Data: 2013-01-07 18:54:13 | |
Autor: Jawi | |
paragon | |
Hej,
podziałem paragon, sprzęt che oddać do serwisu/sklepu. Muszę znaleść ten paragon? Zakup 21.12.2012. Znam dokładną datę i godzinę zakupu. Płaciłem gotówką, bo sklep nie akceptuje kart. -- |
|
Data: 2013-01-07 19:36:34 | |
Autor: Ksiondz | |
paragon | |
Rok temu kupowałem szlifierkę w Castoramie. Po roku się zepsuła. Paragon niestety nie znalazłem ani żadnego innego dowodu. Pojechałem do sklepu i miła Pani wszystko w komputerze odnalazła. Musiałem tylko podać przybliżony dzień zakupu.
|
|
Data: 2013-01-07 20:45:07 | |
Autor: Yakhub | |
paragon | |
W liście datowanym 7 stycznia 2013 (18:54:13) napisano:
Hej, ZaleĹĽy od dobrej woli sklepu. -- Pozdrowienia, Yakhub |
|
Data: 2013-01-07 20:54:38 | |
Autor: Ula | |
paragon | |
Użytkownik "Yakhub" <yakhub@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:32284998.20130107204507gazeta.pl...
W li¶cie datowanym 7 stycznia 2013 (18:54:13) napisano: Hej, Zależy od dobrej woli sklepu. -- Pozdrowienia, Yakhub Guzik prawda. Urszula Urbanowicz http://fashioncorner.pl Markowa Odzież Męska Online |
|
Data: 2013-01-07 20:58:06 | |
Autor: Yakhub | |
paragon | |
W liście datowanym 7 stycznia 2013 (20:54:38) napisano:
Hej, Guzik prawda. Z ciekawości - Możesz opisać, jak zamierzasz zmusić sklep do przyjęcia zwrotu, w sytuacji gdy nie jesteś w stanie udokumentować faktu zakupu? -- Pozdrowienia, Yakhub |
|
Data: 2013-01-07 21:08:55 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
paragon | |
W dniu 07.01.2013 20:58, Yakhub pisze:
Guzik prawda. A jak już zmusi i potem nagle paragon się znajdzie i zaż±da faktury? ;-> |
|
Data: 2013-01-08 10:51:06 | |
Autor: Ula | |
paragon | |
Użytkownik "Yakhub" <yakhub@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1391849946.20130107205806gazeta.pl...
W liście datowanym 7 stycznia 2013 (20:54:38) napisano: Hej, Guzik prawda. Z ciekawości - Możesz opisać, jak zamierzasz zmusić sklep do przyjęcia zwrotu, w sytuacji gdy nie jesteś w stanie udokumentować faktu zakupu? -- Pozdrowienia, Yakhub Przeciez napisał, że zna dokładna datę i godzine zakupu. A paragon przy reklamacji służy właśnie temu, żeby to ustalić. Każdy sklep prowadzi dokumentację. -- pozdrawiam Urszula Urbanowicz http://fashioncorner.pl Markowa Odzież Męska Online |
|
Data: 2013-01-08 17:57:46 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
paragon | |
Dnia Tue, 8 Jan 2013 10:51:06 +0100, Ula napisał(a):
Przeciez napisał, że zna dokładna datę i godzine zakupu. I jak na podstawie tej dokumentacji (np. rolki z kasy) chcesz udowodnić, że to wła¶nie autor dokonał zakupu, a nie dowolna inna osoba? -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2013-01-08 18:04:52 | |
Autor: Ula | |
paragon | |
Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomo¶ci news:1nwnp0s007dqe.16s67vkq3fj2c$.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 8 Jan 2013 10:51:06 +0100, Ula napisał(a): Przecież ma zakupiony towar. Dlaczego węszysz spisek? -- pozdrawiam Urszula Urbanowicz http://fashioncorner.pl Markowa Odzież Męska Online |
|
Data: 2013-01-08 18:31:40 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
paragon | |
Dnia Tue, 8 Jan 2013 18:04:52 +0100, Ula napisał(a):
I jak na podstawie tej dokumentacji (np. rolki z kasy) chcesz udowodnić,Przecież ma zakupiony towar. Sk±d wiadomo, że kupiony w tym akurat sklepie i akurat wtedy? Dlaczego węszysz spisek? Po prostu to żaden dowód i nadal tylko dobra wola sklepu. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2013-01-07 22:12:36 | |
Autor: Jawi | |
paragon | |
W dniu 2013-01-07 18:54, Jawi pisze:
Hej, niedawno oddawałem w sklepie sportowym sprzęt na reklamację. nie miałem paragonu, sprzedawca w zasadzie chciał paragon, ale podałem mu z wyciągu z karty po 6 miesiącach kiedy i jaki numer karty czy coś, bo szczegółów nie pamiętam. Problemu nie było. Tylko tu płaciłem gotówką. -- |
|
Data: 2013-01-07 22:51:39 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
paragon | |
Dnia Mon, 07 Jan 2013 18:54:13 +0100, Jawi napisał(a):
podziałem paragon, To chcesz oddać (zwrócić), czy reklamować? Muszę znale¶ć ten paragon? Je¶li chcesz reklamować, to potrzebujesz dowodu zakupu. Paragon to tylko jedna z możliwo¶ci. Je¶li chcesz zwrócić... to pozostaje tylko dobra wola sklepu. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2013-01-08 18:06:05 | |
Autor: Ula | |
paragon | |
Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomo¶ci news:d1q4e7e3oib0.1icrqovunbsau.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 07 Jan 2013 18:54:13 +0100, Jawi napisał(a): W tym przypadku zgoda. W±tek dotyczy jednak reklamacji. -- pozdrawiam Urszula Urbanowicz http://fashioncorner.pl Markowa Odzież Męska Online |
|
Data: 2013-01-08 20:28:11 | |
Autor: Jawi | |
paragon | |
W dniu 2013-01-08 18:06, Ula pisze:
W tym przypadku zgoda.dokładnie tak, serwis chce żebym sprzęt oddał do sklepu i sklep prze¶le do nich. -- |
|