Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   piętno dla citroena

piętno dla citroena

Data: 2009-09-09 13:34:09
Autor: arekmx
piętno dla citroena
Jacek Osiecki wrote:

Tak, wiem że to nie pl.pregierz :)

Ostatnio jeżdżę C5, a od kilku dni mam okazję ujeżdżać C4 picasso.
Wniosek? Piętno dla citroena, że nie ma C5 picasso :)
C4 jest rewelacyjne - siedzi się wysoko, konsola rewelacyjna - po
przekręceniu klucza w stacyjce człowiek zastanawia się czy prosić
wieżę o pozwolenie na start, jazda na tylnych fotelach bardzo wygodna,
bagażnik niezły... ale jak tylko się przejedzie parę km po przesiadce
z C5 to od razu się pojawia zdziwienie: "to tu s± jakie¶ wyboje?"

Jeszcze jedno. AFAIK to C4 picasso mog± mieć standardowe zawieszenie jak i zawieszenie pneumatyczne z tyłu (w zależno¶ci jak± opcję klient wybierze).

Ten Twój ma które?

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2009-09-10 10:45:51
Autor: Jacek Osiecki
piętno dla citroena
Dnia Wed, 09 Sep 2009 13:34:09 +0200, arekmx napisał(a):
Jacek Osiecki wrote:
C4 jest rewelacyjne - siedzi się wysoko, konsola rewelacyjna - po
przekręceniu klucza w stacyjce człowiek zastanawia się czy prosić
wieżę o pozwolenie na start, jazda na tylnych fotelach bardzo wygodna,
bagażnik niezły... ale jak tylko się przejedzie parę km po przesiadce
z C5 to od razu się pojawia zdziwienie: "to tu s± jakie¶ wyboje?"
Jeszcze jedno. AFAIK to C4 picasso mog± mieć standardowe zawieszenie jak i zawieszenie pneumatyczne z tyłu (w zależno¶ci jak± opcję klient wybierze).

Wczoraj próbowałem to znaleĽć w konfiguratorze C4, ale ten jest jaki¶ taki
lewy że nie wiem w końcu jakie były opcje i co się dało wybrać ;) Tak jak
pisałem, odnoszę wrażenie że "mój" egzemplarz miał zwyczajne zawieszenie...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.

Data: 2009-09-10 14:35:16
Autor: AL
piętno dla citroena
Jacek Osiecki pisze:
Dnia Wed, 09 Sep 2009 13:34:09 +0200, arekmx napisał(a):
Jacek Osiecki wrote:
C4 jest rewelacyjne - siedzi się wysoko, konsola rewelacyjna - po
przekręceniu klucza w stacyjce człowiek zastanawia się czy prosić
wieżę o pozwolenie na start, jazda na tylnych fotelach bardzo wygodna,
bagażnik niezły... ale jak tylko się przejedzie parę km po przesiadce
z C5 to od razu się pojawia zdziwienie: "to tu s± jakie¶ wyboje?"
Jeszcze jedno. AFAIK to C4 picasso mog± mieć standardowe zawieszenie jak i zawieszenie pneumatyczne z tyłu (w zależno¶ci jak± opcję klient wybierze).

Wczoraj próbowałem to znaleĽć w konfiguratorze C4, ale ten jest jaki¶ taki
lewy że nie wiem w końcu jakie były opcje i co się dało wybrać ;) Tak jak
pisałem, odnoszę wrażenie że "mój" egzemplarz miał zwyczajne zawieszenie...

sprezynowe to na 100% w C4 zwyklym i Picasso.
C4 GRAND Picasso ma opcje tylnej poduszki pneumatycznej - pewnie nie dziala to na zasadzie 'sprezynujaco-tlumiacej' a jest po to by obnizyc tylek przy zaladunku (podobnie jak w C5 Break z hydropneumatyka)

--
pozdr
Adam (AL)
TG

piętno dla citroena

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona