Data: 2010-04-13 22:43:15 | |
Autor: Paweł.H. | |
skuter - porady - opinie | |
Wszelkiego rodzaju 4T made in market odpadają Kilka lat temu, kiedy zadomowiła się na rynku Aprilia Ditech, przeważały opinie, że DiTech to rozwiązanie awaryjne i z uwagi na brak przeszkolenia polskich mechaników i marną dostępność części, drogie w naprawie i że najlepiej brać bardziej uniwersalną w naprawach i tuningu wersję gaźnikową (do tego stopnia, ze w ogłoszeniach na Allegro, kiedy ktoś sprzedawał wertsję gaźnikową, było to wyraźnie wytłuszczone, natomiast w przypadku wersji wtryskowej nikt się tym nie chwalił, a rozpoznać mozna ją było po dodatkowej kontrolce poniżej deski rozdzielczej:)) Zaznaczam, iż to opionie sprzed kilku lat, nie wiem, jak ta sytuacja wyglada obecnie, kiedy wiekszość nowych "markowych" (czytaj: zaawansowanych technologicznie) modeli opartych jest na wtrysku. |
|