Data: 2010-11-25 23:29:39 | |
Autor: Mateusz | |
problemy z ręcznym | |
Witam prawie weekendowo !
Jeżeli po spuszczeniu z ręcznego trzeba odczekiwać ok 10s. to gdzie można by się pokusić o sparowanie ? Linki miałem wymieniane rok temu. Pozdrawiam |
|
Data: 2010-11-26 07:05:45 | |
Autor: grzech | |
problemy z ręcznym | |
Niekoniecznie linka. Może padać łożysko kulkowe czpienia na zacisku
pzdr On 26 Lis, 08:29, Mateusz <mateusz.chmurzyn...@gmail.com> wrote: Witam prawie weekendowo ! |
|
Data: 2010-11-26 09:24:52 | |
Autor: Maciek | |
problemy z ręcznym | |
Jeżeli po spuszczeniu z ręcznego trzeba odczekiwać ok 10s. to gdzie ....przy mocowaniu pancerza przy tylnich kolach w niektorych samochodach lubi sie wdzierac woda. Efektrm jest rdza w pancerzu lub kostka lodu, czym to skutkuje mozna sie domyslic - opinia mojego mechaniora, podobno efekt wystepuje dosc czesto w VW nie pamietam modeli, pancerz wyprofilowany przy kole na ksztalt litery U. |
|
Data: 2010-11-26 02:07:40 | |
Autor: Mateusz | |
problemy z ręcznym | |
On 26 Lis, 09:24, "Maciek" <konto_fo...@XXXXgazeta.pl> wrote:
...przy mocowaniu pancerza przy tylnich kolach w niektorych samochodach lubi Rozumiem. Mam rozumieć, że to właśnie pancerz jest odpowiedzialny za powrót linki ? ewentualnie, można jakoś samemu wymienić/przyciąć taki pancerz ? pewnie będą potrzebne specjalne przycinarki do pancerza tak ? chyba, że się kupuje na dana długość już. autko to yaris 2001, z tyłu ma tarcze. |
|
Data: 2010-11-26 11:20:16 | |
Autor: DoQ | |
problemy z ręcznym | |
W dniu 2010-11-26 11:07, Mateusz pisze:
Rozumiem. Mam rozumieć, że to właśnie pancerz jest odpowiedzialny za Najprościej i często najtaniej kupić całe linkę/linki. Pozdrawiam Paweł -- _____________________________________________ DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com |
|
Data: 2010-11-26 02:35:58 | |
Autor: Mateusz | |
problemy z ręcznym | |
On 26 Lis, 11:20, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
Najprościej i często najtaniej kupić całe linkę/linki. Spoko. Jak zdiagnozować która linka (prawa czy lewa) uległa zapieczeniu ? wystarczy zdjąć koło i poobserwować ruchy na zacisku ? |
|
Data: 2010-11-26 11:46:26 | |
Autor: DoQ | |
problemy z ręcznym | |
W dniu 2010-11-26 11:35, Mateusz pisze:
Najprościej i często najtaniej kupić całe linkę/linki.Spoko. Jak zdiagnozować która linka (prawa czy lewa) uległa To zależy od konstrukcji - w niektórych widać b.dobrze korozję i można "pociągnąć" za centralą linkę. Generalnie dobrze wymienić za jednym zamachem obie. Do mnie akurat kosztują jakieś 23pln/szt - więc nie jest to jakiś wielki wydatek, a święty spokój jest bezcenny ;> Pozdrawiam Paweł -- _____________________________________________ DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com |
|
Data: 2010-11-26 03:53:13 | |
Autor: Mateusz | |
problemy z ręcznym | |
Tylko tak w sumie, to przecież nie musi być tak, że jak ręczny nie
wraca to jest to wina tylko i wyłącznie linki nie ? a zacisk i jego elementy ? wiem, że to już inna bajka, bo tam już jest hydraulika ale tłoczek i cylinderki też lubią się zapiekać. |
|
Data: 2010-11-26 13:39:28 | |
Autor: DoQ | |
problemy z ręcznym | |
W dniu 2010-11-26 12:53, Mateusz pisze:
Tylko tak w sumie, to przecież nie musi być tak, że jak ręczny nie No tak może być. W zasadzie nie mam szklanej kuli... Pozdrawiam Paweł -- _____________________________________________ DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com |
|
Data: 2010-11-26 04:45:55 | |
Autor: Mateusz | |
problemy z ręcznym | |
On 26 Lis, 13:39, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
No tak mo e by . W zasadzie nie mam szklanej kuli... wiem wiem, w sumie przydała by się. Tylko jakby coś na zaciskach się zapiekło to hamulec roboczy też by szwankował nie... ? |
|