Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   serwis nie chce uwzglednic reklamacji

serwis nie chce uwzglednic reklamacji

Data: 2012-05-31 12:04:01
Autor: Robert G
serwis nie chce uwzglednic reklamacji
Poradźcie w takiej sprawie...

Kupiłem odkurzacz centralny beam. Zainstalowałem i użytkowałem przez okres ok roku i 10 miesięcy - gwarancja na 24 mies - odkurzacz po tym okresie przestał działać.
Oddałem go do serwisu i okazało się, że serwis nie uwzględnia mi gwarancji twierdząc, że odkurzacz został zanieczyszczony przez prawdopodobne pęknięcie worka.
Worki kupowałem dedykowane do tego modelu i nie widziałem nigdy, żeby były pęknięte przy wymianie, ani nie wymieniałem z powodu pęknięcia.

Trochę mnie wnerwili, bo użytkowałem odkurzacz zgodnie z instrukcją i przeznaczeniem a teraz ok 300 zł będzie mnie kosztowała ta imprezka.

Czy kiedy im zapłacę i wezmę fakturę za tą naprawę, to mam szansę na odzyskanie pieniędzy? Gdzie w takiej sytuacji mam się zwrócić?

Sprawa jest utrudniona o tyle, że serwis mają w Szczecinie, a ja z południa Polski jestem i nawet nie mam możliwości z nimi polemizować, a odkurzacza potrzebuję.

proszę o poradę co w takiej sytuacji zrobić?

pozdrawiam
Robert G.

Data: 2012-05-31 14:39:57
Autor: ETR
serwis nie chce uwzglednic reklamacji
W dniu 31.05.2012 12:04, Robert G pisze:
Poradźcie w takiej sprawie...

Kupiłem odkurzacz centralny beam. Zainstalowałem i użytkowałem przez
okres ok roku i 10 miesięcy - gwarancja na 24 mies - odkurzacz po tym
okresie przestał działać.
Oddałem go do serwisu i okazało się, że serwis nie uwzględnia mi
gwarancji twierdząc, że odkurzacz został zanieczyszczony przez
prawdopodobne pęknięcie worka.
Worki kupowałem dedykowane do tego modelu i nie widziałem nigdy, żeby
były pęknięte przy wymianie, ani nie wymieniałem z powodu pęknięcia.

Trochę mnie wnerwili, bo użytkowałem odkurzacz zgodnie z instrukcją i
przeznaczeniem a teraz ok 300 zł będzie mnie kosztowała ta imprezka.

Czy kiedy im zapłacę i wezmę fakturę za tą naprawę, to mam szansę na
odzyskanie pieniędzy? Gdzie w takiej sytuacji mam się zwrócić?

Sprawa jest utrudniona o tyle, że serwis mają w Szczecinie, a ja z
południa Polski jestem i nawet nie mam możliwości z nimi polemizować, a
odkurzacza potrzebujÄ™.

proszę o poradę co w takiej sytuacji zrobić?

pozdrawiam
Robert G.


Miałem podobną sytuację z drukarką Minolty . Serwis twierdził ze stosowałem zamienniki i ze dlatego się zepsula...a tak naprawdę drukarka nie widziala zamienników, wszytko na oryginalnych tonerach.
Zglosilem sprawe do ochrony konsumenta...ciągnęło się 2 miesiące ale udało się i 1200 w kieszeni.

SwojÄ… drogÄ… to nastraszyles mnie z tym odkurzaczem za 2 tyg montujÄ… u mnie :(  zmienić firmÄ™?

Paul

--
www.lifeprogress.pl


Data: 2012-05-31 15:08:06
Autor: Robert G
serwis nie chce uwzglednic reklamacji
Użytkownik ETR napisał:


SwojÄ… drogÄ… to nastraszyles mnie z tym odkurzaczem za 2 tyg montujÄ… u
mnie :(  zmienić firmÄ™?

Instalator twierdzi, że nie było z nim problemów wcześniej u klientów, a mnie się wyłączył i już się nie włączył...

Najgorsze jest to, że ten serwis żarty sobie robi - na gwarancji jest jak byk napisane, że koszty demontażu i przesyłki do punktu serwisowego ponosi klient...
Jak dla mnie to chore, przecież odkurzacz centralny jest urządzeniem stacjonarnym, a posiadanie przez firmę elektrolux tylko jednego serwisu w całej Polsce to kpina jest...

Odkurzacz beam odradzam ze względu na serwis. Beam to pono jakaś tam podfirma elektroluxa...

pozdrawiam
Robert G.

Data: 2012-05-31 22:19:58
Autor: ToMasz
serwis nie chce uwzglednic reklamacji
W dniu 31.05.2012 15:08, Robert G pisze:

Najgorsze jest to, że ten serwis żarty sobie robi - na gwarancji jest
jak byk napisane, że koszty demontażu i przesyłki do punktu serwisowego
ponosi klient...

no to się ciesz że nie sprzedajesz artykułów które klient mogłby wywieść do Australii. Musiałbyś mu zapewnić transport na własny koszt.

Jak dla mnie to chore, przecież odkurzacz centralny jest urządzeniem
stacjonarnym, a posiadanie przez firmÄ™ elektrolux tylko jednego serwisu
w całej Polsce to kpina jest...

PrzykÅ‚adem jak Å‚atwo znaleźć jelenia który kupi produkt nie martwiÄ…c siÄ™ o resztÄ™. Taki jeleÅ„ również  nie zna swoich praw i korzysta z gwarancji. Nie wie gdzie jest biuro Rzecznika praw konsumentów i żaden inny serwis, nieautoryzowany, który naprawi, i jednoznacznie okreÅ›li co byÅ‚o przyczynÄ…. SÄ…dy za zwyczaj stojÄ… po stronie klienta.

ToMasz

Data: 2012-06-01 07:25:01
Autor: Robert G
serwis nie chce uwzglednic reklamacji
Użytkownik ToMasz napisał:

Przykładem jak łatwo znaleźć jelenia który kupi produkt nie martwiąc się
o resztÄ™.

Tak... masz racje, bo w ferworze budowy nie miałem głowy na to, by wybierać jednostkę centralną... powierzyłem to instalatorowi, bo odkurzacze centralne, to nowość dla mnie była.
Trza było inaczej to rozegrać, ale już teraz przepadło. Pozostaje dochodzenie swoich praw i przestrzeganie ludzi przed marką Beam.

Ja na własnych błędach raczej się uczę, a jeśli ktoś też zechce skorzystać z tych doświadczeń to proszę bardzo.

Unikajcie Beam !!!

:-)
pozdrawiam
Robert G.

Data: 2012-06-01 22:10:00
Autor: Gotfryd Smolik news
serwis nie chce uwzglednic reklamacji
On Fri, 1 Jun 2012, Robert G wrote:

Ja na w³asnych b³êdach raczej siê uczê,

  To jeszcze raz przeczytaj post Tomasza.
  Nie napisa³es - czy ten odkurzacz zosta³ kupiony w celach osobistych,
do swojego w³asnego mieszkania, a nie dla firmy (swojej) lub innych
"celów zawodowych"?

tych do¶wiadczeñ to proszê bardzo.

Unikajcie Beam !!!

  Czasami to tak dzia³a :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-06-01 09:53:26
Autor: Ula
serwis nie chce uwzglednic reklamacji
na gwarancji jest
jak byk napisane, ¿e koszty demonta¿u i przesy³ki do punktu serwisowego ponosi klient

mam wra¿enie,¿e nie jest to zgodne z Ustaw±. Poszukaj.
Zadzwoñ te¿ do Rzecznika Praw Konsumentów.

pozdrawiam
Ula

Data: 2012-06-02 21:32:11
Autor: kris
serwis nie chce uwzglednic reklamacji
W dniu 2012-06-01 09:53, Ula pisze:
na gwarancji jest
jak byk napisane, �e koszty demonta�u i przesy�ki do punktu serwisowego
ponosi klient

mam wra�enie,�e nie jest to zgodne z Ustaw�. Poszukaj.
Zadzwo� te� do Rzecznika Praw Konsument�w.

pozdrawiam
Ula


Do Rzecznika nie dzwoniłem ale pisałem (mail'e) - nigdy nie otrzymałem odpowiedzi :( ...

serwis nie chce uwzglednic reklamacji

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona