Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   śliwka, pestka, złamany ząb

śliwka, pestka, złamany ząb

Data: 2009-11-27 20:54:33
Autor: Tomek
śliwka, pestka, złamany ząb
Dnia 27-11-2009 o 20:51:41 Tans <.@.> napisał(a):

Sytuacja przedstawia się następująco: było sobie spotkanie biznesowe na  którym podano owoce m.in. suszone śliwki kalifornijskie. Na opakowaniu  zakupionych w sklepie śliwek widnieje napis, iż są bez pestek. W  większości były bez pestek. Pech chciał, iż klient trafił na jedną z  pestką i złamał sobie dwa zęby. Czeka go teraz szybki zabieg  stomatologiczny, za który musi zapłacić z własnej kieszeni.

Czy w naszym kraju jest możliwość dochodzenia od producenta ww. towaru  rekompensaty i ew. odszkodowania? Jeśli tak to jakie należy  przedsięwziąć kroki? Świadków jest dużo, opakowania produktu też są.


To jakaś prowokacja?

Swoją drogą, jak nie chcecie tych śliwek bo drżycie ze strachu
o uzębienie to napisz na priv podam adres do wysyłki, one całkiem smaczne  są.

--
Tomek

śliwka, pestka, złamany ząb

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona