Data: 2012-05-31 12:04:01 | |
Autor: Robert G | |
serwis nie chce uwzglednic reklamacji | |
Poradźcie w takiej sprawie...
Kupiłem odkurzacz centralny beam. Zainstalowałem i użytkowałem przez okres ok roku i 10 miesięcy - gwarancja na 24 mies - odkurzacz po tym okresie przestał działać. Oddałem go do serwisu i okazało się, że serwis nie uwzględnia mi gwarancji twierdząc, że odkurzacz został zanieczyszczony przez prawdopodobne pęknięcie worka. Worki kupowałem dedykowane do tego modelu i nie widziałem nigdy, żeby były pęknięte przy wymianie, ani nie wymieniałem z powodu pęknięcia. Trochę mnie wnerwili, bo użytkowałem odkurzacz zgodnie z instrukcją i przeznaczeniem a teraz ok 300 zł będzie mnie kosztowała ta imprezka. Czy kiedy im zapłacę i wezmę fakturę za tą naprawę, to mam szansę na odzyskanie pieniędzy? Gdzie w takiej sytuacji mam się zwrócić? Sprawa jest utrudniona o tyle, że serwis mają w Szczecinie, a ja z południa Polski jestem i nawet nie mam możliwości z nimi polemizować, a odkurzacza potrzebuję. proszę o poradę co w takiej sytuacji zrobić? pozdrawiam Robert G. |
|
Data: 2012-05-31 14:39:57 | |
Autor: ETR | |
serwis nie chce uwzglednic reklamacji | |
W dniu 31.05.2012 12:04, Robert G pisze:
Poradźcie w takiej sprawie... Miałem podobną sytuację z drukarką Minolty . Serwis twierdził ze stosowałem zamienniki i ze dlatego się zepsula...a tak naprawdę drukarka nie widziala zamienników, wszytko na oryginalnych tonerach. Zglosilem sprawe do ochrony konsumenta...ciągnęło się 2 miesiące ale udało się i 1200 w kieszeni. Swoją drogą to nastraszyles mnie z tym odkurzaczem za 2 tyg montują u mnie :( zmienić firmę? Paul -- www.lifeprogress.pl  |
|
Data: 2012-05-31 15:08:06 | |
Autor: Robert G | |
serwis nie chce uwzglednic reklamacji | |
Użytkownik ETR napisał:
Instalator twierdzi, że nie było z nim problemów wcześniej u klientów, a mnie się wyłączył i już się nie włączył... Najgorsze jest to, że ten serwis żarty sobie robi - na gwarancji jest jak byk napisane, że koszty demontażu i przesyłki do punktu serwisowego ponosi klient... Jak dla mnie to chore, przecież odkurzacz centralny jest urządzeniem stacjonarnym, a posiadanie przez firmę elektrolux tylko jednego serwisu w całej Polsce to kpina jest... Odkurzacz beam odradzam ze względu na serwis. Beam to pono jakaś tam podfirma elektroluxa... pozdrawiam Robert G. |
|
Data: 2012-05-31 22:19:58 | |
Autor: ToMasz | |
serwis nie chce uwzglednic reklamacji | |
W dniu 31.05.2012 15:08, Robert G pisze:
Najgorsze jest to, że ten serwis żarty sobie robi - na gwarancji jest no to się ciesz że nie sprzedajesz artykułów które klient mogłby wywieść do Australii. Musiałbyś mu zapewnić transport na własny koszt. Jak dla mnie to chore, przecież odkurzacz centralny jest urządzeniem Przykładem jak łatwo znaleźć jelenia który kupi produkt nie martwiąc się o resztę. Taki jeleń również nie zna swoich praw i korzysta z gwarancji. Nie wie gdzie jest biuro Rzecznika praw konsumentów i żaden inny serwis, nieautoryzowany, który naprawi, i jednoznacznie określi co było przyczyną. Sądy za zwyczaj stoją po stronie klienta. ToMasz |
|
Data: 2012-06-01 07:25:01 | |
Autor: Robert G | |
serwis nie chce uwzglednic reklamacji | |
Użytkownik ToMasz napisał:
Tak... masz racje, bo w ferworze budowy nie miałem głowy na to, by wybierać jednostkę centralną... powierzyłem to instalatorowi, bo odkurzacze centralne, to nowość dla mnie była. Trza było inaczej to rozegrać, ale już teraz przepadło. Pozostaje dochodzenie swoich praw i przestrzeganie ludzi przed marką Beam. Ja na własnych błędach raczej się uczę, a jeśli ktoś też zechce skorzystać z tych doświadczeń to proszę bardzo. Unikajcie Beam !!! :-) pozdrawiam Robert G. |
|
Data: 2012-06-01 22:10:00 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
serwis nie chce uwzglednic reklamacji | |
On Fri, 1 Jun 2012, Robert G wrote:
Ja na w³asnych b³êdach raczej siê uczê, To jeszcze raz przeczytaj post Tomasza. Nie napisa³es - czy ten odkurzacz zosta³ kupiony w celach osobistych, do swojego w³asnego mieszkania, a nie dla firmy (swojej) lub innych "celów zawodowych"? tych do¶wiadczeñ to proszê bardzo. Czasami to tak dzia³a :) pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2012-06-01 09:53:26 | |
Autor: Ula | |
serwis nie chce uwzglednic reklamacji | |
na gwarancji jest
jak byk napisane, ¿e koszty demonta¿u i przesy³ki do punktu serwisowego ponosi klient mam wra¿enie,¿e nie jest to zgodne z Ustaw±. Poszukaj. Zadzwoñ te¿ do Rzecznika Praw Konsumentów. pozdrawiam Ula |
|
Data: 2012-06-02 21:32:11 | |
Autor: kris | |
serwis nie chce uwzglednic reklamacji | |
W dniu 2012-06-01 09:53, Ula pisze:
na gwarancji jestDo Rzecznika nie dzwoniłem ale pisałem (mail'e) - nigdy nie otrzymałem odpowiedzi :( ... |
|