Data: 2018-05-01 09:41:41 | |
Autor: m4rkiz | |
pompka - jaka? | |
On 2018-05-01 06:06, adam wrote:
Czy możecie polecić jakąś pompkę, aby samemu regulować ciśnienie w w rozsadnej cenie nie widzialem ale mozna kupic jakis markowy kompresorek samochodowy na zapalniczke, ale cos dodawanego do nowych samochodow a nie chinczyka obciac waz, zalozyc trojnik, (ew. zalozyc dluga koncowke do pompowania blizniakow, do dostania w motoryzacyjnych czy rolniczych - moim zdaniem znacznie wygodniejsze) oraz porzadny manometr np. do propanu |
|
Data: 2018-05-01 09:49:13 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
pompka - jaka? | |
W dniu .05.2018 o 09:41 m4rkiz <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> pisze:
On 2018-05-01 06:06, adam wrote: Taki markowy kompresor będący na wyposażeniu auta używam z powodzeniem od wielu lat. Zakupiłem tylko stosowne końcówki aby napompować różne rodzaje wentyli. Kompresor (używka) do kupienia za niecałą stówę.. Przyda się w aucie i nie tylko. TG |
|
Data: 2018-05-01 10:01:08 | |
Autor: m4rkiz | |
pompka - jaka? | |
On 2018-05-01 09:49, Tomasz Gorbaczuk wrote:
obciac waz, zalozyc trojnik, (ew. zalozyc dluga koncowke do pompowania one sa zazwyczaj bardzo fajne tylko ich minus to wlasnie manometr z reguly wielkosci pieciozlotowki i w zakresie 0-6 lub wiecej a duzy, wygodny manometr do propanu w zakresie 0-3 lub jakies 0-4 mozna kupic za 10-15 zlotych, do tego jakas przejsciowka za kilka zlotych i gotowe oczywiscie zawsze zostaje kupno dobrego cisnieniomierza do kol, najlepiej z upuszczaniem, cena 30-40 zlotych tez nie powala a jest latwiej uzyskac jakas powtarzalnosc pompowania |
|
Data: 2018-05-01 10:40:57 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
pompka - jaka? | |
W dniu .05.2018 o 10:01 m4rkiz <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> pisze:
one sa zazwyczaj bardzo fajne tylko ich minus to wlasnie manometr z reguly wielkosci pieciozlotowki i w zakresie 0-6 lub wiecej Ja pompuję trochę więcej niż cis. docelowe i później upuszczam guzikiem na kompresorze. Powtarzalność jest wtedy przyzwoita. Wbudowany manometr ma na oko (i z pamięci) średnicę 3-4cm.. TG |
|
Data: 2018-05-01 12:54:36 | |
Autor: adam | |
pompka - jaka? | |
Jaki konkretnie masz? pzdr Adam -- - Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG. http://www.avg.com |
|
Data: 2018-05-01 13:02:21 | |
Autor: Czarek | |
pompka - jaka? | |
W dniu 01.05.2018 o 12:54, adam pisze: -- - Uważasz to jest powód do chwalenia się tym? -- Czarek |
|
Data: 2018-05-01 09:30:46 | |
Autor: Kris | |
pompka - jaka? | |
W dniu wtorek, 1 maja 2018 13:03:08 UTC+2 użytkownik Czarek napisał:
W dniu 01.05.2018 o 12:54, adam pisze:A w czym Tobie to przeszkadza? |
|
Data: 2018-05-02 08:20:19 | |
Autor: kk | |
pompka - jaka? | |
W dniu 2018-05-01 o 18:30, Kris pisze:
W dniu wtorek, 1 maja 2018 13:03:08 UTC+2 użytkownik Czarek napisał: Nie po to tutaj przyszliśmy by czytać reklamy |
|
Data: 2018-05-01 21:08:58 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
pompka - jaka? | |
W dniu .05.2018 o 12:54 adam <adabi@poczta.onet.pl> pisze:
Jaki konkretnie masz? Fabryczny, na wyposażeniu C4GP. Wcześniej z powodzeniem używałem dedykowany do Renault Grand Scenic. TG |
|
Data: 2018-05-04 09:20:32 | |
Autor: Miroo | |
pompka - jaka? | |
W dniu 2018-05-01 o 09:49, Tomasz Gorbaczuk pisze:
Taki markowy kompresor będący na wyposażeniu auta używam z powodzeniem O ile dobrze pamiętam u mnie w instrukcji do auta napisali, że manometr w takim kompresorze jest tylko poglądowy i po napompowaniu koła należy sprawdzić ciśnienie innym urządzeniem. Pozdrawiam |