pompka z Lidla

Data: 2012-06-08 07:57:58
Autor: tadek
pompka z Lidla
On 8 Cze, 16:50, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
Pompka z Lidla. Taka stacjonarna, Crivit. Kupilem rok temu.
Uzywana w warunkach domowych. Moze z 10 razy.
Koncowka odmowila posluszenstwa...
Nie rozumiem waszych zachwytow nad rewelacyjnoscia rowerowej oferty
Lidla...
--
TA

Ja też nie rozumiem i kupiłem Topeak. Działa na razie świetnie

Data: 2012-06-08 17:54:37
Autor: Titus Atomicus
pompka z Lidla
In article <e290cbba-24b1-4a3e-a9d5-c5c57e1f68f6@n33g2000vbi.googlegroups.com>,
 tadek <tadeklodz@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> --
> TA

Ja też nie rozumiem i kupiłem Topeak. Działa na razie świetnie

Podaj linka.
Lidlowa ma aluminiowy korpus. I manometr.
Myslalem ze w warunkach domowych posluzy mi kilka lat.
--
TA

Data: 2012-06-08 10:02:34
Autor: Jesse
pompka z Lidla
W lidlowych pompkach zwykle nie ma smaru i o ring pada. Rozkręcić,
przesmarować, wymienić o ring jeśli tego wymaga i powinno być ok.

Data: 2012-06-08 18:57:19
Autor: nerwosolek
pompka z Lidla
On Fri, 08 Jun 2012 10:02:34 -0700, Jesse wrote:

W lidlowych pompkach zwykle nie ma smaru i o ring pada. Rozkręcić,
przesmarować, wymienić o ring jeśli tego wymaga i powinno być ok.

W tej najnowszej serii łamie się mocowanie dźwigni na końcówce. W ogóle jakość rowerowego szpeju z lidla padła na ryj w ostatnich sezonach.

--
nerwosolek

Data: 2012-06-08 23:38:02
Autor: Titus Atomicus
pompka z Lidla
In article <3d745dec-27a8-44af-b8a2-1bd90e6d0103@a16g2000vby.googlegroups.com>,
 Jesse <swientyodmordercow@gmail.com> wrote:

W lidlowych pompkach zwykle nie ma smaru i o ring pada. Rozkręcić,
przesmarować, wymienić o ring jeśli tego wymaga i powinno być ok.

Ale gdzie o-ring i co mam rozkrecic?
Bo imho uwalilo sie cos w koncowce, a ona wyglada na nierozbieralna.
--
TA

Data: 2012-06-12 11:15:41
Autor: Fabian
pompka z Lidla
On 08.06.2012 23:38, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Końcówki (głowice) w ostatnich 2 rzutach są wyjątkowo tandetne, 2 mi padły. Jedna rozpadła się na 2 części wzdłuż zgrzewu, a w drugiej wyrwał się trzpień osi obrotu blokady z trzewi.

Fabian.

Data: 2012-06-09 17:46:01
Autor: Akarm
pompka z Lidla
Użytkownik "tadek" napisał:
[...]

Kiedy ja ją w Lidlu kupowałem, nazywała się Beto. Od wielu lat używam i nie narzekam.

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-06-10 19:00:49
Autor: Titus Atomicus
pompka z Lidla
In article <4fd36fd3$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Akarm" <akarmUSUN@wp.pl> wrote:

Użytkownik "tadek" napisał:

> Ja też nie rozumiem i kupiłem Topeak. Działa na razie świetnie

Kiedy ja ją w Lidlu kupowałem, nazywała się Beto. Od wielu lat używam i nie narzekam.

Prosze o wieksza precyzje wypowiedzi.
Kupilem w Lidlu Crivita czy Topeaka??

--
TA

Data: 2012-06-11 23:00:56
Autor: Akarm
pompka z Lidla
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał:
"Akarm" wrote:
Użytkownik "tadek" napisał:

> Ja też nie rozumiem i kupiłem Topeak. Działa na razie świetnie

Kiedy ja ją w Lidlu kupowałem, nazywała się Beto. Od wielu lat używam i nie
> [...]

To na pewno do mnie?
Ja kupiłem w Lidlu Beto.
Później też kilka kupiłem - dla dzieci, szwagra, kuzynki... Wszyscy używają i są zadowoleni. Przecież tam nie ma co się zepsuć! To nie zegarek. :)
A jeden mój znajomy połamał pompkę ze złości, kiedy odkręcił się tłok. Czyli mu się pompka zepsuła.

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

pompka z Lidla