Data: 2010-04-26 14:11:56 | |
Autor: M | |
play - bledny abonament | |
Witam,
sytuacja wyglada nastepujaco: ponad miesiac temu podpisuje umowe play dla firm 25zl , pracownik play podczas wpisywania wprowadza blednie abonament 50zl. Pracownik play drukuje umowe blednej taryfy i podpisuje z adnotacja blednie wpisanej taryfy. Mija ponad miesiac , rachunki dalej przychodza na abonament 50. Na infolinii przez caly czas twierdza,iz sprawa jest wyjasniania (ilez mozna?) Co robic ? Odnosnic sie do innych zrodel, pozew do sadu ? :) Pozdrowienia |
|
Data: 2010-04-26 14:18:21 | |
Autor: Liwiusz | |
play - bledny abonament | |
M pisze:
Witam, Złożyć reklamację. -- Liwiusz |
|
Data: 2010-04-26 14:53:32 | |
Autor: M | |
play - bledny abonament | |
gdzie zlozyc taka reklamacje ? |
|
Data: 2010-04-26 14:58:36 | |
Autor: Liwiusz | |
play - bledny abonament | |
M pisze:
Złożyć reklamację. Poprzez www, ale nie oczekuj na merytoryczną odpowiedź. Możesz również złożyć reklamacje w punkcie sprzedaży - z takim samym skutkiem. Korespondencja z BOK PLAY jest na znacznie gorszym poziomie niż korespondencja z robotem udającym inteligencję... -- Liwiusz |
|
Data: 2010-04-26 15:29:53 | |
Autor: Piotr M | |
play - bledny abonament | |
Dnia 26-04-2010 o 15:58:36 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(a):
Możesz również złożyć reklamacje w punkcie sprzedaży - z takim samym skutkiem. Oczywiście. Niech tą reklamacją przyjmie "zajmie się nią" ten sam handlowiec co wprowadził błędnie umowę. Oczywiście przełożony również powinien znać sprawę i po premii polecieć. Przez takie "pierdółki" klient później musi płacić, wydzwaniać i prostować. 50zł to jeszcze nie tragedia ale gdyby to było 200zł i razy dwie umowy.. -- pzdr, Piotr M "Najczęstsze kłamstwo w Internecie? - Szukałem, ale nie znalazłem." |
|
Data: 2010-04-26 16:43:21 | |
Autor: qwerty | |
play - bledny abonament | |
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hr42lv$n98$1@news.onet.pl...
Poprzez www, ale nie oczekuj na merytoryczną odpowiedź. Możesz również złożyć reklamacje w punkcie sprzedaży - z takim samym skutkiem. Korespondencja z BOK PLAY jest na znacznie gorszym poziomie niż korespondencja z robotem udającym inteligencję... Nie przesadzaj. -- Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity |
|
Data: 2010-04-26 17:55:02 | |
Autor: Liwiusz | |
play - bledny abonament | |
qwerty pisze:
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hr42lv$n98$1@news.onet.pl... Wielokrotnie z nimi korespondowałem. Błędy ortograficzne nie są czymś nadzwyczajnym. Reklamowałem brak możliwości wysyłania SMSów do jednej ze szwedzkich sieci. Oto jaką "poradę" otrzymałem: "Szanowny Panie, Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące zmiany operatora, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 19 grudnia 2009 roku. Uprzejmie informujemy, że użytkownik numeru +46XXXXXXXXX, powinien zmienić ręcznie Ustawienia sieci. W celu zmiany sieci na Belgacom należy wejść kolejno w aparacie telefonicznym: Ustawienia- ustawienia sieci (operatora) ręczne i tam dokonać zmiany operatora na Belgacom. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta" Pomijając już fakt, że sieć Belgacom, do której się radzą przelogować, nie działa w Szwecji, to na dodatek rada jest taka, jakby ktoś za granicą - na reklamację, że od niego nie dochodzą SMSy wysłane do sieci ERA, napisał, aby użytkownik ERA przelogował się do sieci PLUS. Żenua. Poziom merytoryczny odpowiedzi z BOKu sięga przedszkola. -- Liwiusz |
