starość nie radość - takie tam otwarte kwestie...

Data: 2010-03-16 11:13:24
Autor: Rais
starość nie radość - takie tam otwarte kwestie...
kalina pisze:
Jak to jest, że przyznanie na tej grupie, że Awatar jest filmem wybitnym odbierane jest jako wielkie faux pas?

A jest wybitny?
Mi się raczej wydaje, że co niektórym sprawia przyjemność
zjechanie czegoś co odniosło niepodważalny sukces.
Dają w ten sposób do zrozumienia, że mają znacznie bardziej
wyrafinowany gust niż ci "głupi amerykanie".

Czego oczekujemy od filmów w tych czasach?

Ja? Ja oczekuję rozrywki.
Bergmana oglądałem 20 lat temu.

Czy wyśmiewać trzeba człowieka, dla którego co drugi film jest wybitny (no bo w końcu ogląda to co lubi i chyba świetnie się przy tym bawi),

Taki człowiek chyba dopiero zaczyna oglądać i odkrywa różne rzeczy.
Dlatego przed nim jeszcze wiele wybitnych dzieł.
Troszkę takim zazdroszczę.

czy może człowieka uważającego, ze kino upadło 20 lat temu i teraz to filmy są tylko dla durnych amerykanów... ewentualnie lewackich europejczyków (taki człowiek męczy się strasznie oglądając cokolwiek, ale nie przestaje szukać)?

--
pzdr

Data: 2010-03-16 11:51:27
Autor: Ghost

Użytkownik "Rais" <raistand@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hnnlk6$t06$1news.onet.pl...
kalina pisze:
[...]

Niepodwazalny czyli kasowy?

Data: 2010-03-16 11:56:47
Autor: quent
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:hnnnsj$2mn$1mx1.internetia.pl...
Niepodwazalny czyli kasowy?

Sporo ludzi chciało go zobaczyć a za free seansów w kinach nie ma.

Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2010-03-16 13:39:53
Autor: Ghost

Użytkownik "quent" <xx@xx.com> napisał w wiadomości news:4b9f6406news.home.net.pl...
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:hnnnsj$2mn$1mx1.internetia.pl...
Niepodwazalny czyli kasowy?

Sporo ludzi chciało go zobaczyć

No, pierdyliardy much nie moga sie mylic.

Data: 2010-03-16 13:46:37
Autor: Rais
W dniu 2010-03-16 13:39, Ghost pisze:

[...]

LOL
A jednak padł ten argument.

--
pzdr

Data: 2010-03-16 13:49:44
Autor: quent
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:hnnu7t$ccj$1mx1.internetia.pl...
No, pierdyliardy much nie moga sie mylic.

Pycha to mój ulubiony rodzaj grzechu... - to tak, żeby nie bylo całkiem offtopicznie

Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2010-03-16 14:31:37
Autor: Marcin N

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hnnu7t$ccj$1@mx1.internetia.pl...

[...]

A czego dowodzi to zdanie?

Data: 2010-03-16 16:29:47
Autor: Ghost

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

[...]

Jedzmy kupy? A tak na serio, przypomnij mi, ktory to film mial rownie mocne wsparcie marketingowe ostatnimi czasy? Od razu mowie, ze Actimel sie nie liczy.

Data: 2010-03-18 17:00:48
Autor: Marcin N

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hno86r$aai$2@mx1.internetia.pl...

[...]

Widzisz, robisz podstawowy błąd. Muchy się nie mylą jedząc, to co jedzą. I muchy-rodzice uczą muchy-dzieci tego, co najlepsze ICH ZDANIEM.

Ale dlaczego niby to, co dobre dla much, próbuje się tym (kretyńskim) przysłowiem przenieść na ludzi? Muchy mają swoje specjały, ludzie swoje i nie ma między nimi żadnej zależności. Nawet próbując udawać, że przysłowie jest przenośnią - dalej nie mówi ono prawdy. Miliony much zamieniamy na miliony ludzi i twierdzimy, że skoro milionom ludzi podoba się to czy tamto, to znaczy, że się mylą? Nie! Wręcz przeciwnie.

Uff, ależ się rozpisałem na taki bezsensowny temat.

Data: 2010-03-18 17:40:55
Autor: Ghost

[...]

Nieprawda jest jakoby "muchy-rodzice uczą muchy-dzieci tego". Podstawowy
blad to nieumiejetnosc odczytania banalnej przenosni - prztlumacze Ci:
LICZBA WIDZOW NIEKONIECZNIE SWIADCZY O FILMIE.

Ale dlaczego niby to, co dobre dla much, próbuje się tym (kretyńskim)

Etam, Bojko Cie przebija w orzygalnosci.

Data: 2010-03-17 13:19:46
Autor: Maciej Bojko
starość nie radość - takie tam otwarte kwestie...

Że jego autor jest idiotą. --
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-03-16 12:03:40
Autor: Rais

kalina pisze:
[...]

Tak.
Jakbyś nie kombinował i czego byś nie napisał to przychody
są czymś bardzo wymiernym.

--
pzdr

Data: 2010-03-16 13:35:43
Autor: Ghost

kalina pisze:
[...]

Uhm, rozmiar kapelusza tez.

Data: 2010-03-17 11:09:44
Autor: 2late
On 16/03/2010 10:13 AM, Rais wrote:

wyrafinowany gust niż ci "głupi amerykanie".

Nie obrazaj amerykanow. Dawno temu, jeszcze za czasow VHS, zrobilem sobie spis nagranych filmow. I okazalo sie ze amerykanskich mam najwiecej, zaraz po polskich. Od tego czasu zupelnie inaczej na to patrze. ;)

Czego oczekujemy od filmów w tych czasach?

Ja? Ja oczekuję rozrywki.
Bergmana oglądałem 20 lat temu.

Coz. Zawsze ogladalem Bergmana dla rozrywki, nie bylo innych powodow.
Przynajmniej mnie nie obrazal. ;)

[...]

Czasem cos sie obejrzy, nie dorabia sie do tego ideologii a juz na pewno nie wyplakuje zali na forum publicznym.
:)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

starość nie radość - takie tam otwarte kwestie...