Data: 2010-05-05 20:23:54 | |
Autor: the_foe | |
piloci nie sa nieomylni | |
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7847161,Incydent_niedaleko_Zurichu__Polski_Tu_154M_tez_lecial.html
"Z raportu komisji, która badała tamten incydent wynika, że samoloty znalazły się na kursie kolizyjnym, bo polska załoga nie wykonała polecenia wieży i za bardzo obniżyła lot. Kapitan rządowej maszyny twierdził potem, że to kontrola lotów kazała mu zejść na poziom FL 110 (11 000 stóp). Tymczasem z przeanalizowanych przez komisję nagrań rozmów wynika, że polecenie brzmiało jasno: obniż pułap na FL 150 (15 000 stóp). Co więcej załoga potwierdziła je, powtarzając wartość." -- the_foe |
|
Data: 2010-05-05 20:55:43 | |
Autor: brat_olin | |
piloci nie sa nieomylni | |
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> wrote
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7847161,Incydent_niedaleko_Zu richu__Polski_Tu_154M_tez_lecial.html "Z raportu komisji, która bada³a tamten incydent wynika, ¿e samoloty Premier Belka mial pilota debila? -- Smart questions to stupid answers |
|
Data: 2010-05-05 21:17:33 | |
Autor: the_foe | |
piloci nie sa nieomylni | |
W dniu 2010-05-05 20:55, brat_olin pisze:
"the_foe"<the_foe@wupe.pl> wrote nie wiem, ale to przeczy tezie "fachowcow" ze piloci w tak elementarnych sprawach jak pulap lotu sie nie myla. |
|