Data: 2010-06-15 16:59:54 | |
Autor: MM | |
[chevrolet] refleksje | |
Dnia 15-06-2010 o 11:04:55 pavellz <pavellz@poczta.onet.pl> napisał(a):
(koszt przyjmijmy ok. 350 zł). Efekt - 4 dni mam czym jeździć, potem w innym aucie naprawa gwarancyjna, wypowiedź kogoś z serwisu ze naprawa musi być wykonana ze sztuką, zgodną z wytycznymi producenta. Nie ważne że zrobienie "po swojemu" będzie lepsze i dużo tańsze. |
|
Data: 2010-06-15 22:16:29 | |
Autor: ToMasz | |
[chevrolet] refleksje | |
MM pisze:
Dnia 15-06-2010 o 11:04:55 pavellz <pavellz@poczta.onet.pl> napisał(a):nie dokońca zrozumiałem co mój przedpiśca napisał, ale sam jestem serwisantem( nie samochodów) i jak sie umówie z klientem ze mu coś zrobie po swojemu, to na 99% działa lepiej niż z fabryki. Ale jak sprzęt jest na gwarancji, to ma być tak jak _gwarant_ wymaga bo gwarant za to płaci. jak zrobie po swojemu i padnie - musze pokryć koszty z własnej kieszeni. ToMasz |
|
Data: 2010-06-15 22:43:50 | |
Autor: pavellz | |
[chevrolet] refleksje | |
Nie ważne że zrobienie "po swojemu" będzie lepsze i dużo tańsze.nie dokońca zrozumiałem co mój przedpiśca napisał, ale sam jestem Tak z ciekawości - orientuje się ktoś może jak wygląda kwestia rozliczeń pomiędzy ASO a gwarantem? Dzwoniłem do dwóch serwisów i w jednym słyszałem że gwarant nie zwraca wymiany podzespołu a w drugim że tylko wymianę podzespołu. Miałem też dziwne wrażenie że mój współrozmówca nie wiedział co było naprawdę zepsute i po prostu łatwiej im było wymieniać całość niż diagnozować. Daje mi to do myślenia czy czasem brak owej oszczędności nie wynika z olania klienta (poczeka ile trzeba) i możliwości naciągnięcia centrali (wpiszemy że się nie dało inaczej i zapłacą). :) Pzdr Paweł |
|