Data: 2009-11-14 22:20:46 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera | |
DoQ pisze:
Witam, A nie orientuje się ktoś, czy jak Vmax osiągam na V biegu na odcince, to po zamontowaniu magnetyzera prędkość maksymalna też mi się podniesie o te 13%? |
|
Data: 2009-11-14 22:37:48 | |
Autor: blachu | |
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera | |
Ależ oczywiście, no przecież pisze 13% :))) Pozdrawiam Andrzej |
|
Data: 2009-11-14 22:44:55 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera | |
blachu pisze:
A nie orientuje się ktoś, czy jak Vmax osiągam na V biegu na odcince, to po zamontowaniu magnetyzera prędkość maksymalna też mi się podniesie o te 13%? To chyba muszę kupić. 225km/h w cieniasie to będzie coś :) |
|
Data: 2009-11-14 23:37:53 | |
Autor: G Nowak | |
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera | |
http://moto.allegro.pl/item808025953_cudowny_magnes_oszczedzasz_paliwo_mA nie orientuje się ktoś, czy jak Vmax osiągam na V biegu na odcince, to po zamontowaniu magnetyzera prędkość maksymalna też mi się podniesie o te 13%? Z elipsa z faktu pewnie jeszcze troche wiecej... -- pozdr g |
|
Data: 2009-11-15 01:07:19 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera | |
G Nowak pisze:
http://moto.allegro.pl/item808025953_cudowny_magnes_oszczedzasz_paliwo_m agnetyzer.htmlA nie orientuje się ktoś, czy jak Vmax osiągam na V biegu na odcince, to po zamontowaniu magnetyzera prędkość maksymalna też mi się podniesie o te 13%? Niestety u mnie odpada. W instrukcji http://www.joemonster.org/art/10346/Masz_problem_z_plucami_Elipsa_z_Faktu_ci_pomoze jest napisane, że nie można stosować po przeszczepach, a ja w cienkim mam 1.2 z Punto :( |
|
Data: 2009-11-15 00:59:32 | |
Autor: Michał | |
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera | |
A nie orientuje się ktoś, czy jak Vmax osiągam na V biegu na odcince, to po zamontowaniu magnetyzera prędkość maksymalna też mi się podniesie o te 13%? jakie auto ma vamx na odcięciu na 5 biegu :) ? (to ostatni bieg?) pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-11-15 12:54:55 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera | |
Michał pisze:
A nie orientuje się ktoś, czy jak Vmax osiągam na V biegu na odcince, to po zamontowaniu magnetyzera prędkość maksymalna też mi się podniesie o te 13%? Cichocienko 1.2 ;) |
|
Data: 2009-11-15 19:23:45 | |
Autor: Michał | |
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera | |
>> A nie orientuje się ktoś, czy jak Vmax osiągam na V biegu na odcince, to >> po zamontowaniu magnetyzera prędkość maksymalna też mi się podniesie o >> te 13%? wow moje aktualne to trójkę domyka, ale 4 już nie (i 5 też nie). pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-11-15 21:53:08 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera | |
Michał pisze:
Cichocienko 1.2 ;)A nie orientuje się ktoś, czy jak Vmax osiągam na V biegu na odcince, to po zamontowaniu magnetyzera prędkość maksymalna też mi się podniesie o te 13%?jakie auto ma vamx na odcięciu na 5 biegu :) ? (to ostatni bieg?) No ja tam mam około 86KM i wystarczyło to ledwo do zamknięcia piątki w Sportingowej skrzyni (nawigacja twierdziła że jadę 199km/h). Teraz mam dłuższą piątkę (od S-ki) i tej już raczej nie zamknę. |
|
Data: 2009-11-15 22:49:07 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera | |
On 2009-11-15, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:
Michał pisze: Poniżej 90KM i dwie stówy? Nieźle, zawsze mi się wydawało że na to potrzeba odrobinę więcej kucyków. pzdr, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2009-11-15 23:19:55 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera | |
Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2009-11-15, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote: Weź pod uwagę, że chodzi o Cichocienko (choć raczej Lekkocienko) - wybebeszone zapewne ze wszystkiego co zbędne. Ile to waży - z 700kg? Ważniejszy jest stosunek mocy do masy, niż sama "ilość koni". -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być jak kobieta - ładny, znający umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie się ktoś kto woli wredną, wrzeszczącą i wściekle umalowaną kurwę." |
|
Data: 2009-11-15 23:48:48 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera | |
On 2009-11-15, Marcin "Kenickie" Mydlak <mójnick@box43.pl> wrote:
Poniżej 90KM i dwie stówy? Nieźle, zawsze mi się wydawało że na to Jakby to było o seryjnym to bym powiedział, że łyżka na to: niemożliwe :) Ile to waży - z 700kg? Przy przyspieszaniu na pewno, przy osiąganiu vmax to już chyba mniej. Pzdr, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2009-11-16 18:29:28 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera | |
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Ważniejszy jest stosunek mocy do masy, niż sama "ilość koni". Dla vmax to raczej stosunek mocy do oporów powietrza -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2009-11-15 23:22:00 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera | |
Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2009-11-15, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote: Też się trochę zdziwiłem, bo moja Corolla która również ma 86KM potrafi się rozpędzić tylko do 180km/h. Ja to sobie tłumaczę tak, że CC jednak ma mniejszą powierzchnię czołową (bo jest wąski), tych koników może być też o kilka więcej, no i nie wiem w którą stronę wiał wiatr, ani czy droga tam jest na pewno idealnie płaska. |
|
Data: 2009-11-15 23:30:46 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera | |
On 2009-11-15, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:
Poniżej 90KM i dwie stówy? Nieźle, zawsze mi się wydawało że na to Ja patrzyłem na Astrę 82KM - vmax katalogowy 178 i volvo 140KM - vmax 200. Taka 207 z silnikiem 120KM - maks 190km/h. Ja to sobie tłumaczę tak, że CC jednak ma mniejszą powierzchnię czołową (bo jest wąski), tych koników może być też o kilka więcej, no i nie wiem w którą stronę wiał wiatr, ani czy droga tam jest na pewno idealnie płaska. No jak parę koników więcej, trochę wiatru i trochę z górki to już łatwiej parę km/h więcej osiągnąć :) Pzdr, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2009-11-15 23:37:45 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera | |
Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2009-11-15, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote: Przeczytaj co napisałem wyżej. Astra, którą wymieniłeś to I-ka? To dość lekkie auto. 207 niestety jest już ciężkim (jak na klasę B), napompowanym klocem. -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być jak kobieta - ładny, znający umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie się ktoś kto woli wredną, wrzeszczącą i wściekle umalowaną kurwę." |
|
Data: 2009-11-15 23:49:43 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera | |
On 2009-11-15, Marcin "Kenickie" Mydlak <mójnick@box43.pl> wrote:
Ja patrzyłem na Astrę 82KM - vmax katalogowy 178 i volvo 140KM - vmax A możesz wskazać jakiś samochód (seryjny), który ma vmax>=200km/h i silnik <100KM? Pzdr, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2009-11-16 16:45:57 | |
Autor: Jan Strybyszewski | |
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera | |
Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2009-11-15, Marcin "Kenickie" Mydlak <mójnick@box43.pl> wrote: Nie sadze .... nawet stare Renault 5 mialo az 116KM i 205km/h Dla porownanioa Fiat 500 Abarth wspolczesny ma az 135KM dla podobnego vmax |
|
Data: 2009-11-16 18:37:10 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera | |
Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2009-11-15, Marcin "Kenickie" Mydlak <mójnick@box43.pl> wrote: Ciężko znaleźć, ale coś mi świta, że istniały. Ze swoimi 100KM Uno Turbo zbliżało się do granicy 200km/h. Producent podawał katalogowo 196km/h jako maks. -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być jak kobieta - ładny, znający umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie się ktoś kto woli wredną, wrzeszczącą i wściekle umalowaną kurwę." |
|
Data: 2009-11-17 08:05:42 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera | |
On 2009-11-16, Marcin "Kenickie" Mydlak <mójnick@box43.pl> wrote:
Ja patrzyłem na Astrę 82KM - vmax katalogowy 178 i volvo 140KM - vmaxPrzeczytaj co napisałem wyżej. Astra, którą wymieniłeś to I-ka? To dość lekkie auto. 207 niestety jest już ciężkim (jak na klasę B), napompowanym klocem. Ale dalej poniżej dwustu. A w tych okolicach każdy 1km/h więcej to już trochę mocy potrzebuje. Pzdr, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2009-11-16 00:18:43 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera | |
Krzysiek Kielczewski pisze:
No jak parę koników więcej, trochę wiatru i trochę z górki to już A no i u mnie jest automatyczna zmiana geometrii lusterek - tak gdzieś w okolicach 180 składają się zupełnie do tyłu i przestają psuć aerodynamikę :) |
|
Data: 2009-11-16 18:39:24 | |
Autor: DoQ | |
[piatkowo] typowy posiadacz magnetyzera | |
Tomasz Pyra pisze:
jakie auto ma vamx na odcięciu na 5 biegu :) ? (to ostatni bieg?)Cichocienko 1.2 ;) U u mnie tez konczy sie V odcieciem (pierwszy samochod ktory "tak robi") i zaluje ze nie mam VIb :) Pozdrawiam Pawel |