trzeszczaca rama/ sztyca

Data: 2012-06-07 08:58:14
Autor:
trzeszczaca rama/ sztyca
    Coś trzeszczy:) Jestem dość dobry w rozpoznawaniu nietypowych dźwięków swojego roweru ale z usunięciem tego nie potrafię sobie poradzić. Rzecz wyglada tak- trzask taki jak tarcie metalu o metal pojawi sie i znika- jeśli jadę na stojąco nie ma nigdy jak kręcę mocno czyli duża część ciężaru ciała spoczywa na pedałach nie ma nigdy. Pojawia się jak kręcę lekko i miarowo- jak zacznę się prezsuwać na siodle znika Stąd mój typ siodło sztyca. Smarowałem już wszystko zacisk jarzemko sztycę ramę wewnątrz- wycierałem to czyściłem ... i generalnie po jakimś czasie się pojawi znów... i czasem wystarczy dokręcenie odkręcenie zacisku sztycy czasem nią trzeba poruszać czasem trzeba czyścić... A i tak po kilku jazdach wraca...grrr. Jakieś typy? Propozycje?

Miałem tak kiedyś z Meridzie. (identyczne objawy)
Rozwiązałem to w ten sposób że pozbyłem się tej  ramy :)

--

trzeszczaca rama/ sztyca