 13%?

Ależ oczywiście, no przecież pisze 13% :)))

Pozdrawiam
Andrzej

Data: 2009-11-14 22:44:55
Autor: Tomasz Pyra
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera
blachu pisze:
A nie orientuje się ktoś, czy jak Vmax osiągam na V biegu na odcince, to po zamontowaniu magnetyzera prędkość maksymalna też mi się podniesie o te 13%?

Ależ oczywiście, no przecież pisze 13% :)))

To chyba muszę kupić.

225km/h w cieniasie to będzie coś :)

Data: 2009-11-14 23:37:53
Autor: G Nowak
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera
http://moto.allegro.pl/item808025953_cudowny_magnes_oszczedzasz_paliwo_m
agnetyzer.html
A nie orientuje się ktoś, czy jak Vmax osiągam na V biegu na odcince, to po zamontowaniu magnetyzera prędkość maksymalna też mi się podniesie o te 13%?

Z elipsa z faktu pewnie jeszcze troche wiecej...

--
pozdr
g

Data: 2009-11-15 01:07:19
Autor: Tomasz Pyra
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera
G Nowak pisze:
http://moto.allegro.pl/item808025953_cudowny_magnes_oszczedzasz_paliwo_m agnetyzer.html
A nie orientuje się ktoś, czy jak Vmax osiągam na V biegu na odcince, to po zamontowaniu magnetyzera prędkość maksymalna też mi się podniesie o te 13%?

Z elipsa z faktu pewnie jeszcze troche wiecej...

Niestety u mnie odpada.
W instrukcji http://www.joemonster.org/art/10346/Masz_problem_z_plucami_Elipsa_z_Faktu_ci_pomoze jest napisane, że nie można stosować po przeszczepach, a ja w cienkim mam 1.2 z Punto :(

Data: 2009-11-15 00:59:32
Autor: Michał
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera

A nie orientuje się ktoś, czy jak Vmax osiągam na V biegu na odcince, to po zamontowaniu magnetyzera prędkość maksymalna też mi się podniesie o te 13%?

jakie auto ma vamx na odcięciu na 5 biegu :) ? (to ostatni bieg?)

pozdrawiam.


--


Data: 2009-11-15 12:54:55
Autor: Tomasz Pyra
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera
  Michał pisze:
A nie orientuje się ktoś, czy jak Vmax osiągam na V biegu na odcince, to po zamontowaniu magnetyzera prędkość maksymalna też mi się podniesie o te 13%?

jakie auto ma vamx na odcięciu na 5 biegu :) ? (to ostatni bieg?)

Cichocienko 1.2 ;)

Data: 2009-11-15 19:23:45
Autor: Michał
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera
>> A nie orientuje się ktoś, czy jak Vmax osiągam na V biegu na odcince, to >> po zamontowaniu magnetyzera prędkość maksymalna też mi się podniesie o >> te 13%?
> > jakie auto ma vamx na odcięciu na 5 biegu :) ? (to ostatni bieg?)

Cichocienko 1.2 ;)

wow moje aktualne to trójkę domyka, ale 4 już nie (i 5 też nie).

pozdrawiam.

--


Data: 2009-11-15 21:53:08
Autor: Tomasz Pyra
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera
  Michał pisze:
A nie orientuje się ktoś, czy jak Vmax osiągam na V biegu na odcince, to po zamontowaniu magnetyzera prędkość maksymalna też mi się podniesie o te 13%?
jakie auto ma vamx na odcięciu na 5 biegu :) ? (to ostatni bieg?)
Cichocienko 1.2 ;)

wow moje aktualne to trójkę domyka, ale 4 już nie (i 5 też nie).

No ja tam mam około 86KM i wystarczyło to ledwo do zamknięcia piątki w Sportingowej skrzyni (nawigacja twierdziła że jadę 199km/h).

Teraz mam dłuższą piątkę (od S-ki) i tej już raczej nie zamknę.

Data: 2009-11-15 22:49:07
Autor: Krzysiek Kielczewski
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera
On 2009-11-15, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:
  Michał pisze:
A nie orientuje się ktoś, czy jak Vmax osiągam na V biegu na odcince, to po zamontowaniu magnetyzera prędkość maksymalna też mi się podniesie o te 13%?
jakie auto ma vamx na odcięciu na 5 biegu :) ? (to ostatni bieg?)
Cichocienko 1.2 ;)

wow moje aktualne to trójkę domyka, ale 4 już nie (i 5 też nie).

No ja tam mam około 86KM i wystarczyło to ledwo do zamknięcia piątki w Sportingowej skrzyni (nawigacja twierdziła że jadę 199km/h).

Poniżej 90KM i dwie stówy? Nieźle, zawsze mi się wydawało że na to
potrzeba odrobinę więcej kucyków.

pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-11-15 23:19:55
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera
Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2009-11-15, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:
  Michał pisze:
A nie orientuje się ktoś, czy jak Vmax osiągam na V biegu na odcince, to po zamontowaniu magnetyzera prędkość maksymalna też mi się podniesie o te 13%?
jakie auto ma vamx na odcięciu na 5 biegu :) ? (to ostatni bieg?)
Cichocienko 1.2 ;)
wow moje aktualne to trójkę domyka, ale 4 już nie (i 5 też nie).
No ja tam mam około 86KM i wystarczyło to ledwo do zamknięcia piątki w Sportingowej skrzyni (nawigacja twierdziła że jadę 199km/h).

Poniżej 90KM i dwie stówy? Nieźle, zawsze mi się wydawało że na to
potrzeba odrobinę więcej kucyków.

Weź pod uwagę, że chodzi o Cichocienko (choć raczej Lekkocienko) - wybebeszone zapewne ze wszystkiego co zbędne. Ile to waży - z 700kg?
Ważniejszy jest stosunek mocy do masy, niż sama "ilość koni".

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być
  jak kobieta - ładny, znający umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie
  się ktoś kto woli wredną, wrzeszczącą i wściekle umalowaną kurwę."

Data: 2009-11-15 23:48:48
Autor: Krzysiek Kielczewski
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera
On 2009-11-15, Marcin "Kenickie" Mydlak <mójnick@box43.pl> wrote:
 
Poniżej 90KM i dwie stówy? Nieźle, zawsze mi się wydawało że na to
potrzeba odrobinę więcej kucyków.

Weź pod uwagę, że chodzi o Cichocienko (choć raczej Lekkocienko) - wybebeszone zapewne ze wszystkiego co zbędne.

Jakby to było o seryjnym to bym powiedział, że łyżka na to: niemożliwe
:)

Ile to waży - z 700kg?
Ważniejszy jest stosunek mocy do masy, niż sama "ilość koni".

Przy przyspieszaniu na pewno, przy osiąganiu vmax to już chyba mniej.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-11-16 18:29:28
Autor: Jakub Witkowski
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Ważniejszy jest stosunek mocy do masy, niż sama "ilość koni".

Dla vmax to raczej stosunek mocy do oporów powietrza

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

Data: 2009-11-15 23:22:00
Autor: Tomasz Pyra
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera
Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2009-11-15, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:
  Michał pisze:
A nie orientuje się ktoś, czy jak Vmax osiągam na V biegu na odcince, to po zamontowaniu magnetyzera prędkość maksymalna też mi się podniesie o te 13%?
jakie auto ma vamx na odcięciu na 5 biegu :) ? (to ostatni bieg?)
Cichocienko 1.2 ;)
wow moje aktualne to trójkę domyka, ale 4 już nie (i 5 też nie).
No ja tam mam około 86KM i wystarczyło to ledwo do zamknięcia piątki w Sportingowej skrzyni (nawigacja twierdziła że jadę 199km/h).

Poniżej 90KM i dwie stówy? Nieźle, zawsze mi się wydawało że na to
potrzeba odrobinę więcej kucyków.

Też się trochę zdziwiłem, bo moja Corolla która również ma 86KM potrafi się rozpędzić tylko do 180km/h.

Ja to sobie tłumaczę tak, że CC jednak ma mniejszą powierzchnię czołową (bo jest wąski), tych koników może być też o kilka więcej, no i nie wiem w którą stronę wiał wiatr, ani czy droga tam jest na pewno idealnie płaska.

Data: 2009-11-15 23:30:46
Autor: Krzysiek Kielczewski
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera
On 2009-11-15, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:
 
Poniżej 90KM i dwie stówy? Nieźle, zawsze mi się wydawało że na to
potrzeba odrobinę więcej kucyków.

Też się trochę zdziwiłem, bo moja Corolla która również ma 86KM potrafi się rozpędzić tylko do 180km/h.

Ja patrzyłem na Astrę 82KM - vmax katalogowy 178 i volvo 140KM - vmax
200. Taka 207 z silnikiem 120KM - maks 190km/h.

Ja to sobie tłumaczę tak, że CC jednak ma mniejszą powierzchnię czołową (bo jest wąski), tych koników może być też o kilka więcej, no i nie wiem w którą stronę wiał wiatr, ani czy droga tam jest na pewno idealnie płaska.

No jak parę koników więcej, trochę wiatru i trochę z górki to już
łatwiej parę km/h więcej osiągnąć :)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-11-15 23:37:45
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera
Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2009-11-15, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:
 
Poniżej 90KM i dwie stówy? Nieźle, zawsze mi się wydawało że na to
potrzeba odrobinę więcej kucyków.
Też się trochę zdziwiłem, bo moja Corolla która również ma 86KM potrafi się rozpędzić tylko do 180km/h.

Ja patrzyłem na Astrę 82KM - vmax katalogowy 178 i volvo 140KM - vmax
200. Taka 207 z silnikiem 120KM - maks 190km/h.


Przeczytaj co napisałem wyżej. Astra, którą wymieniłeś to I-ka? To dość lekkie auto. 207 niestety jest już ciężkim (jak na klasę B), napompowanym klocem.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być
  jak kobieta - ładny, znający umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie
  się ktoś kto woli wredną, wrzeszczącą i wściekle umalowaną kurwę."

Data: 2009-11-15 23:49:43
Autor: Krzysiek Kielczewski
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera
On 2009-11-15, Marcin "Kenickie" Mydlak <mójnick@box43.pl> wrote:
 
Ja patrzyłem na Astrę 82KM - vmax katalogowy 178 i volvo 140KM - vmax
200. Taka 207 z silnikiem 120KM - maks 190km/h.


Przeczytaj co napisałem wyżej. Astra, którą wymieniłeś to I-ka? To dość lekkie auto. 207 niestety jest już ciężkim (jak na klasę B), napompowanym klocem.

A możesz wskazać jakiś samochód (seryjny), który ma vmax>=200km/h i
silnik <100KM?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-11-16 16:45:57
Autor: Jan Strybyszewski
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera
Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2009-11-15, Marcin "Kenickie" Mydlak <mójnick@box43.pl> wrote:
 
Ja patrzyłem na Astrę 82KM - vmax katalogowy 178 i volvo 140KM - vmax
200. Taka 207 z silnikiem 120KM - maks 190km/h.

Przeczytaj co napisałem wyżej. Astra, którą wymieniłeś to I-ka? To dość lekkie auto. 207 niestety jest już ciężkim (jak na klasę B), napompowanym klocem.

A możesz wskazać jakiś samochód (seryjny), który ma vmax>=200km/h i
silnik <100KM?

Nie sadze .... nawet stare Renault 5 mialo az 116KM i 205km/h
Dla porownanioa Fiat 500 Abarth wspolczesny ma az 135KM dla podobnego vmax

Data: 2009-11-16 18:37:10
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera
Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2009-11-15, Marcin "Kenickie" Mydlak <mójnick@box43.pl> wrote:
 
Ja patrzyłem na Astrę 82KM - vmax katalogowy 178 i volvo 140KM - vmax
200. Taka 207 z silnikiem 120KM - maks 190km/h.

Przeczytaj co napisałem wyżej. Astra, którą wymieniłeś to I-ka? To dość lekkie auto. 207 niestety jest już ciężkim (jak na klasę B), napompowanym klocem.

A możesz wskazać jakiś samochód (seryjny), który ma vmax>=200km/h i
silnik <100KM?

Ciężko znaleźć, ale coś mi świta, że istniały.
Ze swoimi 100KM Uno Turbo zbliżało się do granicy 200km/h. Producent podawał katalogowo 196km/h jako maks.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być
  jak kobieta - ładny, znający umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie
  się ktoś kto woli wredną, wrzeszczącą i wściekle umalowaną kurwę."

Data: 2009-11-17 08:05:42
Autor: Krzysiek Kielczewski
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera
On 2009-11-16, Marcin "Kenickie" Mydlak <mójnick@box43.pl> wrote:
  
Ja patrzyłem na Astrę 82KM - vmax katalogowy 178 i volvo 140KM - vmax
200. Taka 207 z silnikiem 120KM - maks 190km/h.

Przeczytaj co napisałem wyżej. Astra, którą wymieniłeś to I-ka? To dość lekkie auto. 207 niestety jest już ciężkim (jak na klasę B), napompowanym klocem.

A możesz wskazać jakiś samochód (seryjny), który ma vmax>=200km/h i
silnik <100KM?

Ciężko znaleźć, ale coś mi świta, że istniały.
Ze swoimi 100KM Uno Turbo zbliżało się do granicy 200km/h. Producent podawał katalogowo 196km/h jako maks.

Ale dalej poniżej dwustu. A w tych okolicach każdy 1km/h więcej to już
trochę mocy potrzebuje.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-11-16 00:18:43
Autor: Tomasz Pyra
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera
Krzysiek Kielczewski pisze:

No jak parę koników więcej, trochę wiatru i trochę z górki to już
łatwiej parę km/h więcej osiągnąć :)

A no i u mnie jest automatyczna zmiana geometrii lusterek - tak gdzieś w okolicach 180 składają się zupełnie do tyłu i przestają psuć aerodynamikę :)

Data: 2009-11-16 18:39:24
Autor: DoQ
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera
Tomasz Pyra pisze:

jakie auto ma vamx na odcięciu na 5 biegu :) ? (to ostatni bieg?)
Cichocienko 1.2 ;)

U u mnie tez konczy sie V odcieciem (pierwszy samochod ktory "tak robi") i zaluje ze nie mam VIb :)


Pozdrawiam
Pawel

[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona