Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   śliwka, pestka, złamany ząb

śliwka, pestka, złamany ząb

Data: 2009-11-27 22:23:57
Autor: Robert Tomasik
śliwka, pestka, złamany ząb

Użytkownik "Tans" <.@.> napisał w wiadomości news:000ece12$0$2173$c3e8da3news.astraweb.com...
Sytuacja przedstawia się następująco: było sobie spotkanie biznesowe na którym podano owoce m.in. suszone śliwki kalifornijskie. Na opakowaniu zakupionych w sklepie śliwek widnieje napis, iż są bez pestek. W większości były bez pestek. Pech chciał, iż klient trafił na jedną z pestką i złamał sobie dwa zęby. Czeka go teraz szybki zabieg stomatologiczny, za który musi zapłacić z własnej kieszeni.

Czy w naszym kraju jest możliwość dochodzenia od producenta ww. towaru rekompensaty i ew. odszkodowania? Jeśli tak to jakie należy przedsięwziąć kroki? Świadków jest dużo, opakowania produktu też są.

Teoretyczne można by się zastanowić nad zastosowaniem przepisów o produkcie niebezpiecznym.

Data: 2009-11-28 00:08:13
Autor: kuba
śliwka, pestka, złamany zą b
Robert Tomasik pisze:

Teoretyczne można by się zastanowić nad zastosowaniem przepisów o produkcie niebezpiecznym.

A nawet jeśli nie to (choć przeszkód nie widzę), to normalna odpowiedzialność z 415 KC.

--
kuba
www.fashioncorner.pl

śliwka, pestka, złamany ząb

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona