Data: 2009-04-24 03:31:47 | |
Autor: embzz | |
pomoc, sugestie w wyborze | |
Hey
przymierzam sie do zakupu sprzeta i prosze o sugestie porady, byc moze cos przegapilem wartego uwagi na rynku. Kwota 13000. Mysle o: Hornet 600n - 2003-2004(?) FZ6 - 2004 (?) SV650 - 2005 bandit 1200 (?) czy jest na rynku cos jeszcze wartego uwagi ? szukam jak widac naked'a w wersji N, do miasta i krotkie podroze we dwoje. Do tej pory jezdzilem 3 lata na zr-7, chcialbym teraz cos mocniejszego i w miare w miare nie zmeczonego zyciem jeszcze, jak sadzicie co jest najrozsadniejsze ? fz chyba najbardziej swiezy technologicznie, ale za ta kwote ciezko znalesc jakas zdrowa sztuke. szukam w okolicach warszawy. dzieki bardzo za porady. emzz |
|
Data: 2009-04-24 04:01:49 | |
Autor: embzz | |
pomoc, sugestie w wyborze | |
aha jezeli ktos chce sie pozbyc swojego bezwypadkowego horneta 600n ;)
w cenie ok. 13000 to prosze na maila lub gg 2827580. emzz |
|
Data: 2009-04-24 15:10:10 | |
Autor: Norbi | |
pomoc, sugestie w wyborze | |
embzz@go2.pl pisze:
aha jezeli ktos chce sie pozbyc swojego bezwypadkowego horneta 600n ;) Zapomnij... w porownaniu do FZ6 hornet to takie cieple kluski... Norbi .... |
|
Data: 2009-04-24 13:50:14 | |
Autor: fv | |
pomoc, sugestie w wyborze | |
embzz@go2.pl pisze:
czy jest na rynku cos jeszcze wartego uwagi ? Ale lepszego od zr-7, rozumiem? OczywiĹcie Z750. Najlepszy z wymienionych to oczywiĹcie Bandit 1200. szukam jak widac naked'a UwaĹźam, Ĺźe SV650 to byĹaby poraĹźka po ZR-7. PrÄdzej SV1000 ktĂłre bardzo jest chwalone i za moc i za pasaĹźera. -- fv |
|
Data: 2009-04-24 04:55:44 | |
Autor: embzz | |
pomoc, sugestie w wyborze | |
On 24 Kwi, 13:50, fv <f...@cybax.com> wrote:
em...@go2.pl pisze: cena ponad moje mozliwosci :\\ |
|
Data: 2009-04-24 15:23:13 | |
Autor: fv | |
pomoc, sugestie w wyborze | |
embzz@go2.pl pisze:
On 24 Kwi, 13:50, fv <f...@cybax.com> wrote: cena ponad moje mozliwosci :\\ Nie. Szukaj wersji N, zauważalnie tańszej od S. W podobnej do 13tys kwocie powinno się w końcu udać. Generalnie to dobrze radzą wszyscy co radzą litra. Rozumiem zachwyt SV1000 ale realnie w tej cenie najlepiej moim zdaniem wyjdziesz na bandicie 1200. Niesamowita ilość akcesoriów (konkurencja, tanie są), torpedowe osiągi na miarę hayabusy, wygoda, pakowność, popularny silnik i cena jak za rower. Motocykl idealny. A jeszcze bez owiewki, to już w ogóle za darmo rozdają. Tyle że w mieście... -- fv Suzuki GSX 650F |
|
Data: 2009-04-24 11:07:06 | |
Autor: embzz | |
pomoc, sugestie w wyborze | |
On 24 Kwi, 15:23, fv <f...@cybax.com> wrote:
em...@go2.pl pisze: hey, dzieki za podpowiedzi.. po przemyslaniach i poradach zaczynam poszukiwac bandita 1200 w wersji N... jak na zlosc na rynku (allegro itps) bieda z nedza na dzisiejszy dzien :\\\ |
|
Data: 2009-04-24 14:36:07 | |
Autor: zbyhoo | |
pomoc, sugestie w wyborze | |
> w tej cenie najlepiej moim zdaniem wyjdziesz na hey, dzieki za podpowiedzi.. po przemyslaniach i poradach zaczynam Spalanie B12 zalezy od stylu jazdy i ew. kombinacji z wydechem. Moja drynda ma seryjny + jezdze w zakresie 2500 - 4500 rpm, co skutkuje spalaniem na poziomie 5.3-5,6. Jedynie poza sezonem (temp. kilka st C na plusie) lekko przekracza 6. Po miescie jezdze malo, ale nie ma co siarka zionac. Jak sie spod swiatel paluje to i 600ka spali ponad 7. B12 ma potezny moment juz od wolnych obrotow wiec nie ma potrzeby odwiedzania czerwonego pola. Podkreslam - przy normalnej jezdzie z A do B. Mowia, ze wersje sprzed K1 pala wiecej. Wada B12 jest jednak spora masa i musialem sie nauczyc ostroznosci przy manewrowaniu (bykiem nie jestem). Do tego przecietny hebel pomimo zaciskow od Hayabusy. Kapcie zjada normalnie, hamulce tez, o naped trzeba dbac i z daleka od budzetowych lancuchow. Tylko markowe, maks. wzmocnione., wtedy pozyja (u mnie najdrozszy DID juz zrobil 15 kkm i wciaz jak nowy). Ja na razie mam zagwozdke bo corka w drodze i chyba trzeba bedzie sprzedac... ______ zbyhoo GSF 1200S K1 Olkusz/Dabrowa Gornicza |
