świerszcze w domu - problem

Data: 2009-04-03 19:28:52
Autor: Andrx
świerszcze w domu - problem
witam /
otóż mam problem ze świerszczami w mieszkaniu /
tj. mieszkanie na poziomie ziemi i przed zimą
jakieś pierwsze sztuki musiały się dostać rurami /
czy ktoś ma jakieś doświadczenia w pozbywaniu się
tych mimo wszystko nieproszonych gości ? /
szukalem troche w sieci, ale nie ma nic na temat walki z nimi
w warunkach domowych /
pozdr
Andrzej

Data: 2009-04-03 22:38:44
Autor: dziobak
świerszcze w domu - problem

Użytkownik "Andrx"  napisał

otóż mam problem ze świerszczami w mieszkaniu
szukalem troche w sieci, ale nie ma nic na temat walki z nimi
w warunkach domowych /

Stanowczo Gekon  :)

pozdrawiam

dziobak

Data: 2009-04-04 07:39:17
Autor: szerszen
świerszcze w domu - problem

Użytkownik "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl> napisał w wiadomości news:49d673d3$1news.home.net.pl...

Stanowczo Gekon  :)

kot wystarczy

Data: 2009-04-04 15:01:13
Autor: Jacek
świerszcze w domu - problem
no nie mogę..........
dziobak, szerszeń, kot i gekon razem na jednego świerszcza ROTFL
Jacek
PS nie widzę innej metody niz chemia. Raid, albo inny muchozol i po świerszczach.

Data: 2009-04-04 15:13:23
Autor: szerszen
świerszcze w domu - problem

Użytkownik "Jacek" <maps@wp.pl> napisał w wiadomości news:gr7lqh$950$1atlantis.news.neostrada.pl...

PS nie widzę innej metody niz chemia. Raid, albo inny muchozol i po świerszczach.

nie no pewnie, wszystko sobie mozesz chemia wypsikac :)

świerszcze w domu - problem