Data: 2009-09-18 07:06:22 | |
Autor: Piotr | |
reklamacja | |
Witam,
Wiem że ten temat był już wiele razy poruszany, ale chyba jakoś przeoczyłem interesującą mnie kwestię. Chodzi o sklep dla "intelygentnych" i ich zapis że oni działają tylko jako pośrednik w procesie reklamacji pomiędzy punktem serwisowym Gwaranta a klientem. i dalej że termin realizacji uprawnień gwarancyjnych ulega wydłużeniu o czas niezbędny do przewiezienia sprzętu do punktu Gwaranta i z powrotem. A moje pytanie jest czy to jest zgodne z prawem i czy jest jakiś max czas (poza 14dniowym na rozpatrzenie) na łączne załatwienie sprawy czyli rozpatrzenie i transport? Jeśli to ma znaczenie to sprzęt kupiłem bezpośrednio w MM i tamże złożyłem reklamację. Rozchodzi się o to że trwa to już prawie 4 tygodnie i chciałbym się przygotować jak do nich pójdę. Pozdrawiam Piotr |
|
Data: 2009-09-18 07:40:37 | |
Autor: Liwiusz | |
reklamacja | |
Piotr pisze:
Rozchodzi się o to że trwa to już prawie 4 tygodnie i chciałbym się przygotować jak do nich pójdę. Reklamowałeś na podstawie gwarancji, czy niezgodności z umową? -- Liwiusz |
|