Data: 2009-09-01 08:51:46 | |
Autor: crazy bejbi | |
rozwiazanie umowy o swiadczenie uslug TV | |
adam pisze:
Operator nie odpowiedzial na reklamacje w ciagu 14 dni. Czy operator ma Przy świadczeniu usług telekomunikacyjnych operator ma 30 dni na odpowiedź na reklamację. Wojtek |
|
Data: 2009-09-01 09:05:28 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
rozwiazanie umowy o swiadczenie uslug TV | |
crazy bejbi wrote:
adam pisze: Ale reklamacja musi spełniać formalne wymogi co do treści. Na pewno przedmiotem reklamacji nie może być "...rozwiazanie umowy bez obciazania mnie dodatkowymi kosztami, poniewaz jesli bym chcial teraz rozwiazac umowe musze pokryc koszty instalacji" M. |
|
Data: 2009-09-01 19:21:42 | |
Autor: adam | |
rozwiazanie umowy o swiadczenie uslug TV | |
Ale reklamacja musi spełniać formalne wymogi co do treści. Na pewno przedmiotem reklamacji nie może być "...rozwiazanie umowy bez obciazania mnie dodatkowymi kosztami, poniewaz jesli bym chcial teraz rozwiazac umowe musze pokryc koszty instalacji"Witam, Reklamowalem wprowadzenie mnie w blad przez handlowca (twierdzil ze po 6 miesiacach moge rozwiazac umowe bez ponoszenia zadnych kosztow), oraz to iz na fakturze pojawily sie koszty ktore nie byly zaznaczone na umowie. Ile operator ma czasu na odpowiedz na reklamacje? Dzieki Adam |
|