|
Data: 2009-04-25 11:27:22 | |
Autor: Mystik | |
pomoc, sugestie w wyborze | |
Cześć
Użytkownik "zbyhoo" <zbyhoo.w@op.pl> napisał w wiadomości news:051874d6-14b8-413f-970c-2f9f87090df1u20g2000yqi.googlegroups.com... Spalanie B12 zalezy od stylu jazdy i ew. kombinacji z wydechem. Moja Jak długo jeździsz na B12? pozdr. Mystik |
|
Data: 2009-04-26 14:09:03 | |
Autor: zbyhoo | |
pomoc, sugestie w wyborze | |
Jak długo jeździsz na B12? Od wrzesnia 2007, jakies 10 kkm ______ zbyhoo GSF 1200S K1 Olkusz/Dabrowa Gornicza |
|
Data: 2009-04-26 23:46:58 | |
Autor: kakmar | |
pomoc, sugestie w wyborze | |
Dnia 24.04.2009 zbyhoo <zbyhoo.w@op.pl> napisał/a:
Spalanie B12 zalezy od stylu jazdy i ew. kombinacji z wydechem. MojaTo zupełnie jak ja, gdy jadę rodzinnym miniwanem gnojówką pędzonym. spalaniem na poziomie 5.3-5,6. Jedynie poza sezonem (temp. kilka st CNo ciężko chyba że wytrzyma się znacznie dłużej niż moment poniżej 2,5k/rpm. Po miescie jezdze malo, ale nie ma co siarka zionac.I? Jak sie spod swiatel paluje to i 600ka spali ponad 7.sporo rzeczy da się spalić, jak już się zapali to ilość często nie ma większego znaczenia. B12 ma potezny moment juz od wolnych obrotow wiec nie ma potrzebyNo w katalogach to te gnojowicą pędzone minivany jeszcze wincy tych momentów majom. [ciach] nowy). Ja na razie mam zagwozdke bo corka w drodze i chyba trzebaNo wiedziałem od początku że marzy ci się rodzinny minivan, ale ja swojego nie sprzedaję. -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2009-04-27 12:15:06 | |
Autor: zbyhoo | |
pomoc, sugestie w wyborze | |
On 27 Kwi, 01:46, kakmar <kakmar...@gmail.com> wrote:
To zupełnie jak ja, gdy jadę rodzinnym miniwanem gnojówką pędzonym. sporo rzeczy da się spalić, jak już się zapali to ilość często No w katalogach to te gnojowicą pędzone minivany jeszcze wincy tych[ciach] Nie ufajdaj sie ta gnojowica. Tez Cie pozdrawiam i udanego sezonu zycze :-) ______ zbyhoo GSF 1200S K1 Olkusz/Dabrowa Gornicza |
|
Data: 2009-04-24 15:11:17 | |
Autor: Norbi | |
pomoc, sugestie w wyborze | |
fv pisze:
embzz@go2.pl pisze: Oczywiscie - dodaj tylko ile B12 spala w miescie... U mnie gosc kupil wersje N i jest niemile zaskoczony ile to chla... :) Norbi .... |
|
Data: 2009-04-24 14:11:22 | |
Autor: Kefir | |
pomoc, sugestie w wyborze | |
Elou!
<embzz@go2.pl> wrote in message news:0f889c63-52cc-45e1-8e50-bb5d12e433dba7g2000yqk.googlegroups.com... Hey Jesli szukasz "czegos mocniejszego" od ZR7 i bedziesz to obciazal dwoma osobami to wywal z listy 600-tki. Mowiac po chlopsku,. poza torem jezdzi sie na niutomometrach a nie na koniach, te zas biora sie z pojemnosci badz dowladowania raczej rzadko wystepujacych w moto. Z listy pozostanie Ci B12 ktory moze byc, porownaniu z ZR-em nieco gorszy zawieszeniowo i bardziej kosztowny w eksploatacji (swiece, czestotliwosc obslugi). Jesli dlubiesz sam - nie ma problema. Obowiazuje dosc bezwzgledna zasada taniej kupujesz, drozej jezdzisz. Litrowy Fazer, ZRX 1200, Monstera 900 moga okazac sie dosc dobrym pomyslem by wykonac rzeczywisty skok jakosciowy. No i "po dziesionte" ;) bazuj na jazdach testowych i wrazeniu ogolnym a nie na danych z katalogu i od "doratcuf" * * "doratcy" to ci ktorzy polecaja wlasnie to na czym aktualnie jezdza i jest to ich 1-2 moto i poza nim swiata nie widza. -- Pozdrawiam, Artu / Kef Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta |