Data: 2017-06-05 06:08:27 | |
Autor: Pszemol | |
pasek wieloklinowy a chlodnica | |
Zaniedbałem wymianę paska wieloklinowego w swojej Hondzie i dziś właśnie
pękł... na szczęście na parkingu, bo nagły brak wspomagania kierownicy w tym aucie to nie jest przyjemna rzecz... Nie wiem czy to zbieg okoliczności czy to z powodu braku paska wybluzgało mi trochę płynu chłodniczego przez zbiornik wyrównawczy... Ktoś się tu orientuje czemu brak paska w upalny dzień może spowodować przegrzanie się silnika? Pasek napędza tam klimę, alternator i wspomaganie kierownicy: http://roheddtrapni32.soup.io/post/462797452/Serpentine-belt-honda-accord-2006 |
|
Data: 2017-06-05 09:00:50 | |
Autor: Budzik | |
pasek wieloklinowy a chlodnica | |
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...
Zaniedbałem wymianę paska wieloklinowego w swojej Hondzie i dziśJak mi ostatnio pasek zjechał to wkrecił się w rozrzad. Takie tam macie dobre serwisy i nie wymienili paska w ASO? ;-P -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu 1 godziny inaczej nie będziesz miał w nowym roku SEXU!!!" |
|
Data: 2017-06-05 12:27:03 | |
Autor: Pszemol | |
pasek wieloklinowy a chlodnica | |
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ... Ta Honda nie widziała nikogo z serwisu już pewnie 9-10 lat :-) Tylko siebie mogę obwinić za niefrasobliwość a właściwie głupotę jeśli chodzi o ten pasek... Tania i bardzo łatwa sprawa do wymiany a natomiast awaria dosyć spektakularna :-) Tak patrzę do notatek, to kupiłem tą Hondę w 2007 jak miała jakieś 47 tyś mil na liczniku, (we wrzesniu 2008 miała już 63 tyś mil) więc zapewne miała jeszcze oryginalny pasek. Pękł wczoraj biedak ten sam przy liczniku 228000. Sporo popracował... Muszę w Acurze zmienić bo też już pasek ma więcej niż 100k mil. |
|
Data: 2017-06-05 10:13:36 | |
Autor: RadoslawF | |
pasek wieloklinowy a chlodnica | |
W dniu 2017-06-05 o 08:08, Pszemol pisze:
Pasek napędza tam klimę, alternator i wspomaganie kierownicy:A co napędza pompę płynu chłodzącego ? Pozdrawiam |
|
Data: 2017-06-05 12:23:59 | |
Autor: Pszemol | |
pasek wieloklinowy a chlodnica | |
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
W dniu 2017-06-05 o 08:08, Pszemol pisze: Ciekawe pytanie... wydawało mi się, że pasek/łańcuch rozrządu kręci też pompą wody. Jesli nie, to nie ma pytania :-))))) |
|
Data: 2017-06-05 17:29:20 | |
Autor: Cavallino | |
pasek wieloklinowy a chlodnica | |
W dniu 05-06-2017 o 08:08, Pszemol pisze:
Zaniedbałem wymianę paska wieloklinowego w swojej Hondzie i dziś właśnie A pompę wody nie? |
|
Data: 2017-06-05 20:08:01 | |
Autor: P.B. | |
pasek wieloklinowy a chlodnica | |
Dnia Mon, 5 Jun 2017 06:08:27 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
Pasek napędza tam klimę, alternator i wspomaganie kierownicy: To duże kółko z wielkimi dziurami, bez rowków, pomiędzy alternatorem, kompresorem i kołem na wale to jest właśnie pompa wody: https://youtu.be/aUxsdZiPTO0?t=3m48s -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2017-06-05 22:32:43 | |
Autor: Pszemol | |
pasek wieloklinowy a chlodnica | |
P.B. <pbernat@wp.pl> wrote:
Dnia Mon, 5 Jun 2017 06:08:27 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a): Tak, dzięki, już doczytałem. Na obrazku jaki znalazłem wcześniej (patrz link wyżej) był oznaczony tak jakby to było puste kółko (idle pulley) a ten obrazek właśnie oglądałem gdy szukałem kółka od pompy wody :-))) Teraz już wszystko jasne :-)) |
|