Data: 2013-03-27 13:39:54 | |
Autor: Chris | |
pomoc techniczna Microsoftu dla sprzętu | |
dcim24 nabazgrał(a):
Witam, D2D jest tylko na konsole XBOX ,, ogólnie wpuścili cię w maliny chyba że mieszkasz w USA bo tam wystarcfzy zgłosić tel. podać s/N i wysyłają nową sztukę, ty nic im nie musisz odsyłać bo musieli by się bawić w utylizację a to kosztuje :) Oddajesz do sklepu i czekasz na nową, MS nie naprawia tego tylko wymienia. -- www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem. www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową. |
|
Data: 2013-03-27 14:08:07 | |
Autor: dcim24 | |
pomoc techniczna Microsoftu dla sprzętu | |
W dniu 2013-03-27 13:39, Chris pisze:
dcim24 nabazgrał(a):Wielkie dzięki za odpowiedź. To był salon Vobisu, myślałem, że wiedzą co mówią. |
|
Data: 2013-03-27 14:12:55 | |
Autor: Chris | |
pomoc techniczna Microsoftu dla sprzętu | |
dcim24 nabazgrał(a):
W dniu 2013-03-27 13:39, Chris pisze: Dostałeś na gwarancji S/N ?? jeśli tak podaj go to coś sprawdzę. -- www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem. www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową. |
|
Data: 2013-03-27 21:08:26 | |
Autor: dcim24 | |
pomoc techniczna Microsoftu dla sprzętu | |
Dostałem tylko paragon. SN jest na klawiaturze 7687602865013.
I tak cudem zachowałem paragon Nie przypuszczałem, że klawiatura może się spieprzyć. Moją poprzednią klawiaturą to był ergonomiczny Logitech. Klawisze zaczęły chodzić nieregularnie po roku użytkowania. Wtedy nie zachowałem paragonu, cierpiałem jak klawiatura za 200 PLZ nie dział właściwie. W dniu 2013-03-27 14:12, Chris pisze: dcim24 nabazgrał(a): |
|
Data: 2013-03-28 08:38:15 | |
Autor: Chris | |
pomoc techniczna Microsoftu dla sprzętu | |
dcim24 nabazgrał(a):
Dostałem tylko paragon. SN jest na klawiaturze 7687602865013. Ciekawe skąd mają tą klawiaturę bo rocznikowo to ona jest z 2006 roku więc dawno po gwarancji. -- www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem. www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową. |
|
Data: 2013-03-28 11:13:12 | |
Autor: dcim24 | |
pomoc techniczna Microsoftu dla sprzętu | |
Chris, dzięki. Przynajmniej nie stracę czasu na jazdę do sklepu,bo w sporze jestem bez szans. Swoją drogą, kiedy w tym kraju zacznie być normalnie i handel przestanie oszukiwać. Po prostu ręce opadają. Nie można wszystkiego sprawdzać.
Ciekawe skÄ…d majÄ… tÄ… klawiaturÄ™ bo rocznikowo to ona jest z 2006 roku |
|
Data: 2013-03-28 11:16:55 | |
Autor: Chris | |
pomoc techniczna Microsoftu dla sprzętu | |
dcim24 nabazgrał(a):
Chris, dzięki. Przynajmniej nie stracę czasu na jazdę do sklepu,bo w sporze jestem bez szans. Swoją drogą, kiedy w tym kraju zacznie być normalnie i handel przestanie oszukiwać. Po prostu ręce opadają. Nie można wszystkiego sprawdzać. Jeśli jesteś klintem detalicznym a nie firmą to masz 2 lata rękojmi, gwarancja jest dobrowolna i mogą ją dać albo i nie. Dla ciebie nadrzędne jest prawo konsumenta http://www.federacja-konsumentow.org.pl/ jedynie co musisz mieć to paragon albo jesli wjebało to może być wydruk tranzakcji z karty. -- www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem. www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową. |
|
Data: 2013-03-28 11:19:17 | |
Autor: Maciek | |
pomoc techniczna Microsoftu dla sprzętu | |
W dniu 2013-03-28 11:13, dcim24 pisze:
Chris, dzięki. Przynajmniej nie stracę czasu na jazdę do sklepu,bo w sporze jestem bez szans. Swoją drogą, kiedy w tym kraju zacznie być normalnie i handel przestanie oszukiwać. Po prostu ręce opadają. Nie można wszystkiego sprawdzać.No nie rób sobie jaj. Z paragonem i klawiaturą do sklepu, niezgodność z umową i czekać na zwrot kasy, lub wymianę klawiatury. To problem sprzedawcy, co z tym dalej zrobi, a Vobis to nie jakaś jednoosobowa firemka, więc nie ma obawy, że przez Twoje zabiegi gromadka dzieci właściciela będzie musiała wcinać szczaw :-> -- Pozdrawiam Maciek |
|
Data: 2013-03-27 19:37:27 | |
Autor: Kamil | |
pomoc techniczna Microsoftu dla sprzętu | |
Użytkownik "dcim24" napisał:
salon Vobisu, myślałem, że wiedzą co mówią. Oczywiściw, że wiedzą. Tyle, że w swoim interesie. Naiwny jesteś? Pzdr |
|
Data: 2013-03-27 21:09:52 | |
Autor: dcim24 | |
pomoc techniczna Microsoftu dla sprzętu | |
Ale jaki sens miało kłamstwo? Przecież jeśli nie znajdę możliwości wymiany klawiatury, to przyjdę do nich z pretensjami.
|
|
Data: 2013-03-27 21:37:43 | |
Autor: Michal | |
pomoc techniczna Microsoftu dla sprzętu | |
W dniu 2013-03-27 21:09, dcim24 pisze:
Ale jaki sens miało kłamstwo? Przecież jeśli nie znajdę możliwości Jeden jeleń z głowy dziś. Może przez święta zapomni i nie wróci. Normalna praktyka w PL handlu :/ -- /MB |
|