Data: 2012-08-11 01:21:09 | |
Autor: mAro | |
orange, przejscie na abonament bez wiedzy abonenta | |
Witam,
Moja siostra ma babcie, której kupiła orange mixa, jakieś 5 lat temu. Trochę rozmawia i jak trzeba to doładowuje. Wszystko było w porządku, aż jakieś 3 miesiące wyłączono telefon ze względu na niezapłacone faktury (przychodziły pocztą, a siostra rzadko tam bywa). Po interwencji okazało się, że nastąpiło przejście na abonament.. Babcia mówi, że ktoś dzwonił i zaoferował "złoto" w tej samej cenie więc przystała. Wiecie, starsza osoba, łatwa do zbajerowania. Co ważne, Babcia nie znała kodu abonenta itp. Oczywiście żadnego telefonu nie brała, a teraz nawet nie wiem czy na czas określony czy nie. Dwie faktury zapłacona i złożona reklamacja, której efektem było "...wyjątkowo zgadzamy się na powrót do mixa." Obecnie znowu telefon jest wyłączony, bo pojawiły się kolejne faktury, a w partyline orangu twierdzą, że owszem maja zmianę abonamentu na mixa, ale system bilingowy tej zmiany nie ma odnotowanej. I oczywiście, proszę zapłacić i wszystko już będzie ładnie. Oczywiście to już definitywny koniec z orange, ale pytanie, jak ładnie stworzyć pismo i kogo komu donieść. No i, płacić i reklamować, czy nie płacić i zażądać zwrotu poprzednich faktur. Pozdrawiam! |
|
Data: 2012-08-12 11:12:59 | |
Autor: Czeslawek | |
orange, przejscie na abonament bez wiedzy abonenta | |
W dniu 2012-08-11 10:21, mAro pisze:
Oczywiście to już definitywny koniec z orange, ale pytanie, jak ładnieJa bym napisała skargę do UOKiK lub UKE. Jakby pisał tam każdy "wydymany" przez Orange to pewnie uzbierałoby się z kilka tysięcy pozycji, co być może skłoniłoby te instytucje do podjęcia jakichś działań. W pojedynczych przypadkach pewnie nic nie zrobią. -- Pozdrawiam, Czesławek |
|