pompka z Lidla

Data: 2012-06-08 15:08:08
Autor: rmikke
pompka z Lidla
On Friday, June 8, 2012 4:50:06 PM UTC+2, (unknown) wrote:
Witam,
Pompka z Lidla. Taka stacjonarna, Crivit. Kupilem rok temu.
Uzywana w warunkach domowych. Moze z 10 razy. Koncowka odmowila posluszenstwa... Nie rozumiem waszych zachwytow nad rewelacyjnoscia rowerowej oferty Lidla...

Końcówka kosztuje dodatkową dychę i wymienia się palcami.

Data: 2012-06-09 10:01:03
Autor: Gotfryd Smolik news
pompka z Lidla
On Fri, 8 Jun 2012, rmikke wrote:

Końcówka kosztuje dodatkową dychę

  Czy też występuje w Lidlu?

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-06-09 06:16:49
Autor: rmikke
pompka z Lidla
On Saturday, June 9, 2012 10:01:03 AM UTC+2, Gotfryd Smolik news wrote:
On Fri, 8 Jun 2012, rmikke wrote:

> Końcówka kosztuje dodatkową dychę

  Czy też występuje w Lidlu?

Nie, ale w większości sklepów rowerowych, oraz w Decathlonie.

Data: 2012-06-10 14:28:10
Autor: rmikke
pompka z Lidla
On Saturday, June 9, 2012 3:16:49 PM UTC+2, rmikke wrote:

Nie, ale w większości sklepów rowerowych, oraz w Decathlonie.

A, i tak, jest na dwa zawory (wolałbym taką tylko na Schradera, ale jakoś nie trafiłem).

Data: 2012-06-10 19:02:52
Autor: Titus Atomicus
pompka z Lidla
In article <7c1123e7-29bb-45b0-a989-234f2190bfe1@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

> [...]

O, to prawie polowa nowej pompki w Lidlu :-).

Nie, ale w większości sklepów rowerowych, oraz w Decathlonie.

A ta koncowka tez jest wielozaworowa (Presta/Shreader/Dunlop)? I starczy na wiecej niz tuzin pompowan?
--
TA

Data: 2012-06-10 14:26:56
Autor: rmikke
pompka z Lidla
On Sunday, June 10, 2012 7:02:52 PM UTC+2, (unknown) wrote:
> [...]

A ta koncowka tez jest wielozaworowa (Presta/Shreader/Dunlop)? I starczy na wiecej niz tuzin pompowan?

Mi służy już ze dwa lata, ale to w pompce z Reala. Nie wiem, ile by wytrzymała w pompce z Lidla.

pompka z Lidla