pompka z Lidla

Data: 2012-06-08 16:50:06
Autor: Titus Atomicus
pompka z Lidla
Witam,
Pompka z Lidla. Taka stacjonarna, Crivit. Kupilem rok temu.
Uzywana w warunkach domowych. Moze z 10 razy. Koncowka odmowila posluszenstwa... Nie rozumiem waszych zachwytow nad rewelacyjnoscia rowerowej oferty Lidla...
--
TA

Data: 2012-06-08 07:57:58
Autor: tadek
pompka z Lidla
On 8 Cze, 16:50, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Ja też nie rozumiem i kupiłem Topeak. Działa na razie świetnie

Data: 2012-06-08 17:54:37
Autor: Titus Atomicus
pompka z Lidla
In article <e290cbba-24b1-4a3e-a9d5-c5c57e1f68f6@n33g2000vbi.googlegroups.com>,
 tadek <tadeklodz@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> --
> TA

Ja też nie rozumiem i kupiłem Topeak. Działa na razie świetnie

Podaj linka.
Lidlowa ma aluminiowy korpus. I manometr.
Myslalem ze w warunkach domowych posluzy mi kilka lat.
--
TA

Data: 2012-06-08 10:02:34
Autor: Jesse
pompka z Lidla
W lidlowych pompkach zwykle nie ma smaru i o ring pada. Rozkręcić,
przesmarować, wymienić o ring jeśli tego wymaga i powinno być ok.

Data: 2012-06-08 18:57:19
Autor: nerwosolek
pompka z Lidla
On Fri, 08 Jun 2012 10:02:34 -0700, Jesse wrote:

W lidlowych pompkach zwykle nie ma smaru i o ring pada. Rozkręcić,
przesmarować, wymienić o ring jeśli tego wymaga i powinno być ok.

W tej najnowszej serii łamie się mocowanie dźwigni na końcówce. W ogóle jakość rowerowego szpeju z lidla padła na ryj w ostatnich sezonach.

--
nerwosolek

Data: 2012-06-08 23:38:02
Autor: Titus Atomicus
pompka z Lidla
In article <3d745dec-27a8-44af-b8a2-1bd90e6d0103@a16g2000vby.googlegroups.com>,
 Jesse <swientyodmordercow@gmail.com> wrote:

W lidlowych pompkach zwykle nie ma smaru i o ring pada. Rozkręcić,
przesmarować, wymienić o ring jeśli tego wymaga i powinno być ok.

Ale gdzie o-ring i co mam rozkrecic?
Bo imho uwalilo sie cos w koncowce, a ona wyglada na nierozbieralna.
--
TA

Data: 2012-06-12 11:15:41
Autor: Fabian
pompka z Lidla
On 08.06.2012 23:38, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Końcówki (głowice) w ostatnich 2 rzutach są wyjątkowo tandetne, 2 mi padły. Jedna rozpadła się na 2 części wzdłuż zgrzewu, a w drugiej wyrwał się trzpień osi obrotu blokady z trzewi.

Fabian.

Data: 2012-06-09 17:46:01
Autor: Akarm
pompka z Lidla
Użytkownik "tadek" napisał:
[...]

Kiedy ja ją w Lidlu kupowałem, nazywała się Beto. Od wielu lat używam i nie narzekam.

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-06-10 19:00:49
Autor: Titus Atomicus
pompka z Lidla
In article <4fd36fd3$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Akarm" <akarmUSUN@wp.pl> wrote:

Użytkownik "tadek" napisał:

> Ja też nie rozumiem i kupiłem Topeak. Działa na razie świetnie

Kiedy ja ją w Lidlu kupowałem, nazywała się Beto. Od wielu lat używam i nie narzekam.

Prosze o wieksza precyzje wypowiedzi.
Kupilem w Lidlu Crivita czy Topeaka??

--
TA

Data: 2012-06-11 23:00:56
Autor: Akarm
pompka z Lidla
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał:
"Akarm" wrote:
Użytkownik "tadek" napisał:

> Ja też nie rozumiem i kupiłem Topeak. Działa na razie świetnie

Kiedy ja ją w Lidlu kupowałem, nazywała się Beto. Od wielu lat używam i nie
> [...]

To na pewno do mnie?
Ja kupiłem w Lidlu Beto.
Później też kilka kupiłem - dla dzieci, szwagra, kuzynki... Wszyscy używają i są zadowoleni. Przecież tam nie ma co się zepsuć! To nie zegarek. :)
A jeden mój znajomy połamał pompkę ze złości, kiedy odkręcił się tłok. Czyli mu się pompka zepsuła.

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-06-08 14:28:27
Autor: WS
pompka z Lidla
On 8 Cze, 16:50, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Pompka z Lidla. Taka stacjonarna, Crivit. Kupilem rok temu.

a nie ma toto ~3lat gwarancji? ;)

WS

Data: 2012-06-08 15:08:08
Autor: rmikke
pompka z Lidla
On Friday, June 8, 2012 4:50:06 PM UTC+2, (unknown) wrote:
[...]

Końcówka kosztuje dodatkową dychę i wymienia się palcami.

Data: 2012-06-09 10:01:03
Autor: Gotfryd Smolik news
pompka z Lidla
On Fri, 8 Jun 2012, rmikke wrote:

Końcówka kosztuje dodatkową dychę

  Czy też występuje w Lidlu?

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-06-09 06:16:49
Autor: rmikke
pompka z Lidla
On Saturday, June 9, 2012 10:01:03 AM UTC+2, Gotfryd Smolik news wrote:
On Fri, 8 Jun 2012, rmikke wrote:

> Końcówka kosztuje dodatkową dychę

  Czy też występuje w Lidlu?

Nie, ale w większości sklepów rowerowych, oraz w Decathlonie.

Data: 2012-06-10 14:28:10
Autor: rmikke
pompka z Lidla
On Saturday, June 9, 2012 3:16:49 PM UTC+2, rmikke wrote:

Nie, ale w większości sklepów rowerowych, oraz w Decathlonie.

A, i tak, jest na dwa zawory (wolałbym taką tylko na Schradera, ale jakoś nie trafiłem).

Data: 2012-06-10 19:02:52
Autor: Titus Atomicus
pompka z Lidla
In article <7c1123e7-29bb-45b0-a989-234f2190bfe1@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

> [...]

O, to prawie polowa nowej pompki w Lidlu :-).

Nie, ale w większości sklepów rowerowych, oraz w Decathlonie.

A ta koncowka tez jest wielozaworowa (Presta/Shreader/Dunlop)? I starczy na wiecej niz tuzin pompowan?
--
TA

Data: 2012-06-10 14:26:56
Autor: rmikke
pompka z Lidla
On Sunday, June 10, 2012 7:02:52 PM UTC+2, (unknown) wrote:
> [...]

A ta koncowka tez jest wielozaworowa (Presta/Shreader/Dunlop)? I starczy na wiecej niz tuzin pompowan?

Mi służy już ze dwa lata, ale to w pompce z Reala. Nie wiem, ile by wytrzymała w pompce z Lidla.

Data: 2012-06-11 08:35:31
Autor: bans
pompka z Lidla
W dniu 2012-06-08 16:50, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Nie rozumiem waszych zachwytow nad rewelacyjnoscia rowerowej oferty
Lidla...

Nie mam nic  z Lidla, ale chyba powinieneś sobie zdawać sprawę, że jeśli ktoś mówi "mam dobrą pompkę z Lidla" to oznacza, że miał po prostu szcząście. Różnica między markowym a marketowym sprzętem nie polega na tym, że ten pierwszy jest zawsze super, a drugi zawsze do bani, tylko że w pierwszym przypadku nawala 1 egzemplarz na 10, a w drugim - 9 na 10...

Nie mówiąc juz o tym, że zachwyty mógłby dotyczyć nie wiem - czapeczki czy rękawiczek (można zaryzykować zakup)- a ty kupiłeś pompkę.

Jak to moja babcia mówiła: "tanie mięso psi jedzą".

--
bans

Data: 2012-06-11 09:10:47
Autor: cytawa
pompka z Lidla
  bans pisze:

[...]

Moze mam szczescie. Z 10 lat temu kupilem za 19 zl w Tesco pompke z manometrem i podwojna koncowka i do tej pory dziala rewelacyjnie i bardzo duzo. Rowniez kupiona za 11 zl w Macro juz kilka lat mi dziala bez problemu. Ale ta uzywana jest rzadko. Dopompuje czasem samochod i rowery stojace w garazu.
Obydwie pompki to reczne z manometrami.

Jan Cytawa

Data: 2012-06-11 20:36:47
Autor: Titus Atomicus
pompka z Lidla
In article <jr43og$1ch$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

> [...]

Nie mam nic  z Lidla, ale chyba powinieneś sobie zdawać sprawę, że jeśli ktoś mówi "mam dobrą pompkę z Lidla" to oznacza, że miał po prostu szcząście. Różnica między markowym a marketowym sprzętem nie polega na tym, że ten pierwszy jest zawsze super, a drugi zawsze do bani, tylko że w pierwszym przypadku nawala 1 egzemplarz na 10, a w drugim - 9 na 10...

E, przesadzasz.
W zasadzie podzielalem wyrazane przez ciebie poglady.
Ale skoro kazda promocja Lidla spotykala sie tu na preclu z aplauzem postanowilem zaryzykowac.

Nie mówiąc juz o tym, że zachwyty mógłby dotyczyć nie wiem - czapeczki czy rękawiczek (można zaryzykować zakup)- a ty kupiłeś pompkę.

E, pompki tez tu chwalono.
--
TA

Data: 2012-06-11 21:29:11
Autor: szufla
pompka z Lidla
[...]

Nie przesadza. Kupilem te pompke z popsuta koncowka na starcie. Dla ciekawosci calosc rozlozylem, zlozylem i szybko oddalem.
Akurat ten sprzet to kompletny szmelc i grozi tym, ze w naglej potrzebie zostaniesz np. z urwanym tlokiem w reku.

sz

Data: 2012-06-12 20:13:33
Autor: Gotfryd Smolik news
pompka z Lidla
On Mon, 11 Jun 2012, bans wrote:

Nie mówiąc juz o tym, że zachwyty mógłby dotyczyć nie wiem - czapeczki czy rękawiczek (można zaryzykować zakup)- a ty kupiłeś pompkę.

  Primo, taka pompka kosztuje ze dwie pary rękawiczek ;>
  I to jedna strona medalu.

  A druga jest taka, że z pewnym brakiem przekonania (na zasadzie
"kolega ma i sobie chwali") kupiłem Lidlowe rękawiczki rowerowe,
takie bez palców.
  Abstrahujac od kwestii upodobań (jak dla mnie, bardzo waskie
zastosowanie w skali temperatur :>), IMO "całkiem porzadne".
  I na widok (w katalogu) takich "pełnych", również rowerowych,
poszedłem do rzeczonego Lidla z zamiarem nabycia czegos takiego
na jesień, czyli kiedy będzie nieco za zimno na gołe palce.
  I co się okazało - toto wygladało całkiem jak tanie rękawiczki
ogrodnicze, z szewkami idacymi miejscami na styk z krawędzia
materiału (jak nic się błyskawicznie rozejdzie).

  IMVHO, o ile srednio biorac "Lidlowe" może sa na wyższej półce
"marketowych", to zwyczajnie - nie można a priori przykładać
żadnej miary tylko na podstawie "lidlowosci".
  Również tak:

Jak to moja babcia mówiła: "tanie mięso psi jedzą".

  Kiedy "lidlowosc" nie zawsze miesci się w dolnej czesci skali
"tanio" ;)

 Acha, Lidlowa pompka też nadal mi działa.

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-06-13 22:19:27
Autor: Titus Atomicus
pompka z Lidla
In article <Pine.WNT.4.64.1206122005350.3492@quad>,
 Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote:

 Acha, Lidlowa pompka też nadal mi działa.

No to nie wiem.
Zwrocic do Lidla czy zainwestowac, dokupic koncowke za 10zl i uzywac dalej...
Czy ta twoja to Crivit?
--
TA

Data: 2012-06-29 20:13:22
Autor: Titus Atomicus
pompka z Lidla
In article <Titus_Atomicus-9810D6.22192713062012@news.atman.pl>,

> [...]

> No to nie wiem.
Zwrocic do Lidla czy zainwestowac, dokupic koncowke za 10zl i uzywac dalej...
Ufff wlasnie wrocilem z (extramalnej) rowerowej wyprawy do Lidla na Ursynowie [WAW].
Niestety pompka jest nieserwisowalna (znaczy w ramach gwarancji).
Mam do wyboru - albo zwrocic te pompke, albo naprawic (wymienic koncowke wlasnym zakresie).
--
TA

Data: 2012-09-04 20:59:23
Autor: Gotfryd Smolik news
pompka z Lidla
  Lekko z zaprzeszłości, ale mi się przypomniało jak popatrzyłem
na pompkę:

On Wed, 13 Jun 2012, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote:

 Acha, Lidlowa pompka też nadal mi działa.
[...]
Czy ta twoja to Crivit?

  Nie, b-square!
  I jakoś tak pewność tracę, czy na pewno w Lidlu kupiłem (acz na
pewno w jakimś dużym markecie)

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-09-05 15:57:03
Autor: Titus Atomicus
pompka z Lidla
In article <Pine.WNT.4.64.1209042057300.1440@quad>,
> [...]

> Czy ta twoja to Crivit?

  Nie, b-square!
  I jakoś tak pewność tracę, czy na pewno w Lidlu kupiłem (acz na

A ja wciaz szukam 'multikoncowki' do tej pompki. W Lidlu, jak mowilem, chcieli mi oddac pieniadze za pompke. To ja jednak wole dokupic koncowke. Tylko gdzie?
Kol. rmikke sugerowal Decathlon ale nie mieli...
--
TA

Data: 2012-09-08 21:56:21
Autor: Titus Atomicus
pompka z Lidla
In article <Titus_Atomicus-DBD6BF.15570305092012@news.atman.pl>,

> [...]

Kol. rmikke sugerowal Decathlon ale nie mieli...

No dobra, maja w ofercie z Decathlon Piaseczno. Ale chwilowo nie maja.
:-(
Cena 25zl. Tyle, co pol pompki z Lidla.
--
TA

Data: 2012-09-10 23:37:26
Autor: Titus Atomicus
pompka z Lidla
In article <Titus_Atomicus-AA4A59.21562108092012@news.atman.pl>,

> [...]

> Kol. rmikke sugerowal Decathlon ale nie mieli...

No dobra, maja w ofercie z Decathlon Piaseczno. Ale chwilowo nie maja.

A w innych sklepach rowerowych, znaczy w Bikemanie (w Cyklopie nie mieli) ceny _zaczynaly sie_ od 31zl (Topeak wygladajacy dokladnie jak ten Decathlon).
--
TA

Data: 2012-09-10 15:03:54
Autor: rmikke
pompka z Lidla
W dniu poniedziałek, 10 września 2012 23:37:27 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
> [...]

A w innych sklepach rowerowych, znaczy w Bikemanie (w Cyklopie nie mieli) ceny _zaczynaly sie_ od 31zl (Topeak wygladajacy dokladnie jak ten Decathlon).

Bikeman jest drogi. Topeak jest drogi. Krucafuks, ja jakoś taniej płaciłem,
5-15zł... A obok Cyklopa też nie mieli?

Data: 2012-09-12 01:30:32
Autor: Gaweł
pompka z Lidla
W dniu wtorek, 11 września 2012 00:03:54 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:
W dniu poniedziałek, 10 września 2012 23:37:27 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał: > In article <Titus_Atomicus-AA4A59.21562108092012@news.atman.pl>, > > Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote: > > > > > In article <Titus_Atomicus-DBD6BF.15570305092012@news.atman.pl>, > > > Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote: > > > > > > > In article <Pine.WNT.4.64..1209042057300.1440@quad>, > > > > Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote: > > > > > > > > > Lekko z zaprzeszłości, ale mi się przypomniało jak popatrzyłem > > > > > na pompkę: > > > > > > > > > > On Wed, 13 Jun 2012, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote: > > > > > > > > > > > Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote: > > > > > > > > > > > >> Acha, Lidlowa pompka też nadal mi działa. > > > > > [...] > > > > > > Czy ta twoja to Crivit? > > > > > > > > > > Nie, b-square! > > > > > I jakoś tak pewność tracę, czy na pewno w Lidlu kupiłem (acz na > > > > > pewno w jakimś dużym markecie) > > > > > > > > > A ja wciaz szukam 'multikoncowki' do tej pompki. > > > > W Lidlu, jak mowilem, chcieli mi oddac pieniadze za pompke. To ja jednak > > > > wole dokupic koncowke. Tylko gdzie? > > > > Kol. rmikke sugerowal Decathlon ale nie mieli... > > > > > > No dobra, maja w ofercie z Decathlon Piaseczno. Ale chwilowo nie maja. > > > :-( > > > Cena 25zl. Tyle, co pol pompki z Lidla. > > > > A w innych sklepach rowerowych, znaczy w Bikemanie (w Cyklopie nie > > mieli) ceny _zaczynaly sie_ od 31zl (Topeak wygladajacy dokladnie jak > > ten Decathlon). Bikeman jest drogi. Topeak jest drogi. Krucafuks, ja jakoś taniej płaciłem, 5-15zł... A obok Cyklopa też nie mieli?

Ostatnio kupilem w sklepie internetowym za 5zl (szkoda ze wysylka 2x tyle kosztowala). Koncowka/glowica do pompki BETO, symbol - LD3. Wydaje sie byc zrobiona z lepszego materialu niz ta lidlowa.

Gawel

Data: 2012-09-12 13:29:51
Autor: Titus Atomicus
pompka z Lidla
In article <7736017a-8685-4eaa-9db2-9b89d176c290@googlegroups.com>,
 Gaweł <p.lojakowski@gmail.com> wrote:

Ostatnio kupilem w sklepie internetowym za 5zl (szkoda ze wysylka 2x tyle kosztowala). Koncowka/glowica do pompki BETO, symbol - LD3. Wydaje sie byc zrobiona z lepszego materialu niz ta lidlowa.
O, dzieki.
Czyli 15 w sumie. Hm, ale chyba doplace te 10 i kupie tego brandowanego Topeaka w Decathlonie...
--
TA

Data: 2012-09-12 17:31:13
Autor: Titus Atomicus
pompka z Lidla
In article <Titus_Atomicus-EE0299.13295012092012@news.atman.pl>,

O, dzieki.
Czyli 15 w sumie. Hm, ale chyba doplace te 10 i kupie tego brandowanego Topeaka w Decathlonie...

Zwlaszcza ze ta Beto (znalazlem faktycznie na allegro - haslo reklamowe - dzieki tej koncowce dymanie bedzie czysta rozkosza) wyglada DOKLADNIE tak samo jak lidlowa.
--
TA

Data: 2012-09-12 10:46:58
Autor: rmikke
pompka z Lidla
W dniu środa, 12 września 2012 17:31:14 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
[...]

Nie daj się zwieść, jak urwałem zacisk, to dokupiłem dokładnie taką samą
końcówkę - i gwint nakrętki nie pasował. Był dużo drobniejszy..

Data: 2012-09-12 01:33:49
Autor: Gaweł
pompka z Lidla
Kupilem niedawno taka koncowke w sklepie internetowym za 5 zl (+ koszt wysylki, chyba 8 zl). Glowica do pomki BETO, szukac symbolu LD3. Wydaje sie byc zrobiona z lepszego materialu niz ta lidlowa.

--
pzdr
Gawel

Data: 2012-09-12 13:27:43
Autor: Titus Atomicus
pompka z Lidla
In article <a3b406b7-51f5-4cbc-a2fa-d0b30d898284@googlegroups.com>,
> [...]

Bikeman jest drogi. Topeak jest drogi. Krucafuks, ja jakoś taniej płaciłem,

Nie. I powiedzieli, ze 15zl to kosztowalo wieki temu. Teraz cena 25-30.
--
TA

Data: 2012-09-12 16:05:36
Autor: rmikke
pompka z Lidla
W dniu środa, 12 września 2012 13:27:44 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
> [...]

> 5-15zł... A obok Cyklopa też nie mieli?

Nie. I powiedzieli, ze 15zl to kosztowalo wieki temu. Teraz cena 25-30.

Hmmm... Rzeczywiście nie jest dobrze. W celu sprawdzenia udałem się na ekstremalną wyprawę dookoła Grochowa ( http://rmikke.bikestats.pl/809843 ,
taki byłem wykończony, że butów rozwiązać nie mogłem).

Wynik mizerny:

Z sześciu sklepów jednego nie udało się odszukać (ale nie szukałem zbyt dokładnie, bo Czarna Chmura nadciągnęła), w czterech nic a nic, a w jednym (Grochowska 8b, tylko nie pamiętam, który z sąsiadujących sklepów to Królak) dwa egzemplarze po 10 zł, ale... bez nakrętek mocujących wężyk do głowicy. Niby można cybantem, ale widzi mi się, że to by się szybko ułamało wtedy.

pompka z Lidla