|
Data: 2010-04-26 14:44:42 | |
Autor: Piotr M | |
play - bledny abonament | |
Dnia 26-04-2010 o 15:11:56 M <opek@fg.pl> napisał(a):
podczas wpisywania wprowadza blednie abonament 50zl. Pracownik play drukuje Hmm, to znaczy że ktoś wprowadził do systemu abonament 50? Kto wprowadza w system umowy, czasem nie handlowiec który je tworzy i podpisuje? -- pzdr, Piotr M "Najczęstsze kłamstwo w Internecie? - Szukałem, ale nie znalazłem." |
|
Data: 2010-04-26 14:53:15 | |
Autor: M | |
play - bledny abonament | |
Hmm, to znaczy że ktoś wprowadził do systemu abonament 50? Kto wprowadza w system umowy, czasem nie handlowiec który je tworzy i podpisuje? dokladnie handlowiec w salonie play. ja tej umowy nie podpisalem, podpisalem jedynie tzw. korekte umowy. pozdrawiam |
|
Data: 2010-04-26 21:13:18 | |
Autor: DanW | |
play - bledny abonament | |
W dniu 26-04-2010 14:11, M pisze:
Witam,Miałem identyczną sytuację rok temu, złożyłem reklamację przez www opisując dokładnie całą sytuację. Po kilku dniach zadzwonili do mnie wypytując dokładnie jak to się stało i jaki sposób załatwienia reklamacji byłby najkorzystniejszy. Po dwóch tygodniach przyszło załatwienie reklamacji na piśmie i od kolejnego okresu rozliczeniowego było dokładnie tak jak chciałem. Pozdrawiam |
|
Data: 2010-04-26 21:55:36 | |
Autor: Piotr M | |
play - bledny abonament | |
Dnia 26-04-2010 o 21:13:18 DanW <mybox@gazeta.pl> napisał(a):
Miałem identyczną sytuację rok temu, złożyłem reklamację przez www opisując dokładnie całą sytuację. Po kilku dniach zadzwonili do mnie wypytując dokładnie jak to się stało i jaki sposób załatwienia reklamacji byłby najkorzystniejszy. Po dwóch tygodniach przyszło załatwienie reklamacji na piśmie i od kolejnego okresu rozliczeniowego było dokładnie tak jak chciałem. I chwała. Bo najbardziej czego nie cierpię to niechlujstwa i niekompetencji w dziale handlowym gsm. I bez różnicy jaki operator. Premie tracą handlowcy za różne rzeczy, za wizytę incognito, za lokal etc. Ale to, kiedy zwykły obywatel traci zdrowie (nieraz życie) przez "system komputerowy" i czynnik ludzki, to powinno być priorytetem w ocenianiu i wynagradzaniu (dawaniu kasiory za umowy). -- pzdr, Piotr M "Najczęstsze kłamstwo w Internecie? - Szukałem, ale nie znalazłem." |
|
Data: 2010-04-26 22:27:08 | |
Autor: DanW | |
play - bledny abonament | |
W dniu 26-04-2010 21:55, Piotr M pisze:
Dnia 26-04-2010 o 21:13:18 DanW <mybox@gazeta.pl> napisał(a):Dokładnie jest tak jak piszesz. Ciekawe pod jakim adresem autor podpisywał umowę bo jeśli okazało by się, że w tym samym salonie co ja to mogło by wskazywać na próbę naciągania klientów a nie na zwykłą pomyłkę. Może kiedyś powstanie strona na której będzie można dodawać opinię o handlowcach z konkretnych punktów - może i sieci gsm by chętnie analizowały takie opinie :) Pozdrawiam Dan |
|
Data: 2010-04-26 22:32:02 | |
Autor: JoteR | |
play - bledny abonament | |
"DanW" napisał:
Może kiedyś powstanie strona na której będzie można dodawać opinię o handlowcach z konkretnych punktów - może i sieci gsm Sieci, jak sieci ale ich prawnicy z pewnością ;-> JoteR |
|
Data: 2010-04-27 13:14:13 | |
Autor: J.F. | |
play - bledny abonament | |
Użytkownik "M" <opek@fg.pl> napisał w wiadomości news:4bd5830d$1news.home.net.pl...
Mija ponad miesiac , rachunki dalej przychodza na abonament 50. W TP mozna i rok. Co robic ? Odnosnic sie do innych zrodel, pozew do sadu ? :) Mysle ze na poczatek wystarczy reklamacja. Co miesiac :-) J. |