Data: 2009-06-17 09:12:31 | |
Autor: Cyb | |
simplus, przejscie na Twój Profil i pakiety internetowe | |
rwa mac...
wuielbiam takke zagrywki. kupilem sobie aktywacje simplus do telefonu, zeby miec internet mobilny ustawilem smsami konfiguracje telefonu ze strony www, doladowalem konto, wlaczylem usluge gprs. chce sobie aktywowac pakiet internetowy 500mb, wiec stukam: *121*11*12# i co? i dostaje info "niepoprawne polecenie". w koncu sie doszukalem, ze mam inna taryfe niz powinna byc: *147# twioerdzi ze mam taryfe "simplus". no to chce zmienic na "twoj profil" - i co? i g*o... "twoje zlecenie jest przetwarzane" wczoraj wpisalem kod zmiany taryfy: *147*50# i wciaz mam neizmieniona taryfe... podpowiedzcie czy gdzies jest blad w moich dzialaniach? telefon stary 6630 (przedtem byl w orange) bez simlocka, dzwonic normalnie mozna + nowiutka simkarta simplusa. bedac wieloletnim klientem orange musze stwierdzic, ze w orange zmiana taryfy to idzie piorunem w porownaniu z plusem, i jesczez nigdy nie mailem zadnych klopotow z aktywacja/deaktywacja uslug orange. zmiana mojej taryfy w simplusie wiaze sie z koniecznoscia wymianu software we wszytkich btsach plusa w polsce, ze to tak dlugo trwa? pozdarwiam, Cyb |
|
Data: 2009-06-17 09:09:45 | |
Autor: jan kowalski | |
simplus, przejscie na Twój Profil i pakiety internetowe | |
Cyb <cybus_@niespamuj.poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał(a):
doladowalem konto, Ciesz sie że ci się udało. Z tego co się dziś dowiedziałem, padł im jakiś serwer billingowy i częściowo leżą usługi od tego zależne, czyli: - zasilanie kont - zmiana taryf - część krótkich kodów -- |
|
Data: 2009-06-17 20:00:57 | |
Autor: Cyb | |
simplus, przejscie na Twój Profil i pakiety internetowe | |
On Wed, 17 Jun 2009 09:09:45 +0000 (UTC), "jan kowalski"
<0ldman@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote: Cyb <cybus_@niespamuj.poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał(a): a z czego sie cieszyc? minela doba i wciaz nie moge zmienic taryfy... po czuk oni sie reklamuja, skoro nie sa w stanie swiadczyc uslugi? pozdarwiam, Cyb |
|