Data: 2009-07-12 12:18:59 | |
Autor: Bartlomiej | |
podwyzszone obroty | |
Witam
Takie pytanie Czy podwyzszone obroty biegu jalowego (1200-1500) podczas jazdy, spadajace do prawidlowych 850 po zatrzymaniu pojazdu moga byc przyczyna padnietego czujnika predkosci pojazdu? (VSS) lub potencjometru przepustnicy? (TPS). Objawy wystepuja na Pb jak i LPG. Czasami auto pracuje normalnie tzn prawidlowo zchodzi z obrotow podczas jazdy. Na postoju problem nie wystepuje. Samochod to DU Lanos 1.5 16V Nadmieniam ze: -Lambda nowa 100% sprawna -Krokowiec nowy 100% sprawny -Czujnik temperatury powietrza dolotowego (MAT) nowy 100% sprawny -Przepustnica czyszczona -Kolektor szczelny Za odp z gory dziekuje Pozdrawiam Bartek |
|
Data: 2009-07-12 16:04:42 | |
Autor: Lewis | |
podwyzszone obroty | |
Użytkownik "Bartlomiej" <mileykob@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h3cdta$m9u$1nemesis.news.neostrada.pl... Witam A czujnik temp. cieczy chłodzącej sprawny? -- Pozdrawiam Lewis red GSF 400 "pszedany" Audi A6 C4 2.8 V6 142kW dB Race 145.5dB ;) |
|
Data: 2009-07-12 20:20:52 | |
Autor: Bartlomiej | |
podwyzszone obroty | |
A czujnik temp. cieczy chłodzącej sprawny? Sprawny...przynajmniej ALDL monitor pokazuje prawidlowa temp. Czy to na zimnym czy na cieplym silniku. Pozdrawiam |
|
Data: 2009-07-13 11:51:24 | |
Autor: [Cichy] | |
podwyzszone obroty | |
Zobacz czy podczas jazdy powietrze nie jest wtłaczane do przewodu ssacego (takie sobie "turbo").
:) Pozdrawiam, Cichy |
|
Data: 2009-07-13 12:17:01 | |
Autor: Bartlomiej | |
podwyzszone obroty | |
Zobacz czy podczas jazdy powietrze nie jest wtłaczane do przewodu ssacego (takie sobie "turbo"). Rura ssaca idzie pod blotnik i jest schowana pod nadkolem. Niemozliwe tym bardziej ze pod filtrem powietrza mam wywiercone 2 otwory fi 14 (tez kiedys podejrzewalem takie zjawisko) Pozdro |
|