Data: 2009-11-27 20:51:41 | |
Autor: Tans | |
śliwka, pestka, złamany ząb | |
Sytuacja przedstawia się następująco: było sobie spotkanie biznesowe na którym podano owoce m.in. suszone śliwki kalifornijskie. Na opakowaniu zakupionych w sklepie śliwek widnieje napis, iż są bez pestek. W większości były bez pestek. Pech chciał, iż klient trafił na jedną z pestką i złamał sobie dwa zęby. Czeka go teraz szybki zabieg stomatologiczny, za który musi zapłacić z własnej kieszeni.
Czy w naszym kraju jest możliwość dochodzenia od producenta ww. towaru rekompensaty i ew. odszkodowania? Jeśli tak to jakie należy przedsięwziąć kroki? Świadków jest dużo, opakowania produktu też są. Tans |
|
Data: 2009-11-27 20:54:33 | |
Autor: Tomek | |
śliwka, pestka, złamany ząb | |
Dnia 27-11-2009 o 20:51:41 Tans <.@.> napisał(a):
Sytuacja przedstawia się następująco: było sobie spotkanie biznesowe na którym podano owoce m.in. suszone śliwki kalifornijskie. Na opakowaniu zakupionych w sklepie śliwek widnieje napis, iż są bez pestek. W większości były bez pestek. Pech chciał, iż klient trafił na jedną z pestką i złamał sobie dwa zęby. Czeka go teraz szybki zabieg stomatologiczny, za który musi zapłacić z własnej kieszeni. To jakaś prowokacja? Swoją drogą, jak nie chcecie tych śliwek bo drżycie ze strachu o uzębienie to napisz na priv podam adres do wysyłki, one całkiem smaczne są. -- Tomek |
|
Data: 2009-11-27 22:23:57 | |
Autor: Robert Tomasik | |
śliwka, pestka, złamany ząb | |
Użytkownik "Tans" <.@.> napisał w wiadomości news:000ece12$0$2173$c3e8da3news.astraweb.com... Sytuacja przedstawia się następująco: było sobie spotkanie biznesowe na którym podano owoce m.in. suszone śliwki kalifornijskie. Na opakowaniu zakupionych w sklepie śliwek widnieje napis, iż są bez pestek. W większości były bez pestek. Pech chciał, iż klient trafił na jedną z pestką i złamał sobie dwa zęby. Czeka go teraz szybki zabieg stomatologiczny, za który musi zapłacić z własnej kieszeni. Teoretyczne można by się zastanowić nad zastosowaniem przepisów o produkcie niebezpiecznym. |
|
Data: 2009-11-28 00:08:13 | |
Autor: kuba | |
śliwka, pestka, złamany zą b | |
Robert Tomasik pisze:
Teoretyczne można by się zastanowić nad zastosowaniem przepisów o produkcie niebezpiecznym. A nawet jeśli nie to (choć przeszkód nie widzę), to normalna odpowiedzialność z 415 KC. -- kuba www.fashioncorner.pl |
|
Data: 2009-11-27 23:10:01 | |
Autor: witek | |
śliwka, pestka, złamany ząb | |
Tans wrote:
Sytuacja przedstawia się następująco: było sobie spotkanie biznesowe na którym podano owoce m.in. suszone śliwki kalifornijskie. Na opakowaniu zakupionych w sklepie śliwek widnieje napis, iż są bez pestek. W większości były bez pestek. Pech chciał, iż klient trafił na jedną z pestką i złamał sobie dwa zęby. Czeka go teraz szybki zabieg stomatologiczny, za który musi zapłacić z własnej kieszeni. z wlasnej kieszeni? co to za firma, ktorej zal kasy na naprawe zebow wlasnego klienta. |
|
Data: 2009-11-30 20:46:22 | |
Autor: figaro | |
śliwka, pestka, złamany ząb | |
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:heqbb9$48r$2inews.gazeta.pl... Tans wrote: Rozumiem, że na spotkaniu biznesowym obok śliwek kalifornijskich na półmisku leżały puste opakowania po pestkach do poczytania przez biznesmenów, którzy w trakcie ożywionej biznesowej dyskusji zdążyli przeczytać, że śliwki są bez pestek, a były z pestkami. Jak pech to pech. |
|
Data: 2009-11-28 21:19:22 | |
Autor: WAM | |
śliwka, pestka, zła many ząb | |
On Fri, 27 Nov 2009 20:51:41 +0100, Tans <.@.> wrote:
Pech chciał, iż klient trafił na jedną z pestką i złamał sobie dwa zęby. Czeka go teraz szybki zabieg stomatologiczny, za który musi zapłacić z własnej kieszeni.Najprosciej to niech Twoj ubezpieczyciel zaplaci za to leczenie. WAM -- Ostatnie miejsca na Sylwestra 2009! http://www.nadmorze.pl/sylwester-nad-morzem - Może nad morze? |