trzeszczaca rama/ sztyca

Data: 2012-06-07 08:39:35
Autor: margol
trzeszczaca rama/ sztyca
W dniu 2012-06-06 22:24, Lukasz Goran pisze:
Witam
     Coś trzeszczy:) Jestem dość dobry w rozpoznawaniu nietypowych dźwięków
swojego roweru ale z usunięciem tego nie potrafię sobie poradzić. Rzecz
wyglada tak- trzask taki jak tarcie metalu o metal pojawi sie i znika- jeśli
jadę na stojąco nie ma nigdy jak kręcę mocno czyli duża część ciężaru ciała
spoczywa na pedałach nie ma nigdy. Pojawia się jak kręcę lekko i miarowo-
jak zacznę się prezsuwać na siodle znika Stąd mój typ siodło sztyca.
Smarowałem już wszystko zacisk jarzemko sztycę ramę wewnątrz- wycierałem to
czyściłem ... i generalnie po jakimś czasie się pojawi znów... i czasem
wystarczy dokręcenie odkręcenie zacisku sztycy czasem nią trzeba poruszać
czasem trzeba czyścić... A i tak po kilku jazdach wraca...grrr. Jakieś typy?
Propozycje?
Miałem podobny problem i rozwišzałem go przez lekkš zmianę przekroju
sztycy na owal, czyli po prostu zgniecenie jej tak, że dłuższa œrednica wypada na osi roweru (przód - tył). Działa już przynajmniej od pół roku.

mg

trzeszczaca rama/ sztyca