Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   śliwka, pestka, złamany ząb

śliwka, pestka, złamany ząb

Data: 2009-11-27 23:10:01
Autor: witek
śliwka, pestka, złamany ząb
Tans wrote:
Sytuacja przedstawia się następująco: było sobie spotkanie biznesowe na którym podano owoce m.in. suszone śliwki kalifornijskie. Na opakowaniu zakupionych w sklepie śliwek widnieje napis, iż są bez pestek. W większości były bez pestek. Pech chciał, iż klient trafił na jedną z pestką i złamał sobie dwa zęby. Czeka go teraz szybki zabieg stomatologiczny, za który musi zapłacić z własnej kieszeni.

Czy w naszym kraju jest możliwość dochodzenia od producenta ww. towaru rekompensaty i ew. odszkodowania? Jeśli tak to jakie należy przedsięwziąć kroki? Świadków jest dużo, opakowania produktu też są.

Tans

z wlasnej kieszeni?

co to za firma, ktorej zal kasy na naprawe zebow wlasnego klienta.

Data: 2009-11-30 20:46:22
Autor: figaro
śliwka, pestka, złamany ząb

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:heqbb9$48r$2inews.gazeta.pl...
Tans wrote:
Sytuacja przedstawia się następująco: było sobie spotkanie biznesowe na którym podano owoce m.in. suszone śliwki kalifornijskie. Na opakowaniu zakupionych w sklepie śliwek widnieje napis, iż są bez pestek. W większości były bez pestek. Pech chciał, iż klient trafił na jedną z pestką i złamał sobie dwa zęby.

Rozumiem, że na spotkaniu biznesowym obok śliwek kalifornijskich na półmisku leżały puste opakowania po pestkach do poczytania przez biznesmenów, którzy w trakcie ożywionej biznesowej dyskusji zdążyli przeczytać, że śliwki są bez pestek, a były z pestkami. Jak pech to pech.

śliwka, pestka, złamany ząb

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona