Data: 2015-08-31 07:47:55 | |
Autor: RobertS | |
t-mobile zamykanie konta | |
14.07 złożyłem pisemną dyspozycję zamknięcia kont w TMUB, miały zostać zamknięte w 30 dni, po 5 tygodniach nic się nie stało więc skontaktowałem się z infolinią (wysłali monit do pracownika, który przyjął dyspozycję, ponoć to on zamyka)
teraz minęły prawie kolejne 2 tygodnie i konta nadal nie zostały zamknięte ;-( to u nich normalne, że tak opornie im idzie zamykanie kont? -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2015-09-01 18:54:13 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
t-mobile zamykanie konta | |
Dnia Mon, 31 Aug 2015 07:47:55 +0200, RobertS napisał(a):
teraz minęły prawie kolejne 2 tygodnie i konta nadal nie zostały zamknięte ;-( Po przypomnieniu się pocztą wewnęrzną dziś dostałem przelew pt. "zamknięcie konta". Chyba za duży ruch w interesie po wprowadzeniu opłat za kartę. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2015-09-01 22:03:37 | |
Autor: RobertS | |
t-mobile zamykanie konta | |
W dniu 2015-09-01 o 18:54, Borys Pogoreło pisze:
Po przypomnieniu się pocztą wewnęrzną dziś dostałem przelew pt. "zamknięcieopłatę za kartę szybko zwrócili, gość u którego składałem dyspozycję normalnie się nudził, a ponoć tylko on może mi to konto zamknąć -- pozdrawiam RobertS |
|