Data: 2019-03-24 04:54:05 | |
Autor: bytomir.torpeksowy | |
olx sprzedaje nasze zainteresowania | |
użytkownik ń napisał:
Po raz kolejny zauważam, że gdy szukam czegoś na olx.pl, to na drugi dzień rano otrzymuję maile reklamowe jakichś firm - od czapy, ale w nazwie mających te właśnie słowa kluczowe. Tam zastępy tęgich głów pracują nad reklamą, marketingiem, promocją. ctrl+v Content Marketing w założeniu jest marketingiem z najbardziej ludzką twarzą. Jego podstawą jest zaufanie i autentyczność. Co stanie się z content marketingiem, kiedy content zaczną tworzyć boty? Content marketing aby był skuteczny powinien strategicznie czerpać z dostępnych na rynku narzędzi. Nowe technologie, a zwłaszcza sztuczna inteligencja, są w tym zakresie coraz bardziej przydatne. Ale i niebezpieczne. Człowiek stanowi nadal najważniejsze ogniwo, ale nie musi już wykonywać prostych, powtarzających się czynności. Musi umieć stworzyć efektywne schematy pracy, zaprogramować automaty, które go będą wspierać, skutecznie kontrolować proces i stale go optymalizować. Do stworzenia pełnego, 360-stopniowego obrazu klienta, niezbędne są algorytmy sztucznej inteligencji, które zintegrują rozproszone dane i na podstawie tysięcy informacji rozpoznają zainteresowania, intencje i dane demograficzne klientów. .... kluczem do portfela konsumenckiego jest personalizacja i kontekst, ale jakie korzyści musimy naszemu klientowi dać, aby pozwolił śledzić swoje ślady w sieci i poza nią? Nielseny:) Widz totalny konsumuje treści w TV i Internecie, łącząc obydwa media w najwygodniejszy dla siebie sposób. Skuteczny pomiar tej konsumpcji jest na wyciągnięcie dłoni, na co wskazują międzynarodowe doświadczenia Nielsena. Porozmawiajmy o widzu totalnym ("homo spectator") i o tym, jak mieć go zawsze w zasięgu. Badania neurologów wskazują, że marki takie jak Apple wywołują reakcje w mózgach fanów te same co religia. W 2017 zaszła cicha rewolucja w sposobie prezentowania wyników wyszukiwania w Google. Wykorzystując mechanizm RankBrain oraz Sztuczną Inteligencję Google coraz trafniej ocenia intencje osób pytających i udziela coraz lepszych odpowiedzi. ROPO - szukam w internecie-kupuję stacjonarnie to wyzwanie dla marketerów. Jak tworzyć reklamy w mobile, które będą miały wpływ na decyzje zakupowe w sklepach stacjonarnych https://forumiab.pl/agenda/ |
|